Датчик температура входящ въздух

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Датчик температура входящ въздух

Мнение от VladiE » 24 Мар 2020, 19:53

Колеги, как би се отразило ако сензора номер 10 от схемата подава грешни данни?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3328


Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от gromovich » 24 Мар 2020, 20:05

Грешна информация за външната температура би се отразила върху образуването на горивната смес и оттам върху динамиката на колата и разхода на колата. Поне така съм чел по западните форуми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: София

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от inspite » 24 Мар 2020, 20:14

Ще пали по-бавно, груба работа на двигателя на студен старт, ще гасне двигателя. Само, че това се застъпва и с други евентуални не работещи части...На диагностика мисля че излиза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от streetracing12 » 24 Мар 2020, 22:55

Карал съм с откачен датчик 2,3 дни освен свиренето на турбината и повече черен пушек други проблеми съм нямал!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от VladiE » 25 Мар 2020, 7:42

Работата е там, че когато навън е студено, колата има съвсем нормално поведение. На студен и после в работна температера двигател, разгъва мощността плавно и очаквано добре. Затопли ли се времето навън и се появява един дразнещ турбо лаг. Тъй като съм сменил много части, започнах да търся малко логичните. От въздушния филтър до колектора, само тоя датчик въпросния не съм сменял.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: София

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от inspite » 25 Мар 2020, 9:44

Да е разкачен датчика, и да е развален и да дава грешни стойности са 2 различни неща. Не мисля, че това което описваш е проявено от него. В крайна сметка можеш да пробваш с друг, само че сега не е топло и няма да разбереш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от ares2 » 25 Мар 2020, 9:53

аз се боря с подобен проблем но на М57 в Е65
като закача дебитомера колата прави старт както си трябва. след това зацикля в някакъв режими няма динамика
махам буксата на дебитомер и вече всичко е ок . ускорение добро и тн обаче изписва този сензор като грешка само на свален дебитомер :dunno:
някой да сподели опит?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от VladiE » 25 Мар 2020, 15:32

inspite написа:Да е разкачен датчика, и да е развален и да дава грешни стойности са 2 различни неща. Не мисля, че това което описваш е проявено от него. В крайна сметка можеш да пробваш с друг, само че сега не е топло и няма да разбереш.
Интересно според теб щом не може да е от него, на какво може да се дължи? Нарочно не пиша всичко което съм сменил и проверил, за да не подведа мислене в грешна посока. А и търся нещо не особено логично или за което не се досещам.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от Kurtov » 25 Мар 2020, 18:35

:OT:

Извинявам, се за off-topic-a, но да попитам 330d 184 к.с има ли такъв датчик и къде се намира ?
Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: София

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от inspite » 26 Мар 2020, 10:01

VladiE написа:
inspite написа:Да е разкачен датчика, и да е развален и да дава грешни стойности са 2 различни неща. Не мисля, че това което описваш е проявено от него. В крайна сметка можеш да пробваш с друг, само че сега не е топло и няма да разбереш.
Интересно според теб щом не може да е от него, на какво може да се дължи? Нарочно не пиша всичко което съм сменил и проверил, за да не подведа мислене в грешна посока. А и търся нещо не особено логично или за което не се досещам.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

Не знам колега. Просто отговорих на въпроса какви са евентуалните симптоми. Топло време, дизел и проблеми с вървене го свързвам с кулера (това пак е във сферата на абсолютното гадаене). В крайна сметка не е толкова скъп датчика, смени го поне да не го мислиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: София

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от inspite » 26 Мар 2020, 10:04

Kurtov написа::OT:

Извинявам, се за off-topic-a, но да попитам 330d 184 к.с има ли такъв датчик и къде се намира ?
Поздрави!


Имаш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от stony1 » 26 Мар 2020, 10:07

ares2 написа:аз се боря с подобен проблем но на М57 в Е65
като закача дебитомера колата прави старт както си трябва. след това зацикля в някакъв режими няма динамика
махам буксата на дебитомер и вече всичко е ок . ускорение добро и тн обаче изписва този сензор като грешка само на свален дебитомер :dunno:
някой да сподели опит?

Дебитомерът и датчикът за температурата на постъпващия въздух са две различни неща. Едното мери количество въздух, а другото температурата му.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от stony1 » 26 Мар 2020, 10:08

VladiE написа:Колеги, как би се отразило ако сензора номер 10 от схемата подава грешни данни?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3328


Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk


Ще гори повече, ще имаш усещането, че понавървява повече, но на пректика не е така, компютъра ще използва предварително зададена карта за управление на двигателя в авариен режим.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от stony1 » 26 Мар 2020, 10:10

VladiE написа:Работата е там, че когато навън е студено, колата има съвсем нормално поведение. На студен и после в работна температера двигател, разгъва мощността плавно и очаквано добре. Затопли ли се времето навън и се появява един дразнещ турбо лаг. Тъй като съм сменил много части, започнах да търся малко логичните. От въздушния филтър до колектора, само тоя датчик въпросния не съм сменял.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk


Тези симптоми от кога ги има?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Датчик температура входящ въздух

Мнение от Bogdan_Nikolov » 29 Мар 2020, 13:22

Колега, аз имам почти еднакъв проблем с твоя. Аз съм М47 150 коня Евро 4.Ти пробвал ли са махнеш буската на дебитомера или маркуча на Агр клапана, при мен така се оправя колата. И аз имам същият проблем след като стане на 10 градуса температура на въздуха навън и колата почва да пуши, турбо лаг и при каране на ниски обороти с малко газ прекъсва колата.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: MarkoG97

Последни теми
Facebook