Смяна на предавки X5 E70
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Смяна на предавки X5 E70
Здравейте колеги, имам Х5 Е70 235к.с. след по-продължително каране смяната от 2-3 и 3-4 става на по-високи обороти към 2,5к, и то не всеки път. Като започне да прави така и я изкарам извънградско да я раздвижа след това започва пак да си сменя на по-ниски обороти. През другото време смяната на предавките е неусетно. Имате ли си идея на какво може да се дължи това?
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Смяна на предавки X5 E70
Да не би да е свързано с регенерация на ДПФ-а?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Смяна на предавки X5 E70
И аз чух от един приятел, че сменя на по-високи обороти заради регенерация на DPF, но не ми изписва, че е задръстен.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Смяна на предавки X5 E70
То не е задължително да е задръстен или да има проблем, ДПФ регенерира и на чисто нова кола.
Aко я караш градско, ДПФ-а се "запълва" със сажди и е нужна регенерация, при която саждите изгарят.
Aко я караш градско, ДПФ-а се "запълва" със сажди и е нужна регенерация, при която саждите изгарят.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Смяна на предавки X5 E70
Да ясно е, че е нормално да регенерира, но в града на 2-3-4 предавка и на тръгни-спри някак не ми се вижда логично...
Карам и друга марка, но там регенерацията започва само след продължително каране извънградско с по-високи обороти.
И при теб ли е така?
Карам и друга марка, но там регенерацията започва само след продължително каране извънградско с по-високи обороти.
И при теб ли е така?
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Смяна на предавки X5 E70
Аз съм с по-новия мотор, но да - като види зор, опитва да регенерира и в градско, като също държи по-високи обороти и се пуска и перката.
I love the sound of V8 in the morning...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Смяна на предавки X5 E70
luftwaffe написа:Да ясно е, че е нормално да регенерира, но в града на 2-3-4 предавка и на тръгни-спри някак не ми се вижда логично...
Не е логично, но се случва точно така... започва да превключва след 2100-2100RPM, именно заради регенерацията... и самият "компютър" никога няма да ти "каже", че в момента регенерира... можеш да го видиш само на "диагностика"
Това поведение е съвсем нормално, особено ако караш предимно в градски условия...
Re: Смяна на предавки X5 E70
Ясно, значи е нормално.
Имам още 2 въпросчета
Няколко пъти ми се появяват всички възможни грешки - 4x4, DSC, ABS, EBV failure, Parking brake Failure, Level control system failure, които изчезват след като загася колата и изчакам няколко минути. Споменаха ми, че може да е от слаб акумулатор, възможно ли е да е от това?
Level Control System failure ми се появява самостоятелно по-често и изчезва, преди месец бях сменил една от възглавниците, дали има някаква връзка? На диагностика не показва грешка.
След като я загася/не всеки път/ от предна дясна част на колата към 30 секунди се чува, че работи компресорът за въздух, нормално ли е?
Няма промяна в нивото на колата.
Имам още 2 въпросчета
Няколко пъти ми се появяват всички възможни грешки - 4x4, DSC, ABS, EBV failure, Parking brake Failure, Level control system failure, които изчезват след като загася колата и изчакам няколко минути. Споменаха ми, че може да е от слаб акумулатор, възможно ли е да е от това?
Level Control System failure ми се появява самостоятелно по-често и изчезва, преди месец бях сменил една от възглавниците, дали има някаква връзка? На диагностика не показва грешка.
След като я загася/не всеки път/ от предна дясна част на колата към 30 секунди се чува, че работи компресорът за въздух, нормално ли е?
Няма промяна в нивото на колата.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Смяна на предавки X5 E70
За грешките - наистина точно така прави, ако разкачиш акумулатора. Но е възможно и причината да е друга.
Level Control Failure - задницата пада ли, ако я оставиш паркирана за повече време?
Компресорът е нормално да се включва от време на време, например, ако се качи още някой в колата или я натовариш или паркираш на неравно място. При мен обаче се включва за 10-на секунди макс.
Level Control Failure - задницата пада ли, ако я оставиш паркирана за повече време?
Компресорът е нормално да се включва от време на време, например, ако се качи още някой в колата или я натовариш или паркираш на неравно място. При мен обаче се включва за 10-на секунди макс.
I love the sound of V8 in the morning...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Смяна на предавки X5 E70
luftwaffe написа:Level Control System failure ми се появява самостоятелно по-често и изчезва, преди месец бях сменил една от възглавниците, дали има някаква връзка? На диагностика не показва грешка.
След като я загася/не всеки път/ от предна дясна част на колата към 30 секунди се чува, че работи компресорът за въздух, нормално ли е?
Няма промяна в нивото на колата.
30 сек е бая... ти нивото на колата (ако си вътре) няма как да го усетиш, защото то не мърда с 20 см, че да се килне на една страна или пък да "изравни хоризонта" .... затова, гасиш колата, изкачаш бързо навън и отиваш от тази страна на колата и дебнеш за промени... и поведение... при мен, преди да ги сменя, задните възглавници понякога изпускаха... и колата "клякаше" с 1-2см... веднъж така я запалих и излезнах веднага и я видях как си помпа възглавницата и дига гъз@...
По принцип, дори и да е седяла колата 1 седмица на място, без да я запалиш, не трябва да има разлика във височината... най-лесно се разбира, като си премериш разстоянието от гумата до ръба на калника (над нея), при запалена кола. И го сравняваш чат-пат с измерване на ситуацията, ако колата е седяла 1-2-3-4-5-6 дни без да се пали.
Re: Смяна на предавки X5 E70
Благодаря за отговорите!
Компресорът го чувам, когато колата я паркирам пред нас и едната страна е на бордюра, явно затова надува. Странното е, че и на изгасена кола се чува да работи. Никога не е била с паднала задница.
А за грешките май наистина ще се окаже акумулатор или алтернатор. Онзи ден я оставих на автомивка и е седяла на контакт, тръгвам и след малко де-що грешка имаше се появи... покарах малко, изгасих я и след това нямаше помен от грешките. Другата седмица ще замеря алтернатора дали зарежда преди да купувам акумулатор.
Компресорът го чувам, когато колата я паркирам пред нас и едната страна е на бордюра, явно затова надува. Странното е, че и на изгасена кола се чува да работи. Никога не е била с паднала задница.
А за грешките май наистина ще се окаже акумулатор или алтернатор. Онзи ден я оставих на автомивка и е седяла на контакт, тръгвам и след малко де-що грешка имаше се появи... покарах малко, изгасих я и след това нямаше помен от грешките. Другата седмица ще замеря алтернатора дали зарежда преди да купувам акумулатор.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Смяна на предавки X5 E70
Алтернатора можеш да го провериш и през сервизното меню....
https://www.youtube.com/watch?v=sLtIuici__c
Нивото на напрежение (моментно показание) е на No.9... след като отключиш менюто, отиди на No.9 и следи какво се случва... както в движение, така и на място (дори и след като изгасиш колата, менюто ще остане активно, докато не натиснеш втори път "Start/Stop Engine" да угасиш напълно колата).
https://www.youtube.com/watch?v=sLtIuici__c
Нивото на напрежение (моментно показание) е на No.9... след като отключиш менюто, отиди на No.9 и следи какво се случва... както в движение, така и на място (дори и след като изгасиш колата, менюто ще остане активно, докато не натиснеш втори път "Start/Stop Engine" да угасиш напълно колата).
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Смяна на предавки X5 E70
luftwaffe написа:
Странното е, че и на изгасена кола се чува да работи.
Това е нормално.
Като сменяш акумулатора, да знаеш, че трябва да се регистрира новия акумулатор. По сервизите знаят, какво да направят.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Смяна на предавки X5 E70
Благодаря за отговорите!
@Mollov, проверих през скритото меню и си зарежда добре алтернатора 14,3 - 14,5 с пуснати всички консуматори.
Явно ще се купува нов акумулатор
@msi200, ще го имам впредвид!
Забелязах и следното - при смяна на предавките от време на време задържа и не сменя на по-горна, най-често от 2-3 /не е свързано с регенерация на ДПФ този път/ или има съвсем лекичко "тупване", през останалото време сменя супер мазно и гладко. Говорих и с майстори, караха колата и за тях всичко е ОК На какво според вас може да се дължи това? Маслото на скоростите до момента едва ли е сменяно. Принципно съм свикнал всичко по колите да ми е перфектно... или май прикалено много се втелясвам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Смяна на предавки X5 E70
Според мен, не се задълбочавай много, защото това все пак не е нова кола от магазина. Може да пробвате да нулирате адаптациите на кутията. Маслото в кутията също си е консуматив, както и това в раздатката и диференциалите.
Забравих да добавя, че също задържа предавките, когато колата е студена, но едва ли е такъв случаят юни месец.
Забравих да добавя, че също задържа предавките, когато колата е студена, но едва ли е такъв случаят юни месец.
I love the sound of V8 in the morning...
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани