Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здрасти , при отпит да кодирам ( изключа кантара ) , се появява грешка и кодирането не се получава . Не знам каква е грешката някой да каже , може и аз да греша . Прилагам 2 снимка едната е на записаните грешки в инпата другата е грешката в експерта дето ми излиза.
П.С едната грешка е за седалката ( не мога точно да разбера ) , а другата мисля че е за обтегача ( пиропатрона ) поне това успях да видя в друг сайт .
П.С едната грешка е за седалката ( не мога точно да разбера ) , а другата мисля че е за обтегача ( пиропатрона ) поне това успях да видя в друг сайт .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна R.Konkyov на 17 Фев 2021, 17:40, променена общо 1 път
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Може ли да пуснеш към мен описание?The Heartlistener написа:Така и не пожела да си го свършиш сам...даже ти бях подготвил описание със скрийншотове /стъпка по стъпка/, как се зарежда WinKFP и как да програмираш еку-то си на Евро 2. Нали това поиска в темата си - да ти се обясни как... Мен никой не ме е учил. В нет-а има всичко, иска се ровене и четене.
Но изборът си е твой. Никой няма да ти го свърши на промоция, всеки си гледа интереса.
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1134
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, Sports package, High speed setup
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
sente99 написа:Може ли да пуснеш към мен описание?The Heartlistener написа:Така и не пожела да си го свършиш сам...даже ти бях подготвил описание със скрийншотове /стъпка по стъпка/, как се зарежда WinKFP и как да програмираш еку-то си на Евро 2. Нали това поиска в темата си - да ти се обясни как... Мен никой не ме е учил. В нет-а има всичко, иска се ровене и четене.
Но изборът си е твой. Никой няма да ти го свърши на промоция, всеки си гледа интереса.
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
Може. С какъв мотор си, за да знам какво да променя ако трябва?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
За m54b22 ms43 ми трябва. А m52b20tu ms42 има ли смисъл?The Heartlistener написа:sente99 написа:Може ли да пуснеш към мен описание?The Heartlistener написа:Така и не пожела да си го свършиш сам...даже ти бях подготвил описание със скрийншотове /стъпка по стъпка/, как се зарежда WinKFP и как да програмираш еку-то си на Евро 2. Нали това поиска в темата си - да ти се обясни как... Мен никой не ме е учил. В нет-а има всичко, иска се ровене и четене.
Но изборът си е твой. Никой няма да ти го свърши на промоция, всеки си гледа интереса.
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
Може. С какъв мотор си, за да знам какво да променя ако трябва?
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1134
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, Sports package, High speed setup
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
sente99 написа:За m54b22 ms43 ми трябва. А m52b20tu ms42 има ли смисъл?The Heartlistener написа:sente99 написа:Може ли да пуснеш към мен описание?The Heartlistener написа:Така и не пожела да си го свършиш сам...даже ти бях подготвил описание със скрийншотове /стъпка по стъпка/, как се зарежда WinKFP и как да програмираш еку-то си на Евро 2. Нали това поиска в темата си - да ти се обясни как... Мен никой не ме е учил. В нет-а има всичко, иска се ровене и четене.
Но изборът си е твой. Никой няма да ти го свърши на промоция, всеки си гледа интереса.
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
Може. С какъв мотор си, за да знам какво да променя ако трябва?
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
Седан, купе?
Да, има смисъл, при М52TU е същото, има софт. За MS41 няма. Дай ми мейл на ЛС.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Как се премахва софтуерно ЕГР-ра на BMW E46 320d 136k.с. 99г. Отвреме на време забива колата и ми казаха, че трябва и софтуерно да се премахне. ЕГР-ра съм го шунтирал защото колата пушеше черно и грам не набираше. Сега вече не пуши но рядко понякога за няколко секунди спира да ускорява!
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
shark1986 написа:Как се премахва софтуерно ЕГР-ра на BMW E46 320d 136k.с. 99г. Отвреме на време забива колата и ми казаха, че трябва и софтуерно да се премахне. ЕГР-ра съм го шунтирал защото колата пушеше черно и грам не набираше. Сега вече не пуши но рядко понякога за няколко секунди спира да ускорява!
Трябва ти човек който се занимава с чип тунинг или който се занимава точно с изолиране на ЕГР. Щом си го спрял физически, ти трябва и софтуерно да се спре.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, гледам че е обща тема за диагностика, искам да попитам за е46 свалих приложение за андроид и купих адаптер (елм 327) обаче не може да се свъре с ECU. Някой има ли идея далие адаптера проблема че е такъв тип и ако с него не става със k+D-can USB дали ще може да го свържа с тела?Пробвах няколко приложения от по-известните и нищо.
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
wdas написа:Здравейте, гледам че е обща тема за диагностика, искам да попитам за е46 свалих приложение за андроид и купих адаптер (елм 327) обаче не може да се свъре с ECU. Някой има ли идея далие адаптера проблема че е такъв тип и ако с него не става със k+D-can USB дали ще може да го свържа с тела?Пробвах няколко приложения от по-известните и нищо.
Ако имаш диск към обд-то си свали програмите от него , диска е един малък.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Кое е приложението? И направи ли мост между 7-ми и 8-ми пин?
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
R.Konkyov написа:wdas написа:Здравейте, гледам че е обща тема за диагностика, искам да попитам за е46 свалих приложение за андроид и купих адаптер (елм 327) обаче не може да се свъре с ECU. Някой има ли идея далие адаптера проблема че е такъв тип и ако с него не става със k+D-can USB дали ще може да го свържа с тела?Пробвах няколко приложения от по-известните и нищо.
Ако имаш диск към обд-то си свали програмите от него , диска е един малък.
Има да, в него са няколко приложения, като ме съветва торк да инстлирам. Само че версиите са от 2015, пробвах торк лайт от гугъл плейс и ми пише че приложението е за стар андроид. Освен това показва само 1 датчик и нищо като цяло. Имам приятел които има сходен адаптер и също не може да се свържи с ECU, та се чудих да не би да е защото в другото пирложение пише че някой коли изисквали K Dcan кабел?
до PeReZ, пробвах със Bimmer tool , OBDOC и Torq, само бимера що годе изписва инфо, но не успява да се свържи с ECU , другите сякаш изобщо нищо не става. за 7 и 8 пин четох в темата но не разбирам , този адаптер май не може да се отвори, той е един малък син
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колеги, с Inpa или scanner може ли да се коригира нивото на фаровете на е39 и ако може как?
Благодаря
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
Благодаря
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Хора взех e90 318d и няма грижи с колата но стои постоянно грешка 46d1 dde control unit internal 4.Пали върви,никви ядове.Обаче ме притеснява понеже е нещо с паметта на компа.EGR и DPF не са махнати.
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Някой да знае къде точно се намира ABG модула .
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1134
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, Sports package, High speed setup
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
R.Konkyov написа:Някой да знае къде точно се намира ABG модула .
https://www.e46fanatics.com/threads/diy ... nt.734286/
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани