Високо налягане на картерните газове N62
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- joro_mafiata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E65 750
- Мечтае да кара: ///M
Високо налягане на картерните газове N62
Здравейте.
Имам следния проблем. Като подам повечеко газ на загрял мотор един от винтилите за картерните газове ( мембранки) изхвъча.
След като правихме тестове установихме че преди от маркучите които влизат имаше вакуум сега им налягане.
Колата не пушеше преди сега се яви сетло синия дим.
Идеи ?
Колата преди седмица бе със смененеа верига и нямаше проблема преди да сменим CCV винтилите.
750 Е65 4.8 2005г.
Поздрави !
Имам следния проблем. Като подам повечеко газ на загрял мотор един от винтилите за картерните газове ( мембранки) изхвъча.
След като правихме тестове установихме че преди от маркучите които влизат имаше вакуум сега им налягане.
Колата не пушеше преди сега се яви сетло синия дим.
Идеи ?
Колата преди седмица бе със смененеа верига и нямаше проблема преди да сменим CCV винтилите.
750 Е65 4.8 2005г.
Поздрави !
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Високо налягане на картерните газове N62
Масло гори ли?
Остави я на място за 5 мин. да работи и ряско форсирай.
Изпуши ли синьо гумичките на клапъните са за смяна.
След няколко форсажа синьото изчезва докъто пак не поработи малко на място.
Гумичките се сменят без сваляне на главите.
Смени и мембраните на клапъните.Не са скъпи.
Иначе в картера не е добре да има високо налягане.
Ама тоя мотор мисля,че няма проблем със сегменти.
Аз го карам същия само че на х5
Вакуум има от страната на колектора.От страната на главата трубва да духа.Чак голямо налягане не би трябвало да има.Вижте дали са сложени добре капачките на клапъните.Ако някое зъбче не е захапъло може затова да изхвърча
Остави я на място за 5 мин. да работи и ряско форсирай.
Изпуши ли синьо гумичките на клапъните са за смяна.
След няколко форсажа синьото изчезва докъто пак не поработи малко на място.
Гумичките се сменят без сваляне на главите.
Смени и мембраните на клапъните.Не са скъпи.
Иначе в картера не е добре да има високо налягане.
Ама тоя мотор мисля,че няма проблем със сегменти.
Аз го карам същия само че на х5
Вакуум има от страната на колектора.От страната на главата трубва да духа.Чак голямо налягане не би трябвало да има.Вижте дали са сложени добре капачките на клапъните.Ако някое зъбче не е захапъло може затова да изхвърча
- joro_mafiata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E65 750
- Мечтае да кара: ///M
Re: Високо налягане на картерните газове N62
Мерси колега.
Няма общо с гумички на клапаните защото преди не пушеше. Пушека е след смяната на тези който изхвърчат.
Имали верочтност нещо да сме объркали с адаптация на ваносите ? нещо с настройка само да се оправи
Няма общо с гумички на клапаните защото преди не пушеше. Пушека е след смяната на тези който изхвърчат.
Имали верочтност нещо да сме объркали с адаптация на ваносите ? нещо с настройка само да се оправи
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Високо налягане на картерните газове N62
Коя настройка?
ванусите ги вижте на живи данни как се движат
ванусите ги вижте на живи данни как се движат
- joro_mafiata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E65 750
- Мечтае да кара: ///M
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Високо налягане на картерните газове N62
Кофти.А дали майстора не е изпуснал нещо по невнимание в колектора.Щом преди това е нямала проблем.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани