ТДС-а изгасна в движение!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

ТДС-а изгасна в движение!

Мнение от DrMasster » 10 Яну 2008, 1:05

Здравейте!
Днес както си карам и на едно кръстовище при потегляне колата изгасна (естествено по законите това се случи в пиковия час на натоварено кръстовище). Паля отново, и преди да запали въртя 2-3 секунди което ме озадачи, потеглям пак и пак гасне и от там на сетне нема палене. Насилстено на първа и на стартер успях да я изместя по в страни. Та вдигам капака и гледам у маркучлето от филтъра до гнп има въздух и си викам.. де отиде таз нафта. Стрелката на нафтомера беше на 15л.. ако въобще отчита правилно. Както и да е докараха ми още 10л слагам и след известно въртене запали, но през прозрачното маркучле се вижда как минават балончета. Поразкарах я малко но балончета все се джуркат. Като подам гас става вихрушка от балончета. Ливнах още 30л и пак същата работа. Утре ще я закарам да сменят горивния филтър, но се чудя дали няма още някакъв проблем. Ако имате някъкви съвети ще ви изслушам. В сърча попаднах на разни истории за помпа или цедка в резервоара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 10 Яну 2008, 10:04

помпа в резервоара. Дръж я пълна до горе и ще си О.К.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 10 Яну 2008, 14:13

Не че много разбирам,но да не ти е изгоряла помпата в резервоара :?:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 10 Яну 2008, 14:43

Не, ама смуче въздух от някой от мъркучите вътре, моята като падне м/у 50 и 30литра и едвам пали, случвало се е и да гасне и се почва едно въртене......
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: ТДС-а изгасна в движение!!

Мнение от ivan. » 10 Яну 2008, 15:59

DrMasster написа:Здравейте! Днес както си карам и на едно кръстовище при потегляне колата изгасна (естествено по законите това се случи в пиковия час на натоварено кръстовище). Паля отново, и преди да запали въртя 2-3 секунди което ме озадачи, потеглям пак и пак гасне и от там на сетне нема палене. Насилстено на първа и на стартер успях да я изместя по в страни. Та вдигам капака и гледам у маркучлето от филтъра до гнп има въздух и си викам.. де отиде таз нафта. Стрелката на нафтомера беше на 15л.. ако въобще отчита правилно. Както и да е докараха ми още 10л слагам и след известно въртене запали, но през прозрачното маркучле се вижда как минават балончета. Поразкарах я малко но балончета все се джуркат. Като подам гас става вихрушка от балончета. Ливнах още 30л и пак същата работа. Утре ще я закарам да сменят горивния филтър, но се чудя дали няма още някакъв проблем. Ако имате някъкви съвети ще ви изслушам. В сърча попаднах на разни истории за помпа или цедка в резервоара.
Колега горивния филтер или цедката в резервоара е.Много вероятно е да е разсъхнало гуменото оплътненение между филтера и стоиката му и от там да дърпа въздух.Вероятните ел.при4ини са помпа в резервоара,ел.магн.клапан на гнп или буксата на пло4ката на гнп-проверяват се лесно,но мисля 4е след смяна на филтера вси4ко ще си доиде на място.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 10 Яну 2008, 16:59

Hello! Мдаа ванка, твоита версия излезна. Смених филтъра и всичко заспа, даже майстора вика че предишниа филтър дето са ми турили е бил за е34 и бил малко по малък, но както и да е. Тоз дето го лепах е Mahle уж ориджинал.. и сега нема балончета, само нафтица си върви.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 10 Яну 2008, 17:00

Благодаря за мненията колеги, бъдете здрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 14 Яну 2008, 16:51

Колеги, пак започнаха тия балончета. Тоя път смених помпата в резервоара. За сега всичко е добре, но дали е така? От сервиза ме уверяват че това е проблема. То друго маи не остана освен тръбопроводите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Яну 2008, 17:04

DrMasster написа:Колеги, пак започнаха тия балончета. Тоя път смених помпата в резервоара. За сега всичко е добре, но дали е така? От сервиза ме уверяват че това е проблема. То друго маи не остана освен тръбопроводите.

К`ви пари помпата? :roll:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 17:34

DrMasster написа:Колеги, пак започнаха тия балончета. Тоя път смених помпата в резервоара. За сега всичко е добре, но дали е така? От сервиза ме уверяват че това е проблема. То друго маи не остана освен тръбопроводите.
Колега ако колата ти е палила под 15литра нафта си пази старата помпа(здрава е ),пробваи да притегнеш малко филтера и погледни отдолу(пробката му )да не е хлабава

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 14 Яну 2008, 18:02

К`ви пари помпата?

220 лв уж ориджинал.. но :dunno:

Колега ако колата ти е палила под 15литра нафта си пази старата помпа(здрава е ),пробваи да притегнеш малко филтера и погледни отдолу(пробката му )да не е хлабава

Ванка, колата си пали и варви, обаче като дам гас и през прозрачното маркучле се вижда как минава вихружка от балончета. Уредът отчиташе 30л. Това много ме притеснява и така несмея да предприемам дълги пътувания. Това го усетих днес при палене при което въртя 2-3 сек, при положение че преди малко е гася топла, вдигам капака и гледам минава повечв въздух отколкото нафта. Иначе си запазих старата помпа. Ще го погледна и филтъра, онзи ден го сложиха чисто нов и би трябвало всичко да е наред.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: перник

Мнение от гроздан » 15 Яну 2008, 2:26

колега аз 4г, карах е39 тдс и винаги съм имал тия балончета,та си мислех,че така енормално
можач

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 21 Яну 2008, 18:16

колега сложи един възвратен клапан . не е скъп а върши работа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 21 Яну 2008, 20:17

Колеги, вече писах че след смяна на подкачващата помпа в резервоара всичко е наред.
Вече два пъти до столицата и обратно и градско балончета не са се появили (периодично проверявам).
Смятам че това бе реалния проблем.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook