Вярно ли е че всички е34 са с климатроници?
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
NAPSTERS написа:zvetiko написа:Тук говорим за:"Вярно ли е че всички е34 са с климатроници?
какъв климатроник търсиш в кола с парно????
Не търся ,разбира се.Точно това обяснявам-за да е колата с климатик или айде "климатроник" трябва да има парно, еър-кондишън,8 температурни датчика(само два са абсолютно недостатъчни),електрически клапи и електронен блок ,който да командва всичко това.Без този електронен блок и датчиците си има парно,може и еър-кондишън, но ти въртиш врътките до обезумяване и никога не можеш да нагласиш тази температура ,която искаш,а колата ти е без климатик,айде "климатроник".
Penchev ,вече обясни как може да се разбере:
Отворете капака на кутията ,там където седи управлението на инжекциона (от другата страна в същата кутия са предпазителите и релетата).Ако видите 3 големи модула ,то автомобила е оборудван с климатроник а ако са 2 значи само климатична инсталация
Видях ,че viper е пояснил:
така ,че извинявай за спора в това отношение.Само да внеса едно малко пояснение:
Спорът касае всички коли, на които, като им цъкнеш копчето със снежинката духат студено.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
SaSo написа:Най-гадното е че при така наречения климатик с врътките с градуси се получава така че като дадеш само да ти върти въздуха в купето без да ти е натисната снежинката пак климатика си работи на пълни обороти.. Не е като при новите коли.... И много ме дразни това че при 520ките поне за мойта знам а съм виждал и на 320и - първия без ванос другия с ванос направо умира тоя мотор едва се тлачи .... Трябва да го държиш яко в обороти да върви що годе... Незнам нека колегите с М50В25 да си кажат мнението как е при тях ама почти съм сигурен че би трябвало да продължава да си повървява добре мотора...
При ТДС като си пусна климатика (или климатроника щото мойта е вертикални врътки и има някво оребрение м/у врътките, което е прашно) има разлика във вървежа, но не се спъва толкова много колата.Може би щото въртящият момент е на по ниски обороти.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Е те дизелаците имат почти 2ен въртящ момент в сравнение с 520и, на който е 190Нм и сигурно се постига точно в 6201ия оборот и рязко спада.... Тоя мотор има нещо недомислено според мене... А и 150 коня къде ги ....
Мойта примерно става като все едно има закачена още една кола да дърпам.... много е зле... Ама все пак аз съм и на газ...



- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Stanchev написа:но за сметка на това виското вие почти постоянно и кефа от погледите на хората е безценен![]()
Аз досга се чудех какъв е тоя шум

- Mitetooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: VW Passat TDI,Peugeot 106,BMW 520
- Мечтае да кара: E31 850
SaSo написа:Е да ама няма спор че италиянките ги идват по сговнени... Ония са е..ати и чубаните...Карат до откат...
Много точно казано...

Пътят към славата е осеян с бутала и биели...
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани