M50B20 Vanos след смяна на мотор не пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
M50B20 Vanos след смяна на мотор не пали
Здравейте колеги, имах м50б20 ванос който гореше с шепите масло, намерих същия мотор, използвахме същата инсталация която си е на купето, всичко точно, гориво има,акумулатор има(върти яко) но не пали, изкарахме първите 2 свещи и има искра само при завъртане на ключа и при пускане,а през другото време няма искра. Дали е възможно да е от ивс-а при положение,че не сме сменяли инсталация. Друг странен проблем. При въртене обортомера се превърта 1 път в началото на въртенето и при пускане на ключа пак се превърта 1 път. Някъде нещо по инсталацията,но не знаем и ние вече. Всякакви съвети са добре дошли от къде да почнем.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: M50B20 Vanos след смяна на мотор не пали
BaTLLeL4o написа:Здравейте колеги, имах м50б20 ванос който гореше с шепите масло, намерих същия мотор, използвахме същата инсталация която си е на купето, всичко точно, гориво има,акумулатор има(върти яко) но не пали, изкарахме първите 2 свещи и има искра само при завъртане на ключа и при пускане,а през другото време няма искра. Дали е възможно да е от ивс-а при положение,че не сме сменяли инсталация. Друг странен проблем. При въртене обортомера се превърта 1 път в началото на въртенето и при пускане на ключа пак се превърта 1 път. Някъде нещо по инсталацията,но не знаем и ние вече. Всякакви съвети са добре дошли от къде да почнем.
при мен беше какво ли не
Объркани маркучи за входящ и изходящ бензин
Объркани бобини към свещите
датчик колянов вал
и трябваше да премахна имобилайзера за да запали.. (понеже купето ми има ews а колата донор нямаше)
Re: M50B20 Vanos след смяна на мотор не пали
Инсталацията е същата, бобините са номерирани, имобилайзер компа няма, понеже е премахнат, остана датчика коляно вал който толкова много ме съмнява. Бензиновите маркучи бяха разменени, оправихме ги. Освен да пробвам с друг датчик, но бях чел че имали разлика шайбите от които чете сигнала(ако греша някой да ме поправи, но и двата мотора са инденточни м50б20 ванос)
- Comba
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 17.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30 M42B18
- Мечтае да кара: IS-са на бар и половина!
Re: M50B20 Vanos след смяна на мотор не пали
Имах същия проблем, при мен се оказа, че сме разменили буксите на датчик колянов и разпределителен вал. След като навързахме всичко правилно, колата запали от раз.
Re: M50B20 Vanos след смяна на мотор не пали
Искам да благодаря на колегата "comba" датчиците коляно вал и разпределителен бяха разменени. При правилно свръзване колата запали.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани