ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Айде, понеже никой няма желание да пусне пръв тази тема, я пускам аз. Моля всички индивиди от сивия сектор на ламерщината, да си пускат дриснята тук, пък тия де знаят ше им отговарят с ароматизатор. Моля също и модераторите да направят темата важна, и като се появи някой индивид да пусне отделна тема с поредната дрисня, не да му пишат, че трябвало тук да я пуска, или да я местят, ами направо да я затриват. Индивида тогава ще си размърда, супер гладкото сиво вещество и белким си пусне темата правилно.
ПС Условия за пускане на мнение със запитване:
1. Всяко ново мнение да се пуска със син шрифт, за да може по този начин да се разграничава, кой за какво пише.
2. Всеки който отговаря на дадено мнение, да го прави с цитата, за да се знае на кого отговаря.
3. Моля проверявайте запитванията, преди да си пуснете мнението, за да не се повтаря.
4. След решаване на проблема, пуснете мнение в зелен цвят, за да предупредите останалите, за да невземе някой да отговаря на вече ненужен въпрос.
ПС2 Благодаря за вниманието!
По процедурни причини коригирах цветовете.
2а. Няма нужда да цитирате последното мнение.
5. Пишете на кирилица!
6. Избягвайте съкращения, жаргон и т.н., при описването на съществени неща. Търсачката е полезна, но при спазване на определени правила .
ivantchoG
ПС Условия за пускане на мнение със запитване:
1. Всяко ново мнение да се пуска със син шрифт, за да може по този начин да се разграничава, кой за какво пише.
2. Всеки който отговаря на дадено мнение, да го прави с цитата, за да се знае на кого отговаря.
3. Моля проверявайте запитванията, преди да си пуснете мнението, за да не се повтаря.
4. След решаване на проблема, пуснете мнение в зелен цвят, за да предупредите останалите, за да невземе някой да отговаря на вече ненужен въпрос.
ПС2 Благодаря за вниманието!
По процедурни причини коригирах цветовете.
2а. Няма нужда да цитирате последното мнение.
5. Пишете на кирилица!
6. Избягвайте съкращения, жаргон и т.н., при описването на съществени неща. Търсачката е полезна, но при спазване на определени правила .
ivantchoG
Защо ми се наводнява багажника (една от причините)
Отварям днес багажника да го подсушавам и свалям корите отляво за да видя дали няма някаква дупка за отичане да не се е запушила нещо и какво да видя един маркуч, явно който е за отичане и идва от люка се измъкнал от пробката на удушника кадето е зад калника и гадината пикае вътре като вали
Намъкнах го аз в дупката му и викам да тествам ралтата и кво да видя почна да пикае от всякъде отзад, отляво и отдясно от оточните маркучи зад броните и посредата на шофьорската врата
От цялата изтория ми стана ясно от къде се получава конденза в багажника зимата и при всеки един дъжд. Отделно тея удушници в багажника имат някаква гума която играе ролята на клапа но от времето се е деформирала и един вид стоят постоянно отворени.
Пък и като гледам като караш в мокро време спокойно може от там да влиза вода от гумите в багажника.
Отварям днес багажника да го подсушавам и свалям корите отляво за да видя дали няма някаква дупка за отичане да не се е запушила нещо и какво да видя един маркуч, явно който е за отичане и идва от люка се измъкнал от пробката на удушника кадето е зад калника и гадината пикае вътре като вали
Намъкнах го аз в дупката му и викам да тествам ралтата и кво да видя почна да пикае от всякъде отзад, отляво и отдясно от оточните маркучи зад броните и посредата на шофьорската врата
От цялата изтория ми стана ясно от къде се получава конденза в багажника зимата и при всеки един дъжд. Отделно тея удушници в багажника имат някаква гума която играе ролята на клапа но от времето се е деформирала и един вид стоят постоянно отворени.
Пък и като гледам като караш в мокро време спокойно може от там да влиза вода от гумите в багажника.
Последна промяна DJJonny на 23 Окт 2007, 10:05, променена общо 1 път
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
Защо нямам парно и процедура по смяната на клапана на парното
Време за работа - близо 1час при наличност на материалите
Необходими материали:
- инструменти
- ножовка
- топлоустойчив маркуч ф19 (отвътре) - 20см. колкото може по-тънък но да издържа поне до 100 градуса.
- 2 скоби ф18-23
Необходими средства - около 2лв. за материалите.
Процедура:
1. Зареждате се с малко нерви и време защото мястото за работа е доста ограничена и се иска да си доста гъвкав в малко пространства (не се препоръчва за каустрофобици )
2. Пускате си нещо успокоително в колата
3. Освобождавате маркучите (поз. 1) от страната на двигателя.
4. Махате кората под волана.
5. Освобождавате от скобата отпред продължението на кората от скоростния лост.
6. Махате дифузора за краката. Отвивате болта отпред и откачате отгоре.
7. Махате жицата на клапана
8. Отвивате болтовете на клапана където се свързва с радиатора. (поз. 3) клуч No: 8 (вземете си някакво легенче че изтича малко вода)
9. Измъквате клапана
10. Режете преди и след клапана с ножовка (максимално близо до клапана за да може да направим мост чрез маркуча) поз. 2 и 3
11. Слагате маркуч с размера на мястото на отрязаното парче клапан.
12. Стягате маркуча със скобите.
13. Монтирате по обратния ред Запомнете кой маркуч е изход и кой вход. На който одрязахме клапана е входния.
14. Пиете една бира и се радвате на парно.
След като разглобих клапана се оказа че причината за липсата на парно не е в това не че клапана неработи а че е 1 водата преминава през цедка за твърди частици която беше затлачена от какви ли не боклуци котлен камък и няква кафява шитня... 2 дупката на клапана е точно 2мм е какво парно да има през 2мм отвор за водата.
Процедурата може да мине и без рязане но трябва да се пригоди капаче за мястото на клапана.
Клапана е занитен за тръбичката. Режат се нитовете маха се гумената мембрана и мерите размера на капачето което ще запуши дупката. Уплътнявате и хващате с болтчета и монтирате.
P.S. Препоръчвам след като се свали кпапана и отстраните ел. магнита просто да намерите капаче със същия размер на мястото на ел. магнита вместо да го режите и слагате маркуч.
Време за работа - близо 1час при наличност на материалите
Необходими материали:
- инструменти
- ножовка
- топлоустойчив маркуч ф19 (отвътре) - 20см. колкото може по-тънък но да издържа поне до 100 градуса.
- 2 скоби ф18-23
Необходими средства - около 2лв. за материалите.
Процедура:
1. Зареждате се с малко нерви и време защото мястото за работа е доста ограничена и се иска да си доста гъвкав в малко пространства (не се препоръчва за каустрофобици )
2. Пускате си нещо успокоително в колата
3. Освобождавате маркучите (поз. 1) от страната на двигателя.
4. Махате кората под волана.
5. Освобождавате от скобата отпред продължението на кората от скоростния лост.
6. Махате дифузора за краката. Отвивате болта отпред и откачате отгоре.
7. Махате жицата на клапана
8. Отвивате болтовете на клапана където се свързва с радиатора. (поз. 3) клуч No: 8 (вземете си някакво легенче че изтича малко вода)
9. Измъквате клапана
10. Режете преди и след клапана с ножовка (максимално близо до клапана за да може да направим мост чрез маркуча) поз. 2 и 3
11. Слагате маркуч с размера на мястото на отрязаното парче клапан.
12. Стягате маркуча със скобите.
13. Монтирате по обратния ред Запомнете кой маркуч е изход и кой вход. На който одрязахме клапана е входния.
14. Пиете една бира и се радвате на парно.
След като разглобих клапана се оказа че причината за липсата на парно не е в това не че клапана неработи а че е 1 водата преминава през цедка за твърди частици която беше затлачена от какви ли не боклуци котлен камък и няква кафява шитня... 2 дупката на клапана е точно 2мм е какво парно да има през 2мм отвор за водата.
Процедурата може да мине и без рязане но трябва да се пригоди капаче за мястото на клапана.
Клапана е занитен за тръбичката. Режат се нитовете маха се гумената мембрана и мерите размера на капачето което ще запуши дупката. Уплътнявате и хващате с болтчета и монтирате.
P.S. Препоръчвам след като се свали кпапана и отстраните ел. магнита просто да намерите капаче със същия размер на мястото на ел. магнита вместо да го режите и слагате маркуч.
Последна промяна DJJonny на 26 Окт 2007, 8:30, променена общо 2 пъти
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
някаква ел.схема
Забелязал съм ,че в някои коли/WV-POLO,VOLVO/след затваряне на вратата,осветлението в копето загасва след няколко секунди.Ако някои има идеи или схема ще съм му много благодарен :lol:
Re: някаква ел.схема
В Бриколаж и Практикер продават такова реленце с таймер ("таймер за забавяне на осветлението в купето"). Процедурата е проста единия кабел мисля че се връзваше към + на ключа на вратата а другия към - на ключето т.е да го окъси. 5-7лв струва за 30мин максимум се слага стига да знаеш кои са кабелите. Аз го поставих него + зумер за светлините под кората на волана. Проблемацията идва след като се отвори вратата и си на фарове... зумера пищи докато не загаснат светлините в купето
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
бонго написа:Защо ми се запотяват джамовете като е студно, и трудно/бавно се разпотяват от парното?
Климатик имаш ли? Провери дали имаш филтър за въздуха в купето защото на много малко Е30-ки го има, но го има!!!
Отвори жабката и гледай там в дясно горе дето ти е лампичката дали има няква кутия и отпред лепенка със разни надписи!!!
Като отвориш моторния отсек и като отидеш от към страната на изпускателните колектори и погледнеш преградата която е между купето и моторния отсек някъде на нивото на цилиндровата глава има една гумена висулка която служи за отичане на водата от при моторчето на парното - почти винаги тя се запушва от влезнали боклуци и листа и се задържа там влага - най вероятно го годините е станала пластмасова и като тръгнеш да ръгаш с отвертка ще се разпадне на съставните си части!!!
Говориме за номер 5 на схемата:
Провери и дали не ти е пулно с боклуци който да задържат влага там дето е нишата за моторчето, под чистачките отвън!
Успех и си вземи чист парцал да бришеш докат решим проблема
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
Re: неграмотност :)
jordjo323 написа:Дали някой знае какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г.
Ти уби вожда, ще се опитам да ги потърся, ама не ти обещавам, влез в реалоема и нвиж дали ще ги намериш
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: неграмотност :)
jordjo323 написа:...какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г.
За някое от тия релета ли става въпрос?
Или за нещо от тия картинки?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- Stennli
- младши ентусиаст
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: неграмотност :)
sonny написа:jordjo323 написа:Дали някой знае какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г.
Ти уби вожда, ще се опитам да ги потърся, ама не ти обещавам, влез в реалоема и нвиж дали ще ги намериш
Захранването на дюзите идва от релето на бензиновата помпа.Когато подадеш на контакт,подава едновремено "+"на бенз.помпа и общ на дюзите."-"на дюзите идва от компа,а отварянето за тях идва от датчика на коляновия вал.
Не съм много сигурен че има реле само за дюзите,ама...нали тази тема е знаещите да отговарят ще оставя на sonny,той смята че е знаещ .
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита
Re: неграмотност :)
Stennli написа:sonny написа:jordjo323 написа:Дали някой знае какви са оригиналните номера на релето за дюзите на 323i 84г.
Ти уби вожда, ще се опитам да ги потърся, ама не ти обещавам, влез в реалоема и нвиж дали ще ги намериш
Захранването на дюзите идва от релето на бензиновата помпа.Когато подадеш на контакт,подава едновремено "+"на бенз.помпа и общ на дюзите."-"на дюзите идва от компа,а отварянето за тях идва от датчика на коляновия вал.
Не съм много сигурен че има реле само за дюзите,ама...нали тази тема е знаещите да отговарят ще оставя на sonny,той смята че е знаещ .
Я ако бех знаещ, немаше да съм скрападжия, а стругар в Москва. Ама ти като си знаещ, земи ми кажи къде е тоя датчик на коляновия вал де дава сигнал на тва реле
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани