ТДС-а изгасна в движение!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
ТДС-а изгасна в движение!
Здравейте!
Днес както си карам и на едно кръстовище при потегляне колата изгасна (естествено по законите това се случи в пиковия час на натоварено кръстовище). Паля отново, и преди да запали въртя 2-3 секунди което ме озадачи, потеглям пак и пак гасне и от там на сетне нема палене. Насилстено на първа и на стартер успях да я изместя по в страни. Та вдигам капака и гледам у маркучлето от филтъра до гнп има въздух и си викам.. де отиде таз нафта. Стрелката на нафтомера беше на 15л.. ако въобще отчита правилно. Както и да е докараха ми още 10л слагам и след известно въртене запали, но през прозрачното маркучле се вижда как минават балончета. Поразкарах я малко но балончета все се джуркат. Като подам гас става вихрушка от балончета. Ливнах още 30л и пак същата работа. Утре ще я закарам да сменят горивния филтър, но се чудя дали няма още някакъв проблем. Ако имате някъкви съвети ще ви изслушам. В сърча попаднах на разни истории за помпа или цедка в резервоара.
Днес както си карам и на едно кръстовище при потегляне колата изгасна (естествено по законите това се случи в пиковия час на натоварено кръстовище). Паля отново, и преди да запали въртя 2-3 секунди което ме озадачи, потеглям пак и пак гасне и от там на сетне нема палене. Насилстено на първа и на стартер успях да я изместя по в страни. Та вдигам капака и гледам у маркучлето от филтъра до гнп има въздух и си викам.. де отиде таз нафта. Стрелката на нафтомера беше на 15л.. ако въобще отчита правилно. Както и да е докараха ми още 10л слагам и след известно въртене запали, но през прозрачното маркучле се вижда как минават балончета. Поразкарах я малко но балончета все се джуркат. Като подам гас става вихрушка от балончета. Ливнах още 30л и пак същата работа. Утре ще я закарам да сменят горивния филтър, но се чудя дали няма още някакъв проблем. Ако имате някъкви съвети ще ви изслушам. В сърча попаднах на разни истории за помпа или цедка в резервоара.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Не че много разбирам,но да не ти е изгоряла помпата в резервоара 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Не, ама смуче въздух от някой от мъркучите вътре, моята като падне м/у 50 и 30литра и едвам пали, случвало се е и да гасне и се почва едно въртене......
Re: ТДС-а изгасна в движение!!
Колега горивния филтер или цедката в резервоара е.Много вероятно е да е разсъхнало гуменото оплътненение между филтера и стоиката му и от там да дърпа въздух.Вероятните ел.при4ини са помпа в резервоара,ел.магн.клапан на гнп или буксата на пло4ката на гнп-проверяват се лесно,но мисля 4е след смяна на филтера вси4ко ще си доиде на място.DrMasster написа:Здравейте! Днес както си карам и на едно кръстовище при потегляне колата изгасна (естествено по законите това се случи в пиковия час на натоварено кръстовище). Паля отново, и преди да запали въртя 2-3 секунди което ме озадачи, потеглям пак и пак гасне и от там на сетне нема палене. Насилстено на първа и на стартер успях да я изместя по в страни. Та вдигам капака и гледам у маркучлето от филтъра до гнп има въздух и си викам.. де отиде таз нафта. Стрелката на нафтомера беше на 15л.. ако въобще отчита правилно. Както и да е докараха ми още 10л слагам и след известно въртене запали, но през прозрачното маркучле се вижда как минават балончета. Поразкарах я малко но балончета все се джуркат. Като подам гас става вихрушка от балончета. Ливнах още 30л и пак същата работа. Утре ще я закарам да сменят горивния филтър, но се чудя дали няма още някакъв проблем. Ако имате някъкви съвети ще ви изслушам. В сърча попаднах на разни истории за помпа или цедка в резервоара.
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Hello! Мдаа ванка, твоита версия излезна. Смених филтъра и всичко заспа, даже майстора вика че предишниа филтър дето са ми турили е бил за е34 и бил малко по малък, но както и да е. Тоз дето го лепах е Mahle уж ориджинал.. и сега нема балончета, само нафтица си върви.
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Колеги, пак започнаха тия балончета. Тоя път смених помпата в резервоара. За сега всичко е добре, но дали е така? От сервиза ме уверяват че това е проблема. То друго маи не остана освен тръбопроводите.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
DrMasster написа:Колеги, пак започнаха тия балончета. Тоя път смених помпата в резервоара. За сега всичко е добре, но дали е така? От сервиза ме уверяват че това е проблема. То друго маи не остана освен тръбопроводите.
К`ви пари помпата?

Колега ако колата ти е палила под 15литра нафта си пази старата помпа(здрава е ),пробваи да притегнеш малко филтера и погледни отдолу(пробката му )да не е хлабаваDrMasster написа:Колеги, пак започнаха тия балончета. Тоя път смених помпата в резервоара. За сега всичко е добре, но дали е така? От сервиза ме уверяват че това е проблема. То друго маи не остана освен тръбопроводите.
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
К`ви пари помпата?
220 лв уж ориджинал.. но

Колега ако колата ти е палила под 15литра нафта си пази старата помпа(здрава е ),пробваи да притегнеш малко филтера и погледни отдолу(пробката му )да не е хлабава
Ванка, колата си пали и варви, обаче като дам гас и през прозрачното маркучле се вижда как минава вихружка от балончета. Уредът отчиташе 30л. Това много ме притеснява и така несмея да предприемам дълги пътувания. Това го усетих днес при палене при което въртя 2-3 сек, при положение че преди малко е гася топла, вдигам капака и гледам минава повечв въздух отколкото нафта. Иначе си запазих старата помпа. Ще го погледна и филтъра, онзи ден го сложиха чисто нов и би трябвало всичко да е наред.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Колеги, вече писах че след смяна на подкачващата помпа в резервоара всичко е наред.
Вече два пъти до столицата и обратно и градско балончета не са се появили (периодично проверявам).
Смятам че това бе реалния проблем.
Вече два пъти до столицата и обратно и градско балончета не са се появили (периодично проверявам).
Смятам че това бе реалния проблем.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани