M52B28 - Още въздух
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M52B28 - Още въздух
ogata написа:Плана отпадна и продължих с s54 за малко над тая сума.
A с компресора на S54 ко стана, че обърна на 180 градуса към дизел?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B28 - Още въздух
TheDriver написа:В интерес на истината М52 не търпи ARP шпилки , шанса да отскубнат резба те , е доста по-голям отколкото стоковия болт .
Т.е. казваш че е по-добре да сe свали главата и да се навият нови ОЕМ шпилки, ако резбите са ОК?
При турбиниране.
Или да не се рискува с развиване/навиване и просто да си останат фабричните шпилки, но с по-добра гарнитура?
Те резбите както са ОК, така резко стават не ОК Силно препоръчвам тайм сърт ако се прави по-така кола или се спасява блок с изтръгната резба.
Re: M52B28 - Още въздух
Приемаме, че всичките резби в момента са ОК , обаче искам да турбинирам в определен момент и се притеснявам за здравето им.
Какво мислиш, че е удачно да се направи?
1. Time Sert + ОЕМ шпилки - тая втулка на здрави резби навива ли се или трябва да се разпробива преди това?
2. Time Sert + някакви усилени шпилки - При положение че има втулка предполагам се търсят за друг номер резба, а не стандартни.
Какво мислиш, че е удачно да се направи?
1. Time Sert + ОЕМ шпилки - тая втулка на здрави резби навива ли се или трябва да се разпробива преди това?
2. Time Sert + някакви усилени шпилки - При положение че има втулка предполагам се търсят за друг номер резба, а не стандартни.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B28 - Още въздух
Тайм Сърт с оригиналните болтове + о-ринг мисля, че е повече от достатъчно.
Ползват се болтове с нормалния размер. Вложката е със същата резба. Просто блокът се разпробива и вложката се навива и лепи в по-големия отвор, но вътрешно си остава същия.
Ползват се болтове с нормалния размер. Вложката е със същата резба. Просто блокът се разпробива и вложката се навива и лепи в по-големия отвор, но вътрешно си остава същия.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: M52B28 - Още въздух
Да няма смисъл да се минава на двоен ванос ( + изходящ ) , тъй като той е предимно за емисии , смисъла е само от типа на управление . Мисля че малко коли се карат предимно и единствено на писта , така че не мисля че е излишен ъпгрейд . Усещането е че се кара мотор с по-голяма кубатура , доста по-силни ниски и средни обороти от преди . Във високите ефекта е никакъв . Така че ако се гледа единствено максимална мощност , това е излишна доработка .
Прав си да , не е невъзможно да се направи нещо подобно . При минаване на дадени обороти да активира 100% Duty cycle и при деактивиране , постепенно намаляне на PWM . Все пак , ще трябва да се интегрира и температурния датчик на маслото към модула , което ще усложни малко задачата . Би било интересен проект , но засега не съм срещал подобни ентусиасти .
Nickelback написа:И има и трети вариант - с допълнителен къстъм модул между сток компа и клапана, като му се подават на модула величините, които му трябват, за да управлява клапана както трябва
Kinda piggyback
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Прав си да , не е невъзможно да се направи нещо подобно . При минаване на дадени обороти да активира 100% Duty cycle и при деактивиране , постепенно намаляне на PWM . Все пак , ще трябва да се интегрира и температурния датчик на маслото към модула , което ще усложни малко задачата . Би било интересен проект , но засега не съм срещал подобни ентусиасти .
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M52B28 - Още въздух
Е28цата плава със s54то вече под белгийски флаг.In_Memoriam написа:ogata написа:Плана отпадна и продължих с s54 за малко над тая сума.
A с компресора на S54 ко стана, че обърна на 180 градуса към дизел?
В е28 е напълно безмислено повече от 300 коня. С54 + s3.25 и максималните за калниците 225ци = на врати до 3та ако се лигавиш.
Иначе за дизела.. жената си го пожела. Бях и дал да търкаля на Василев е28цата с м21то преди да му го продам и се влюби в него. И после вика ако може да е една идея по-живо и тдс.. па тя занимавката за тдс и за м57 е една и съща.. максималисти да сме
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Mitko9110
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.04.2009
- Местоположение: Хамбург/Бургас
- Кара: E36 328 M52B28
Re: M52B28 - Още въздух
Здравейте, аз имам следното притеснение, че колата ми не върви достатъчно добре за направените промени по нея а те са: валове от с52б30, генерация, ремап. На дино изкарах 210 на колела. Според Вас това нормални показатели ли са за тези подобрения или може и още. Благодаря предварително.
Последна промяна Mitko9110 на 11 Фев 2020, 13:39, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B28 - Още въздух
Колко да е малко, това са 260 коня на мотора. Колко коли с едни валове, генерация и ремап ще ти дадат 70 коня отгоре? За тия коне диното е било от хондаджийските и реалната мощност на мотора е 220-30 макс, но това друг въпрос. Пак е много добре.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M52B28 - Още въздух
Mitko9110 написа:Здравейте, аз имам следното притеснение, че колата ми не върви достатъчно добре за направените прочени по нея а те са: валове от с52б30, генерация, ремап. На дино изкарах 210 на колела. Според Вас това нирмални показатели ли са за тези подобрения или може и още. Благодаря предварително.
Препоръчвам ти да не измерваш "вървенето" с коне, точно поради всички спекулации с резултати от дино стендове и фактори като температура, атмосферно налягане, влажност. Купуваш си едно Dragy, харесваш си определена отсечка и след всяко подобрение мериш доускорение там (на една предавка, за да изолираш фактора време за превключване), когато условията са сходни. Диното е, за да ти настроят колата и да си сложиш графиката в рамка на стената, за друго не става.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: M52B28 - Още въздух
In_Memoriam написа:Диното е, за да ти настроят колата и да си сложиш графиката в рамка на стената, за друго не става.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: M52B28 - Още въздух
Mitko9110 написа:Здравейте, аз имам следното притеснение, че колата ми не върви достатъчно добре за направените прочени по нея а те са: валове от с52б30, генерация, ремап. На дино изкарах 210 на колела. Според Вас това нирмални показатели ли са за тези подобрения или може и още. Благодаря предварително.
Колега, това само с валове+генерация и ремап ли е ? Всмукателя стоковият ли си е?
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Mitko9110
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.04.2009
- Местоположение: Хамбург/Бургас
- Кара: E36 328 M52B28
Re: M52B28 - Още въздух
Да с оригиналния всмукателен колектор съм, ако е от значение имам и оригинален K&N 57-1000 air intake.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: M52B28 - Още въздух
Понеже MAF-а е добра индикация , относно колко добре мотора диша , някой проверявал ли е какви показатели изкарва при пик . Стоката Б28-ца обикновено е нещо от порядъка на 600-630 kg/h , с колектор Б25 отива на около 650-660 kg/h . Вчера си правих логове на моята , аз изкарах към 700-710 kg/h , това е с валове и колектор . Стоковият MAF има капацитет около 725 kg/h , след което трябва да се мисли за преминаване към друг . Та интересно ми е някой успявал ли е да премине тази граница атмосферно . bum_bum с твойте подобрения , би трябвало да си на границата
Re: M52B28 - Още въздух
Доста интересни данни.
Би ли споделил какъв работен обем и при какви обороти?
Вчера си правих логове на моята , аз изкарах към 700-710 kg/h , това е с валове и колектор .
Би ли споделил какъв работен обем и при какви обороти?
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани