Съвети при избор на Ф10 М5?

Модератори: ///Явор, Sharo

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от Top Gun Maverick » 22 Яну 2020, 19:44

Е, скъпичка е не толкова заради гаранцията според мен, колкото заради малкото километри и датата на първа регистрация - почти 2016-та година. Иначе седалките са семпли да, моите бяха същите. :mhihi: Харманът е добре, че стандартните други музики са зле(но като чуеп Бенгът и разбираш как всичко друго е просто музика), а джантите са ми любимите за модела, които се предлагат от БМВ - стайл 601. Май ти беше питал за Ф90, те още не струват 100, ама скоро ще има екземпляри, които докосват близка до тая цена. Иначе тая бая време я продават, но едва ли е заради нещо нередно на пръв поглед, просто собственика си държи на цената. На мен за 6-цата никой почти не ми звъни. :mhihi:
Иди я виж и ще добиеш по-ясна представа вероятно. А сервизи за проверка в София бол.

П.п: Компетишънът не е 560 коня, а 575 като в края на модела дори от М5 има 600(при М6 всеки фейсов е вече не 575, а 600)та или е объркал конските сили, или лъже, но това лесно ще го видиш по рамата.
Последна промяна Top Gun Maverick на 23 Яну 2020, 19:14, променена общо 1 път
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от santorini » 22 Яну 2020, 20:56

Мерси за отговора.

Тази конкретно има Competition pack, 575кс. Въпроса ми е дали си струва за старо поколение кола да се изсипят толкова пари, или по скоро за по-"нормална" , но пак перформанс ориентирана Г30 от сорта на М550и, с гаранция естествено ;)

В другата тема говорихме за М550и че ги чакам да паднат до 100, иначе Ф90 М5 поне още две години ще са доста скъпи, поне за мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от Nickelback » 22 Яну 2020, 21:06

santorini написа:Въпроса ми е дали си струва за старо поколение кола да се изсипят толкова пари, или по скоро за по-"нормална" , но пак перформанс ориентирана Г30...

Аз първо бих се замислил къде и как карам, щото ако карам по-спортно и на магистрала, е все едно кое ще взема, щото да речем все ще има някакво сцепление F10-ката... В града е абсурд F10-ка на подобна мощност каквато има и е способна да има :dunno:
На Софийския излъскан асфалт кола над 500 (дори бих казал 400, ако е с повечко торк от ниски обороти) е безмислено да се помества дори :yes:
И пак казвам - зависи как караш ;)
Та аз бих избрал по-универсалното, и то ми се види G30 :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от In_Memoriam » 23 Яну 2020, 18:30

Здрави F-ки има лЕ, да питам аз :mhihi:

Изображение
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Яну 2020, 19:32

Е стига де, развалени коли винаги е имало и ще има. Аз лично по наблюдения над коли в БГ освен една, която беше блъсната, не съм видял друга развалена. Онзи на който дадох синята си се кефи и няма дертове, Синдера неговата я караше доволно, Шаро направи огромен пробег за М-ка и не метна нищо такова, та случаи всякакви.
Nickelback написа:Аз първо бих се замислил къде и как карам, щото ако карам по-спортно и на магистрала, е все едно кое ще взема, щото да речем все ще има някакво сцепление F10-ката... В града е абсурд F10-ка на подобна мощност каквато има и е способна да има :dunno:
На Софийския излъскан асфалт кола над 500 (дори бих казал 400, ако е с повечко торк от ниски обороти) е безмислено да се помества дори :yes:
И пак казвам - зависи как караш ;)
Та аз бих избрал по-универсалното, и то ми се види G30 :ok:

Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е. :mhihi:
santorini написа:Мерси за отговора.

Тази конкретно има Competition pack, 575кс. Въпроса ми е дали си струва за старо поколение кола да се изсипят толкова пари, или по скоро за по-"нормална" , но пак перформанс ориентирана Г30 от сорта на М550и, с гаранция естествено ;)

В другата тема говорихме за М550и че ги чакам да паднат до 100, иначе Ф90 М5 поне още две години ще са доста скъпи, поне за мен.

Виж сега, за стара М-ка си струва да изсипеш пари ако ще и Е34-ка да е, стига обаче това да ОТГОВАРЯ на очакванията ти и да си струва в твоята глава най-вече. Хора всякакви, но една М-ка винаги ще си бъде М-ка, ако не вярваш отвори мобилето в Германия и виж как вървят старите, но гледани М-ки. :mhihi: Като виното са. :mhihi:
Лично за мен една М550и никога няма да бъде и не може да бъде М-ка. Сравнимо с Ф10 ще върви до 100 заради екса, обаче от там нагоре...никакъв шанс. И не се заблуждавай, че двигателя е същия, има си същите скапани проблемчета както при Ф10 550и и както навсякъде има 5.0и, което при М-ката го няма. Имам познат с М550и тука, вече е трети собственик, а още първи смени мотора на няма и 20 000.
Дали си струва вече 100 на М5 Ф10 е друга работа и си имам мнение за себе си, но аз продадох перфектна наистина Ф10-ка за 72 500, с условието, че все пак бе 2012-та де. И то с цвят, това черното...не ми идва спортно изобщо, пък било то и на спортна лимузина. Крие я, убива я. Неслучайно от новите вече има доста повече "цветни", понеже синьо и червено нямат аналог според мен за тия коли, а и според много хора.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от Nickelback » 23 Яну 2020, 19:46

Top Gun Maverick написа:Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е. :mhihi:

Глупости. Знаеш ли колко точкувани такива имам по светофарите, не друго ма си мислят, че на задно ще направят нещо, а то пълен смЕх :mhihi: От двайска Де до M5 всичко е под ножа до другия светофар. Даже не минавам с много ограничението :mhihi: :ok:
Естествено, че G30 ще е по-универсалната.
Еле па, ако е с B58 става чудничко :mrgreen:
Може и F90-чица :ok:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от rve » 23 Яну 2020, 20:51

Top Gun Maverick написа:... Шаро направи огромен пробег за М-ка и ...

Дефинирай огромен. Има една 46-ца долу в гаража на 300к без малко ;) За протокола колата е в движение и миналата година извади 280 на колелата в Овърдрайв.

Ясно, че няма място за сравнение с кола две поколения назад, но поне що се касае надеждността на моторите новите бангии са подигравка с хората. Всяка трета да не и повече е със сменен по гаранция мотор. И поне да бяха само М-моделите, ами то при най-масовите дизеляци същата трагедия.

Аз между другото сериозно се бях загледал във Ф10-ките, защото исках да си взема нещо по-практично и 46-цата да я позапазя, че 10 години нон-стоп с нея почна да избива ръждичка тук-там. Моторът живее втори живот след пълната ревизия преди една година, но купето изгние ли е тегаво. Пробвах и М2, но не ми дава усещане по-различно от 46-цата, а пък е още по-непрактична откъм вътрешни обеми. После се осъзнах, че две М-коли не е особено смислена идея и смених тотално концепцията. Ф10 много ми допада като визия и ако сложим на сцената Ф90, то определено 5-та серия остана единствената според мен с възходяща еволюция - всеки модел в нещо по-по поне чисто визуално от предходния. С изключение можи би на Е60. Ако ще да ми се сърди някой, но тази кола не мога и не мога да я възприема :dunno: Чувам, че при фейсовите Ф10-ки нещата с мотора са пооправени, ама аз много вярвам в една максима, че където е текло пак ще тече..

И те така финиширах с един канадски бял лебед Ф15 с N55.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от Top Gun Maverick » 24 Яну 2020, 19:34

Честно казано по едно време и знаех километрите на Ф10-ката, тя си беше и на обява, говорил съм и в Мирафиори какво и беше сменяно, но съм забравил, Шаро ако го прочете да каже, но съм останал с впечатление, че колата е чук откъм здравина, поне неговата. За моята знам която продадох, на Синдеровата бившата знам колко км. я кара и то с ремап и никакви дертове, за сегашното ми М6 знам и тия са от първо лице. Единствената с метнат мотор, която знам и видях беше на моя познат от тук, който обаче я взе доволно ударена и беше отбелязано още на търга, че има шум в мотороа(от удара)тоест не се брои. Та това 1 от всеки 3...абсолютно нереално е и НЕВЯРНО при това, затова не е хубаво да се подвеждат така хората. Никой не сравнява надежността на кола поколение от 90-те с такава от 10-те години на новото хилядолетие, ама и тогава по колите нямаше толкова много неща, моито можеха да се счупят, та всеки сам си решава дали сега ги иска в нова кола или не. :idea: Обаче чисто за спора към днешна дата не мисля, че можеш да намериш повече читави Е46-ци отколкото такива Ф10-ки, просто защото поддръжката на коя да е М-ка от миналото е трудно, а ако мислиш, че всички са ги гледали както ти твоята, жестоко се лъжеш. Дори искам да ти кажа, че твоята е някакъв прецедент да се гледа така кола.
За М2 сме на едно мнение, за мен колата е разочарование защото първоначално я тиражираха като връщане към Е30 М3. :mhihi: За мен това си е чиста М4-ка, само където не е толкова бърза и отвътре е тясна и с още по-гадни материали.
За 5-ците ествествено, че е възходящо, дори с Е60 колкото и да го отричаш ти или някой друг, но ако съдиш по тая логика то и при харесваната от теб Г30 пак ще има повече неща за чупене сравнимо с Ф10, още повече от е60, още повече от Е39 и така.
Честито за джипката, аз се бях замислял доста пъти, дори си бях харесал Х6 М едно много готино на един съфорумец, ама така и не можах да се пречупя заради разликата в килограмите и аеродинамиката.
Nickelback написа:
Top Gun Maverick написа:Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е. :mhihi:

Глупости. Знаеш ли колко точкувани такива имам по светофарите, не друго ма си мислят, че на задно ще направят нещо, а то пълен смЕх :mhihi: От двайска Де до M5 всичко е под ножа до другия светофар. Даже не минавам с много ограничението :mhihi: :ok:
Естествено, че G30 ще е по-универсалната.
Еле па, ако е с B58 става чудничко :mrgreen:
Може и F90-чица :ok:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Чакай сега, кой казва, че Ф10 е светофарен самолет? То няма как да стане след като с излъскания асфалт не знае къде се намира до 150 и то стокова. Но аз под градско не разбирам, че решаваш да летиш като гоУфаджия от светофара до светофар. С вичките камери и т.н. това вече идва малко като мит освен ако не си анти-радар(който не помага 100%-та)или не си криеш номера. Обаче да си караш практично колата е съвсем възможно като просто си и даваш нормално газ. Това не е градска кола и за в града е просто за придвижване. Ако искаш скорости до 150 си купуваш М4 според мен.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от In_Memoriam » 24 Яну 2020, 19:50

Top Gun Maverick написа:Честно казано по едно време и знаех километрите на Ф10-ката, тя си беше и на обява, говорил съм и в Мирафиори какво и беше сменяно, но съм забравил, Шаро ако го прочете да каже, но съм останал с впечатление, че колата е чук откъм здравина, поне неговата. За моята знам която продадох, на Синдеровата бившата знам колко км. я кара и то с ремап и никакви дертове, за сегашното ми М6 знам и тия са от първо лице. Единствената с метнат мотор, която знам и видях беше на моя познат от тук, който обаче я взе доволно ударена и беше отбелязано още на търга, че има шум в мотороа(от удара)тоест не се брои. Та това 1 от всеки 3...абсолютно нереално е и НЕВЯРНО при това, затова не е хубаво да се подвеждат така хората. Никой не сравнява надежността на кола поколение от 90-те с такава от 10-те години на новото хилядолетие, ама и тогава по колите нямаше толкова много неща, моито можеха да се счупят, та всеки сам си решава дали сега ги иска в нова кола или не. :idea: Обаче чисто за спора към днешна дата не мисля, че можеш да намериш повече читави Е46-ци отколкото такива Ф10-ки, просто защото поддръжката на коя да е М-ка от миналото е трудно, а ако мислиш, че всички са ги гледали както ти твоята, жестоко се лъжеш. Дори искам да ти кажа, че твоята е някакъв прецедент да се гледа така кола.
За М2 сме на едно мнение, за мен колата е разочарование защото първоначално я тиражираха като връщане към Е30 М3. :mhihi: За мен това си е чиста М4-ка, само където не е толкова бърза и отвътре е тясна и с още по-гадни материали.
За 5-ците ествествено, че е възходящо, дори с Е60 колкото и да го отричаш ти или някой друг, но ако съдиш по тая логика то и при харесваната от теб Г30 пак ще има повече неща за чупене сравнимо с Ф10, още повече от е60, още повече от Е39 и така.


Шаро може да е някакво изключение, но като гледам форумната тенденция е да се карат по 10к км. и след това продажба, та отново както съм писал в други теми да се прави представителна извадка от БГ е пълен смях :mhihi:

Това за повечето неща за чупене не го разбрах. Повече бутала ли има F10, спрямо предните поколения, та шансът да хвърля по някое чат-пат е по-голям? :mhihi: Да кажем, че Е60 хвърляха двигатели заради лагери. Преживяхме го някак, че са консуматив. Сега на F10 буталата ли трябва да преживеем, че са консуматив? Следващата фаза каква ли е се питам :?:

Явно ще трябва за всяка счупена и репорт-ната кола (а те са много) да правя скрийншот и да пускам в темата. И не, не говоря за умряло модулче или изпотени фарове :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от Nickelback » 24 Яну 2020, 20:23

Top Gun Maverick написа:
Nickelback написа:
Top Gun Maverick написа:Ами то за София реално повече от 520д или 530д не ти трябва, ама едва ли това е целта щом пита за тия коли. А Синдеърт я караше всеки ден градско по не малко км. на ден, Е60-ката също и просто се свиква с липсата на сцепление, част от кефа е. :mhihi:

Глупости. Знаеш ли колко точкувани такива имам по светофарите, не друго ма си мислят, че на задно ще направят нещо, а то пълен смЕх :mhihi: От двайска Де до M5 всичко е под ножа до другия светофар. Даже не минавам с много ограничението :mhihi: :ok:
Естествено, че G30 ще е по-универсалната.
Еле па, ако е с B58 става чудничко :mrgreen:
Може и F90-чица :ok:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Чакай сега, кой казва, че Ф10 е светофарен самолет? То няма как да стане след като с излъскания асфалт не знае къде се намира до 150 и то стокова. Но аз под градско не разбирам, че решаваш да летиш като гоУфаджия от светофара до светофар. С вичките камери и т.н. това вече идва малко като мит освен ако не си анти-радар(който не помага 100%-та)или не си криеш номера. Обаче да си караш практично колата е съвсем възможно като просто си и даваш нормално газ. Това не е градска кола и за в града е просто за придвижване. Ако искаш скорости до 150 си купуваш М4 според мен.


А аз за никакъв светофарен самолет не говоря, нито п'а летя като голфаджия :dunno: Искам като набия педала в ламарината на шибания Софийски асфалт с нек'ви нормални нови гуми с нек'ъв нормален treadwear, не да се чудя на коя страна ще ми отиде задницата, а просто да се откъсна с усмивка от заобикалящите ме малоумници колкото се може по-бързо (мисля, че си нямаш на идея за какви примати става въпрос :dunno: ) Е... често се случва и да точкувам без да искам някой наперен, я Джаг, я CLS (просто са ми най-пресни тия :mhihi:), я нещо друго на един мост, ама това си е част от играта :mhihi: После си карам баш по правилата и факта, че за 15 години имам два фиша за по 20лв. мисля, че трябва да говори достатъчно. Просто имам усещане къде и как да карам ;)
А по отношение на радар-детектора (антирадар е друго по моите разбирания и е в разрез със закона) си се занимавам за кеф и от чиста инженерна злоба, щото са се помислили за голямата работа и се крият като мишки, не друго :mhihi:
Та пак да кажа - кола над 400 коня на един мост в града няма особен смисъл. Един проАтел в Германия направи вече 900+ коня B58 (само че в Супра), та и ако раздатка/трансмисия, и като цяло периферията на G30 държат, си е перфекната евридейка :D Такова ми е мнението и нямам нужда някой да ми казва как било :dunno: Просто това е един друг аспект, върху който колегата, търсещ своята кола, може и да не е обърнал внимание и сметнах за реднo да споделя :) И те така :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от Top Gun Maverick » 25 Яну 2020, 0:12

Хубаво ги наказваш и по много защото като видят по-стара на вид ламарина и започват да се питат тоя на какъв се прави и...изненада. :mhihi: Не ме разбра за гоУфаджията, нямах предвид, че ти си такъв или как караш, а че все пак идеята на колата не е такава или поне в моите разбирания.
С последните ти редове се изчерпва всичко за каквко точно и как му трябва колата на колегата та да реши.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от rve » 25 Яну 2020, 13:49

Top Gun Maverick написа:Честно казано по едно време и знаех километрите на Ф10-ката, тя си беше и на обява, говорил съм и в Мирафиори какво и беше сменяно, но съм забравил, Шаро ако го прочете да каже, но съм останал с впечатление, че колата е чук откъм здравина, поне неговата. За моята знам която продадох, на Синдеровата бившата знам колко км. я кара и то с ремап и никакви дертове, за сегашното ми М6 знам и тия са от първо лице. Единствената с метнат мотор, която знам и видях беше на моя познат от тук, който обаче я взе доволно ударена и беше отбелязано още на търга, че има шум в мотороа(от удара)тоест не се брои. Та това 1 от всеки 3...абсолютно нереално е и НЕВЯРНО при това, затова не е хубаво да се подвеждат така хората.

Никой не подвеждам, просто обобщавам това, което съм срещал в обяви, в които продавачът е бил така любезен да спомене тази "подробност". В нашето мобиле като ги гледам сега от всичките 10 обяви има 4, които са купувани нови в БГ и на 2 от тях пише, че са им сменяни моторите. А кой ги знае пък тези, които са внос... Преди около 2 години като се оглеждах за Ф10-ка през доста обяви минах основно в немското мобиле и това честно казано ми остана като спомен колко често срещах такива със сменяни двигатели.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от Top Gun Maverick » 26 Яну 2020, 0:55

Бричаката и той направил видео за М5 Ф10, ама сега го виждам:
https://www.youtube.com/watch?v=BR7quhO0C_Y
Обичайните му тъпотии тука някак са сведени до минимум. :mhihi: Ама за маслото с литър на хиляда ги обърка с М5 Е60 нещо защото аз разход на масло не съм видял ни при мен, ни при други, а все коли, които са били карани както трябва от време на време.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от santorini » 26 Яну 2020, 9:20

От видеото

https://mobile.bg/11574721135254871

C581422, ако не греша, дълго се продаваше от Бова, беше с мат фолио
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Съвети при избор на Ф10 М5?

Мнение от In_Memoriam » 28 Фев 2020, 15:45

In_Memoriam написа:Здрави F-ки има лЕ, да питам аз :mhihi:

Изображение

Друг тъжен случай. Гледам и гаранцията не спасява :mhihi:


Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към 2011+ M5 & M6 (F10, F12, F13, F06, F90)

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook