Проблем с Паленето след престой
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 308
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с Паленето след престой
Екология плюс студен климат нормално е да са такива препоръките .
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
Колата я карам вече 8 години(240к км.), само стартера не съм правил, възможно е там да е проблема, защото дори и при подаване на ток върти доста бавно(само след престой поне 12 часа)Ивайло Димов написа:Стартера ти върти ли нормално ?Може да има нужда от почистване и смазване ,при по-ниски температури да завърта трудно .5W40 е достатъчно рядко за нашите ширини ,има масла с такъв вискозитет спокойно си палят колите и при минус 25-30
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
Акумулатора ми Varta AGM 95ah на 3 година и аз се съмнявах в него, но имам зарядно с опция подаване на ток за старт, и с него същата работа върти бавно, интересното е че като поработи 1 минута и изгася, като запаля върти супер и пали веднага.BMW_POWER написа:Акумулаторите тествани ли са?
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 308
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с Паленето след престой
За тези години и изминат пробег е напълно възможно стартера да има нужда от ревизиране ,почистване и смяна на четки ,шалтер .Щом колата не записва грешки и при по-високи температури пали ,аз клоня към проблемен стартер .........още повече след като си и подавал ток и пак върти бавно
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
https://youtube.com/shorts/OcnbGl0zXr0?feature=share
След добавяне на добавка Pro Tec и каране 200 км по магистралата на спорт режим, днес запали една идея по-добре, но пак трудно и изпушва. Направих и видео, моля някой който разбира да види какво показват живите данни. Според вас на 6ти цилиндър, дюза или цилиндъра е заминал. Прикачвам снимка и на загрял мотор. Днес сутринта беше и по-топло около 2 градуса.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
След добавяне на добавка Pro Tec и каране 200 км по магистралата на спорт режим, днес запали една идея по-добре, но пак трудно и изпушва. Направих и видео, моля някой който разбира да види какво показват живите данни. Според вас на 6ти цилиндър, дюза или цилиндъра е заминал. Прикачвам снимка и на загрял мотор. Днес сутринта беше и по-топло около 2 градуса.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Проблем с Паленето след престой
На колко литра гориво сипа добавката?
Покарай още малко, при подобрение имаше чак след следващия резервоар гориво.
Сипах добавката при малко количество 10-12 литра, стигнаха 3-4л и напълних до горе закачих - нямаше ефект, викам си баси нищо не стана.
Изразходвах въпросният резервоар , закачих пак и вече видях доста голям ефект.
Покарай още малко, при подобрение имаше чак след следващия резервоар гориво.
Сипах добавката при малко количество 10-12 литра, стигнаха 3-4л и напълних до горе закачих - нямаше ефект, викам си баси нищо не стана.
Изразходвах въпросният резервоар , закачих пак и вече видях доста голям ефект.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
Аз не държа колата никога с по-малко от 20 литра нафта, сипах добавката и напълних до горе.ivanski_2 написа:На колко литра гориво сипа добавката?
Покарай още малко, при подобрение имаше чак след следващия резервоар гориво.
Сипах добавката при малко количество 10-12 литра, стигнаха 3-4л и напълних до горе закачих - нямаше ефект, викам си баси нищо не стана.
Изразходвах въпросният резервоар , закачих пак и вече видях доста голям ефект.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Проблем с Паленето след престой
Ами тогава или спазвай правилната употреба на добавката или отивай да набиваш пари за ремонт и така
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 308
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с Паленето след престой
Добавката няма ефект УАУ сега в момента ,трябва време и регулярна употреба но не и постоянно.Качествена нафта ,смяна на горивен филтър на 15-20000 км и добавка на 2-3 резервоара веднъж .Но при проблеми с дюзите ще го прави и при топло време и ще се наблюдава неравномерна работа с притрисания.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
Колата се кара в Германия, зареждам само на Aral(водят я с най-хубавото гориво) , дюзите са проверени на 375 к поради проблем с паленето, като на 5ти и 6ти цилиндър са нови(рециклирани) кодирани, проблемите при по-топло време се изявяват в това, че колата при студен старт запали изпушва леко.Ивайло Димов написа:Добавката няма ефект УАУ сега в момента ,трябва време и регулярна употреба но не и постоянно.Качествена нафта ,смяна на горивен филтър на 15-20000 км и добавка на 2-3 резервоара веднъж .Но при проблеми с дюзите ще го прави и при топло време и ще се наблюдава неравномерна работа с притрисания.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с Паленето след престой
Привет колеги. Колата е бмв е61 м54б25и колата палеше трудно сутрин на бензин (само първото палене) върти 10 секунди на стартер и пали но прекъсва смених бензиновата помпа след смяната първите 5 мин всичко беше окау след това като дам педала до долу все едно няма мощност придърпва без газ даже гасне колата има монтирана газ на гаЗ няма проблем къде да търся проблема не намерих подобна тема за това пиша тук
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 308
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с Паленето след престой
Налягане в рейката,инжектори ....трябва да се направи диагностика.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани