ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги отскоро забелязвам, че на 318ti M42B18 се получава едно прекъсване като в същото време оборотомера откача и показва някакви луди обороти Дори на прекъсвач като я задържа на свободна го прави стрелката скача до 9000 оборота като в същото време колата глъхне
Някой имал ли е подобен проблем? Доколкото знам оборотомера взима сигнал от датчик колянов вал, който пък ако не е здрав изобщо няма да пали ?
И в движение ако я смачкам с газ до долу набира на пресекулки а не с постоянно темпо.
Някакви идеи?Чисто нова ламбда сонда Бош, изряден дебитомер, няма записани грешки, гофрето на дросела е здраво.
Ето и клипче
Някой имал ли е подобен проблем? Доколкото знам оборотомера взима сигнал от датчик колянов вал, който пък ако не е здрав изобщо няма да пали ?
И в движение ако я смачкам с газ до долу набира на пресекулки а не с постоянно темпо.
Някакви идеи?Чисто нова ламбда сонда Бош, изряден дебитомер, няма записани грешки, гофрето на дросела е здраво.
Ето и клипче
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги, може ли някой с работеща на E36 INPA да ми изпрати DATEN файловете си, или да знае от къде мога да ги сваля?
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги,
Някой правил ли е конверсия от плътни предни спирачни дискове(преди фейс) към вентилирани(фейс)?
Какво ми е необходимо ? Само дискове и супорти или нещо друго?
Също така какъв максимален размер диск може да сложа за да си ползвам 15-ки джанти ?
Поздрави
Някой правил ли е конверсия от плътни предни спирачни дискове(преди фейс) към вентилирани(фейс)?
Какво ми е необходимо ? Само дискове и супорти или нещо друго?
Също така какъв максимален размер диск може да сложа за да си ползвам 15-ки джанти ?
Поздрави
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
r19 написа:Здравейте колеги,
Някой правил ли е конверсия от плътни предни спирачни дискове(преди фейс) към вентилирани(фейс)?
Какво ми е необходимо ? Само дискове и супорти или нещо друго?
Също така какъв максимален размер диск може да сложа за да си ползвам 15-ки джанти ?
Поздрави
Дискове, супорти и апарати по спомен. На м43б16 слагахме вентилирани от 20ка отпред. А максималния диск за 15’ джанта нямам идея колко е.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Всички без М3 стават с 15-ски джанти.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги,
Някой да подскаже откъде може да губи по ококо 200 мл антифриз след каране?Става дума за е36 м43б16 (с газов инжекцион),като преди 2 дни смених радиатор +казанче (нисенс)+капачка(хела) ,всичко е чисто ново...
Преди да ги сменя течеше между радиатора и казанчето(въпреки ,че опитах и със смяна на О-пръстена на самото казанче).
Колата не пуши,нито надува маркучите.
Не оставя следи под нея.
Някой да подскаже откъде може да губи по ококо 200 мл антифриз след каране?Става дума за е36 м43б16 (с газов инжекцион),като преди 2 дни смених радиатор +казанче (нисенс)+капачка(хела) ,всичко е чисто ново...
Преди да ги сменя течеше между радиатора и казанчето(въпреки ,че опитах и със смяна на О-пръстена на самото казанче).
Колата не пуши,нито надува маркучите.
Не оставя следи под нея.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
RaiN написа:Здравейте колеги,
Някой да подскаже откъде може да губи по ококо 200 мл антифриз след каране?Става дума за е36 м43б16 (с газов инжекцион),като преди 2 дни смених радиатор +казанче (нисенс)+капачка(хела) ,всичко е чисто ново...
Преди да ги сменя течеше между радиатора и казанчето(въпреки ,че опитах и със смяна на О-пръстена на самото казанче).
Колата не пуши,нито надува маркучите.
Не оставя следи под нея.
Първите два три дни след обезвъздушаване винаги съм доливал по 100-200мл.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Първо бяхме го препълнили (беше с 2 пръста над "calt"),след 1 ден беше си спаднало на средата,и днес след каране пак вече е под средата...
Още след първото обезвъдушаване бях почистил всички "стечки от антифриз"и сега като видях нивото пак минах с 1 кърпичка и имаше следи от антифриз пак.Пак от страната на капачката бяха,все 1 се е стичало от капачката към казанчето надолу...
А проверих и под педала за газта (в купето)да не р спукан радиатора на парното,но не е влажно,а и си имам парно
Още след първото обезвъдушаване бях почистил всички "стечки от антифриз"и сега като видях нивото пак минах с 1 кърпичка и имаше следи от антифриз пак.Пак от страната на капачката бяха,все 1 се е стичало от капачката към казанчето надолу...
А проверих и под педала за газта (в купето)да не р спукан радиатора на парното,но не е влажно,а и си имам парно
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Казанчето и в горната си част има една човка, която влиза в радиатора и се уплътнява с О пръстен, но би трябвало да си видял това след като си свалял казанче. С времето, самото казанче става с микропукнатини, та може и това да е. Ако ти подмокря по радиатора, а никога не си го сменял, то се замисли за нов. Ремонти по него и по казанчето са безсмислени, а и има напълно сносни нови радиатори на добри цени.
only rear wheel drive
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Казанчето е ново,беше в комплект с радиатора..
Иначе старото казанче се беше раздуло доста...
Пак ми се струва ,че тече между радиатора и казанчето(а те са чисто нови),може би се стича отгоре.Чудя се дали да не опитам със старата "оем"капачка на новия радиатор?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=17_0959
Ето http://kachi-snimka.info/vij.php?id=jdv1581445329f.jpg
Това е само от едната страна,от другата беше същото преди да го почистя. След всяко каране има антифриз по ръба на казанчето
Иначе старото казанче се беше раздуло доста...
Пак ми се струва ,че тече между радиатора и казанчето(а те са чисто нови),може би се стича отгоре.Чудя се дали да не опитам със старата "оем"капачка на новия радиатор?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=17_0959
Ето http://kachi-snimka.info/vij.php?id=jdv1581445329f.jpg
Това е само от едната страна,от другата беше същото преди да го почистя. След всяко каране има антифриз по ръба на казанчето
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Доколкото се вижда от снимката, тече отдолу. Дори и с ново казанче се получава така понякога, просто с времето се деформира и основанието, където влиза казанчето. Можеш да направиш една последна проба преди нов радиатор. Разглобяваш и обезмасляваш, мажеш и на двете места казанчето с полиуретаново лепило за автостъкла и сглобяваш.Но имай предвид, че след полиуретана, там повече няма разглобяване.
only rear wheel drive
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колегата пише,че вече е сменил радиатора... Аз имам следния въпрос: Сега с новия радиатор и новата капачка,маркучите колко са твърди? Когато покараш малко и колата загрее нормално/хубаво,маркучите трябва да са с твърдостта на неотворено ПВЦ-шише от 2лтр Кока-Кола (с колегите във форума решихме,че така се определя/обеснява най-добре)! Ако маркучите са меки,то в системата няма налягане! Когато аз сменях радиатора и ползвах старата капачка,маркучите ми бяха меки и точно на същото място имах същото омазняване с антифриз! Смених капачката с нова,маркучите се втвърдиха нормално и омазняването изчезна! Предполагам,че налягането в системата по някакъв начин притиска двете уплътнения в основата на казанчето и теча спира... Не знам как по друг начин да си го обесня,но е факт (поне при мен)!
Все още е рано да решиш,че губиш течност! От това омазняване не се губи 200мл...Ако си карал колата само един-два пъти от обезвъздушаването,то е нормално все още да иска по малко течност!
Все още е рано да решиш,че губиш течност! От това омазняване не се губи 200мл...Ако си карал колата само един-два пъти от обезвъздушаването,то е нормално все още да иска по малко течност!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ами и капачка взех нова "Hella",но когато стисна маркучите от нея пак си се чува 'съскане'.Маркучите по принцип са си ''нормално''твърди ..Възможно ли е гърловината на самото казанче да е калпава и да не затяга добре капачката?
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
RaiN написа:Ами и капачка взех нова "Hella",но когато стисна маркучите от нея пак си се чува 'съскане'.Маркучите по принцип са си ''нормално''твърди ..Възможно ли е гърловината на самото казанче да е калпава и да не затяга добре капачката?
Чул съм, че афтърмаркет капачките дават проблеми, пробвай старата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
При стискане на маркучите, не трябва да се чува никакво съскане! Огледай гърловината на радиатора и капачката! Може самия клапан в капачката да не е в ред, нищо че е нова! Ако си долял много антифриз, при разширението също избива през клапана на капачката и може оттам да подмокря.
only rear wheel drive
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани