Избор на водна помпа
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Избор на водна помпа
Какво общо има лампата за ниво на антифриза с дебита на помпата? Погледни си температурите на скритото меню,за да си спокоен и провери/смени датчика за ниво!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Избор на водна помпа
Въпросът е ,че лампата светва само след каране над 140км. Пробвах да карам на 3-та или 4-та с над 4000 оборота по-продължително време и лампата не светва. Как се изкарваше темепературата от скритото меню? Знам, че има тема
Датчика за нивото излиза ли на диагностика,ако е заминал?
Датчика за нивото излиза ли на диагностика,ако е заминал?
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Избор на водна помпа
Ще избутам малко темата. Имам въпрос конкретно за помпите на Valeo. Преди около 3 месеца си смених помпата с такава по простата причина, че в магазина за авточасти тя беше единствената с 1:1 перка като на оригиналната (като форма), реално беше от евтините варианти, но всички други налични бяха с ламаринени перки , които нямат нищо общо като форма с оригинала. Въпросът е, че аз си мислех че оригинала е с пластмасова перка, а се оказа, че е от някакъв композит, а валеото е пластмаса. Има ли колеги които са карали с Валео искам да знам дали мога да карам спокойно с нея или да си търся Saleri (производителя на оригиналните). Просто ме е страх това валео да не сдаде багажа неочаквано някъде.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Избор на водна помпа
luizov написа:Ще избутам малко темата. Имам въпрос конкретно за помпите на Valeo. Преди около 3 месеца си смених помпата с такава по простата причина, че в магазина за авточасти тя беше единствената с 1:1 перка като на оригиналната (като форма), реално беше от евтините варианти, но всички други налични бяха с ламаринени перки , които нямат нищо общо като форма с оригинала. Въпросът е, че аз си мислех че оригинала е с пластмасова перка, а се оказа, че е от някакъв композит, а валеото е пластмаса. Има ли колеги които са карали с Валео искам да знам дали мога да карам спокойно с нея или да си търся Saleri (производителя на оригиналните). Просто ме е страх това валео да не сдаде багажа неочаквано някъде.
Като те е страх, не трябваше да си купуваш най-евтиното. Валео даже не знаех, че имат такива помпи. И каква да е цената? Оригиналната беше към 200 лв по памет. Колко струва Валео-то, че си струваше безсънните нощи? Оригиналната е с метална перка, предполагам алуминий и теоретично не знам как може да се сбърка с пластмаса. Не знам колко ще издържи, но при евтини части е на късмет - може да изкара доста, може и много малко да изкара.
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Избор на водна помпа
Абе хич не е метална оригиналната. Принципно ако сложиш валеото и отигинала една до друга не можеш да направиш визуална разлика. А на мен ми трябваше спешно помпа и в магазина в този момент валео беше най-близкия вариант. Купувал съм иначе уж скъпа помпа за предното си бмв, но беше с тея ламаринените лопатки и беше пълна трагедия, нямаше хубав дебит. Като цяло не ме е страх, все ще изкара някоя година. Питам просто ако някой кара с валео и има впечатления да сподели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Избор на водна помпа
От трите варианта: лята метална перка, пластмасова и от заварени ламаринки най-лош е първият.
Валеото все пак е официален доставчик на части за BMW и не е най-евтината алтернатива.
Валеото все пак е официален доставчик на части за BMW и не е най-евтината алтернатива.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Избор на водна помпа
luizov написа:Абе хич не е метална оригиналната. Принципно ако сложиш валеото и отигинала една до друга не можеш да направиш визуална разлика. А на мен ми трябваше спешно помпа и в магазина в този момент валео беше най-близкия вариант. Купувал съм иначе уж скъпа помпа за предното си бмв, но беше с тея ламаринените лопатки и беше пълна трагедия, нямаше хубав дебит. Като цяло не ме е страх, все ще изкара някоя година. Питам просто ако някой кара с валео и има впечатления да сподели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Много добре знам каква е BMW помпата, защото свалих такава и сложих такава 1:1. Ще трябва да я изровя от гаража и да я снимам.
Сега забелязах обаче, че всички, които пишете в темата карате бензинови коли, а аз съм с 330 дизел. Може и това да е причината и в темата не видях да пише, че става въпрос за бензинови двигатели. Ако е така, се извинявам!
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Избор на водна помпа
NGneer4eto написа:luizov написа:Абе хич не е метална оригиналната. Принципно ако сложиш валеото и отигинала една до друга не можеш да направиш визуална разлика. А на мен ми трябваше спешно помпа и в магазина в този момент валео беше най-близкия вариант. Купувал съм иначе уж скъпа помпа за предното си бмв, но беше с тея ламаринените лопатки и беше пълна трагедия, нямаше хубав дебит. Като цяло не ме е страх, все ще изкара някоя година. Питам просто ако някой кара с валео и има впечатления да сподели.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Много добре знам каква е BMW помпата, защото свалих такава и сложих такава 1:1. Ще трябва да я изровя от гаража и да я снимам.
Сега забелязах обаче, че всички, които пишете в темата карате бензинови коли, а аз съм с 330 дизел. Може и това да е причината и в темата не видях да пише, че става въпрос за бензинови двигатели. Ако е така, се извинявам!
Ами да и аз не съм споменал, че карам бензин 6 цилиндров
Re: Избор на водна помпа
Здравейте колеги, имам следния проблем:
Колата е 325i с м54 двигател. Преди 2 месеца майстора смени водната помпа, а сега термостатът + един маркуч който влиза към главата. Проблемът е че колата седя 1 вечер пълна с вода при майстора и замръзна. Оправихме уж всичко, първите 1-2 дена всичко беше наред но след това изчезна парното и градусите започнаха да се вдигат до към 107. Реших да проверя дали колата е добре обезвъздушена и за моя изненада събра 2.5л антифриз. Когато я обезвъздуших, отново за 1 ден всичко беше нормално, но след това отново парното изчезна и градусите започнаха да играят като се качват максимално до 107 и то само веднъж след като я запаля после си държи 98-100. Нивото на антифриза седи на макс и не мърда. Според майстора водната помпа е заминала, но не съм напълно убеден дали това е проблемът. Моля за съвет.
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
Колата е 325i с м54 двигател. Преди 2 месеца майстора смени водната помпа, а сега термостатът + един маркуч който влиза към главата. Проблемът е че колата седя 1 вечер пълна с вода при майстора и замръзна. Оправихме уж всичко, първите 1-2 дена всичко беше наред но след това изчезна парното и градусите започнаха да се вдигат до към 107. Реших да проверя дали колата е добре обезвъздушена и за моя изненада събра 2.5л антифриз. Когато я обезвъздуших, отново за 1 ден всичко беше нормално, но след това отново парното изчезна и градусите започнаха да играят като се качват максимално до 107 и то само веднъж след като я запаля после си държи 98-100. Нивото на антифриза седи на макс и не мърда. Според майстора водната помпа е заминала, но не съм напълно убеден дали това е проблемът. Моля за съвет.
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Избор на водна помпа
Здравейте,
Трудно е така да се каже. Перката включва ли?
Аз имах неприятен опит с водна помпа на hepu. Помпата дефектира за 20 или 30х км., което не е нормално за мен.
Може и да има дефект ''новата'' помпа.
Важно е и перката да работи.
ps; Настоящата водна помпа+термостат на колата ми са слагани в Дунев, не знам на какви марки са. За да има парно в колата трябва да е на обороти. В задръствано на 1000 оборота си духа студено. Вдигна ли за малко над 2500 идва топлото. Предполагам водната помпа не прави необходимия дебит.
Трудно е така да се каже. Перката включва ли?
Аз имах неприятен опит с водна помпа на hepu. Помпата дефектира за 20 или 30х км., което не е нормално за мен.
Може и да има дефект ''новата'' помпа.
Важно е и перката да работи.
ps; Настоящата водна помпа+термостат на колата ми са слагани в Дунев, не знам на какви марки са. За да има парно в колата трябва да е на обороти. В задръствано на 1000 оборота си духа студено. Вдигна ли за малко над 2500 идва топлото. Предполагам водната помпа не прави необходимия дебит.
Re: Избор на водна помпа
Надува ли? Пробва ли отново да обезвъздушиш? Погледна ли цвета на маслото?
Live it like you Love it
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани