Ретрофит на оригинална навигация - Инсталация.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Ретрофит на оригинална навигация - Инсталация.
Здравейте, искам да сложа оригиналната навигация която е за модела. Взех си монитор, Радио модула, СД Чейнджър, MK4 и инсталация(всичко от e46). Главния ми проблем е с инсталацията и неяснотата която имам покрай нея. Не знам дали нещо ми липсва или ми трябва още ? Човека ми каза, че е свалил всичко което е било с навигацията. Ще приложа снимки и по-запознатите колеги да кажат, нещо липсва ли ?
Снимал съм буксите.
1 - https://i.imgur.com/ohHuVUa.jpg
2 - https://i.imgur.com/CvlnAHo.jpg
3 - https://i.imgur.com/w2gWSOX.jpg
4 - https://i.imgur.com/5POSmBt.jpg
5 - https://i.imgur.com/fPkvw3R.jpg
Интересува ме от 2 и 5 снимки, къде отиват тези кръглите букси ?
Снимал съм буксите.
1 - https://i.imgur.com/ohHuVUa.jpg
2 - https://i.imgur.com/CvlnAHo.jpg
3 - https://i.imgur.com/w2gWSOX.jpg
4 - https://i.imgur.com/5POSmBt.jpg
5 - https://i.imgur.com/fPkvw3R.jpg
Интересува ме от 2 и 5 снимки, къде отиват тези кръглите букси ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Re: Ретрофит на оригинална навигация - Инсталация.
Ако не се бъркам, двете букси седят включени зад монитора/плеъра. На една скоба са закачени за парното зад таблото по спомен.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Ретрофит на оригинална навигация - Инсталация.
Weiss48 написа:Ако не се бъркам, двете букси седят включени зад монитора/плеъра. На една скоба са закачени за парното зад таблото по спомен.
От снима #2 буксата е малко след бялата и синята за монитора, но на снимка #5 букса е отзад до буксата за радио модула. И реално това ли е цялата инсталация ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Ретрофит на оригинална навигация - Инсталация.
Явно информация никой няма да даде. Поне схема на синята и бялата букса да пробвам в какво състояние са мониторите и да ги продавам, явно се видя, че ще си купувам андройд.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ретрофит на оригинална навигация - Инсталация.
Колега, от снимките ти не се разбира дали това е цялата инсталация или не.
Понеже инсталацията на мултимедията е отделно от останалата инсталация на колата, аз допускам, че е свалена цялата.
По въпроса кое къде се свързва - черната букса с осемте кръгли пина се свързва към друга такава, която се намира зад управлението на климатика.
Другата букса с кръглите пинове е за сигналите от ABS модула, които се използват за повишаване на точността на показанията на навигацията.
Ако не си сигурен, че ще се справиш сам с инсталирането на цялата система, помоли някой за помощ или поне кажи от кой град си, за да те насочим към колега от твоя регион.
Понеже инсталацията на мултимедията е отделно от останалата инсталация на колата, аз допускам, че е свалена цялата.
По въпроса кое къде се свързва - черната букса с осемте кръгли пина се свързва към друга такава, която се намира зад управлението на климатика.
Другата букса с кръглите пинове е за сигналите от ABS модула, които се използват за повишаване на точността на показанията на навигацията.
Ако не си сигурен, че ще се справиш сам с инсталирането на цялата система, помоли някой за помощ или поне кажи от кой град си, за да те насочим към колега от твоя регион.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Ретрофит на оригинална навигация - Инсталация.
stony1 написа:Колега, от снимките ти не се разбира дали това е цялата инсталация или не.
Понеже инсталацията на мултимедията е отделно от останалата инсталация на колата, аз допускам, че е свалена цялата.
По въпроса кое къде се свързва - черната букса с осемте кръгли пина се свързва към друга такава, която се намира зад управлението на климатика.
Другата букса с кръглите пинове е за сигналите от ABS модула, които се използват за повишаване на точността на показанията на навигацията.
Ако не си сигурен, че ще се справиш сам с инсталирането на цялата система, помоли някой за помощ или поне кажи от кой град си, за да те насочим към колега от твоя регион.
от гр.Варна съм. До инсталацията и кръглите букси намерих къде да ги върза зад управлението сложих бм54 сложих и монитора, но така и не поиска да запали монитора.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ретрофит на оригинална навигация - Инсталация.
h0r4ex написа:stony1 написа:Колега, от снимките ти не се разбира дали това е цялата инсталация или не.
Понеже инсталацията на мултимедията е отделно от останалата инсталация на колата, аз допускам, че е свалена цялата.
По въпроса кое къде се свързва - черната букса с осемте кръгли пина се свързва към друга такава, която се намира зад управлението на климатика.
Другата букса с кръглите пинове е за сигналите от ABS модула, които се използват за повишаване на точността на показанията на навигацията.
Ако не си сигурен, че ще се справиш сам с инсталирането на цялата система, помоли някой за помощ или поне кажи от кой град си, за да те насочим към колега от твоя регион.
от гр.Варна съм. До инсталацията и кръглите букси намерих къде да ги върза зад управлението сложих бм54 сложих и монитора, но така и не поиска да запали монитора.
Ако имаш път към Бургас, мога да помогна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани