Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от BMW.VIPERA » 12 Сеп 2019, 21:01

Здравейте колеги!
Накратко бмв е36 компакт 1,6 95год - блокира двигателя .
Ок взимаме друг.
Донора - е36 купе 1,8ис 92год
Двигателят му работише добре.
Взех двигателя цял с инсталацията и компютъра - слагаме го - върти пука като танк и а да запали ама не може...
Мойта кола има ews
Донора мисля че няма (92год)
Ок дал съм на късо ews - дефакто да няма имобилайзер.. - и пак а да запали и не иска...
Нещо мнения да ме светнете къде да гледам
Свещите са нови - веригата центровка там не пипано.
Бобините и кабелите - не сме сигурни как точно са!
Моля за помощ щото положението е изчерпано....
Изображение

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 1.08.2019
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от DiscontroL » 12 Сеп 2019, 22:42

Гориво? Бензиновата помпа чува ли се, че работи? Проверете и маркучите. (Не знам как са при е36 и дали може да се обърка захранващия маркуч с този за обратното гориво.. :D )
Race cars is my escape from all bullshit in life...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от BMW.VIPERA » 13 Сеп 2019, 6:08

DiscontroL написа:Гориво? Бензиновата помпа чува ли се, че работи? Проверете и маркучите. (Не знам как са при е36 и дали може да се обърка захранващия маркуч с този за обратното гориво.. :D )
Два са от долу може да се объркат но не знам ефекта и как да съм сигурен че са правилно свързано.
Ето тук мисля че влиза маркуча дето качва бензин.
Помпата работи налягане има.
(снимката е примерна). Там ли е входа на бензина и до него в дясно изхода.?
Изображение

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2019, 8:02

Изображение


13- входящ горивопровод

16- възвратен горивопровод

Проверете и дали кабелите и бобините са наредени правилно.

Ако пак не запали, може да я закачите и да видите датчиците- като грешки и живи данни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от BMW.VIPERA » 13 Сеп 2019, 8:14

zvetiko написа:Изображение


13- входящ горивопровод

16- възвратен горивопровод

Проверете и дали кабелите и бобините са наредени правилно.

Ако пак не запали, може да я закачите и да видите датчиците- като грешки и живи данни.
Не знаем как се редят бобините и кабелите на цилиндрите!

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Изображение
И както казах мисля, че имобилайзера сме го изключили.!
Още идей??? Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от streetz » 13 Сеп 2019, 8:42

Пръсни със спрей за запалване в колектора да видиш дали е проблем с горивото или е с тоците.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2019, 8:47

Колега, горивопроводите сте ги обърнали, не знаете как да свържете бобините- няма да запали. Шунтирали сте EWS- са и затова стартера върти. Най-добре вземете оригиналната бобина от донора, свържете буксата и с модула на двигателя както е била и после наредете високоволтовите кабели- първи кабел на първа свещ и т.н.

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от BMW.VIPERA » 13 Сеп 2019, 8:50

zvetiko написа:Колега, горивопроводите сте ги обърнали, не знаете как да свържете бобините- няма да запали. Шунтирали сте EWS- са и затова стартера върти. Най-добре вземете оригиналната бобина от донора, свържете буксата и с модула на двигателя както е била и после наредете високоволтовите кабели- първи кабел на първа свещ и т.н.

Изображение
Бобините кабели са от Донора
И са отделни залепени 2по2
На моя 1,6 беше с една цяла бобина и не пасва на Ел инсталацията на иса защото той е с 4букси за 4отдвлни бобини а не като при мен на 1,6 една гръгла букса за една цяла бобина.....!


Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2019, 9:15

Добре, проверете дали високоволтовия кабел от бобината, в която влиза кабела от ДМЕ за първа бобина, отива на свеща на първи цилиндър и т.н.
Ако са завъртяни горивопроводите, трябва да се оправят. Налягането в рейката трябва да е около 3 бара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is

Мнение от BMW.VIPERA » 13 Сеп 2019, 10:16

zvetiko написа:Добре, проверете дали високоволтовия кабел от бобината, в която влиза кабела от ДМЕ за първа бобина, отива на свеща на първи цилиндър и т.н.
Ако са завъртяни горивопроводите, трябва да се оправят. Налягането в рейката трябва да е около 3 бара.
От бобините е било колеги
Схемата на свързване е била
4-1. 2-3... Разменяхме бобини кабели докато го уцелим накрая запали.... И работи! Ще пиша след дни подробно какво е правено и как протече смяната на двигателя....

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook