Избор на x3
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Избор на x3
Здравейте, от 12г. карам bmw e36 от което съм много доволен но реших да се подновя. Вчера въртях по автокъщите, като търсех основно е90, но попаднах на едно x3 2.0 150k. дизел 2006г. със доста външни забележки (които не ме притесняват) на много ниска цена. Притесняват ме други 2 проблема. Мотора работи добре, подадохме ток за да запали и запали лесно при около -5 градуса, работи си равномерно на празен ход и при форсиране, но при отпускане на газта рязко за момент се осеща едно притрисане когато паднат рязко оборотите на 900. Досега не съм имал дизелов автомобил и ме притеснява. Другото нещо е че на таблото свети лампа 4x4. До колко сериозни може да са проблемите и заслужава ли си риска
Re: Избор на x3
Не си писал на каква цена ти я предлагат , има голямо значение в случая ... Да сваля минимум 1500 , заради светещата лампа 4x4 - или да си я оправя... Чак тогава на задължителните подемник и диагностика . След това някой може да ти даде мнение , рисковано ли е , заслужава ли си ... но най-вероятно на външен вид щом е дроб и вътре няма да е по различна картинката .
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Избор на x3
Колега, по-добре продължи с Е36-та, освен ако нямаш излишни няколко хиляди и не обичаш да си ремонтираш колата- външният вид говори много и за техническата подръжка на колата и от там степента на амортизация. По принцип когато търсиш кола, особено дизелова, се насочи от средния към горния ценови сегмент за съответния модел- винаги има сериозна причина да се продава евтино
Re: Избор на x3
Цената е 5000лв и предполагам, че още малко може да свали. Външните забелешки са основно по предна и задна броня, единия фар отпред е счупен и съвсем леко е засегнат единия калник. Вътре салона е добре като изключим че тавана е провиснал (на е36-та тавана и страничните кори си ги претапицирах сам преди 6-7г и до днес са си като нови така че това не ме притеснява). Дисковете отпред имат доста голям ръб, отзад са добре. Колата е на около 250 000км, предполагам че са реални. Едва ли ще може да се отиде до сервиз за диагностика, колата е с италянски номера.
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Избор на x3
Здравей колега, зареди светещото 4х4 огледай дали предния кардан е на мястото си. Всичко друго се оправя. Притрисането може да е заради студеното време и неработещи подгревни свещи, може и от зацапан клапан на АГР-а да е.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Избор на x3
Я дай италианския номер да видим на колко километра е била когато е била в Италия. Другия показател за оригинални километри е оригиналното окачване, все пак не кара по милион километра.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Избор на x3
Освен казаното от колегата Steval, което да провериш, може да пробваш да направиш няколко оборота с волана от край до край. Понякога след липса на ток лампата 4х4 светва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани