X5(E70) vs 5GT(F07)
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
X5(E70) vs 5GT(F07)
Предстои ми покупка на семеен автомобил, и дилемата ми е между Е70 pre-lci и F07 pre-lci. Да, наясно съм, че концепциите са доста различни, но това е което ми хваща окото. Дачия не е вариант
Бюджетът е 25000, плюс 5000 за вериги и каквото друго има за оправяне. Дизелът е за предпочитане, на година ще се минават 15-20хил.км в съотношение 30:20:50 градско:извънградско:магистрали.
Тъй като търся идентични екстри, ще изброя някои генерални +/- които намирам в двата модела, ще се радвам на мнения от хора с опит в поне единия от двата:
GT:
+ Дълга база, просторен салон, F платформа, по-стабилна при завои. Приемлива визия. Жената я предпочита повече
+ Възможност за задно предаване. Докато имах Е60 с DSC и хубави гуми, нямах никакви проблеми в снеговете. Разбира се без крайности.
+ Много добра 8 степенна с.к.
+ По-нов модел
- Трудно продаване
- Абсурдно малък багажник, който ще ми е необходим, живот и здраве, за детска количка след няколко месеца. Нека колегите споделят как са се справяли с 440литра
- По-дълга и широка, следователно по-трудно паркиране в гаража
Х5:
+ По-голям просвет, 4х4, следователно по-проходима - ще може да се кара като в GTA ...майтап
+ Ще ми е първи джип и ще е ново преживяване
+ Голям багажник - може би най-важното, което ще наклони везните.
+ По-висока и тежка
+ По-голям избор на пазара, по-ниска средна цена.
- По завоите извън града на задните седалки ще е преживяване. Въздушното окачване е задължително, но какво представлява въпросното спортно окачване, пак ли е на въздух?
- Ускорява и спира по-бавно, освен ако не е 286кс, може би..
ПС: Бих изровил някоя стара те - ще ма за избор на семеен автомобил, но имам малко и конкретни модели(при това БМВ , за разлика от доста от подобните теми)
Бюджетът е 25000, плюс 5000 за вериги и каквото друго има за оправяне. Дизелът е за предпочитане, на година ще се минават 15-20хил.км в съотношение 30:20:50 градско:извънградско:магистрали.
Тъй като търся идентични екстри, ще изброя някои генерални +/- които намирам в двата модела, ще се радвам на мнения от хора с опит в поне единия от двата:
GT:
+ Дълга база, просторен салон, F платформа, по-стабилна при завои. Приемлива визия. Жената я предпочита повече
+ Възможност за задно предаване. Докато имах Е60 с DSC и хубави гуми, нямах никакви проблеми в снеговете. Разбира се без крайности.
+ Много добра 8 степенна с.к.
+ По-нов модел
- Трудно продаване
- Абсурдно малък багажник, който ще ми е необходим, живот и здраве, за детска количка след няколко месеца. Нека колегите споделят как са се справяли с 440литра
- По-дълга и широка, следователно по-трудно паркиране в гаража
Х5:
+ По-голям просвет, 4х4, следователно по-проходима - ще може да се кара като в GTA ...майтап
+ Ще ми е първи джип и ще е ново преживяване
+ Голям багажник - може би най-важното, което ще наклони везните.
+ По-висока и тежка
+ По-голям избор на пазара, по-ниска средна цена.
- По завоите извън града на задните седалки ще е преживяване. Въздушното окачване е задължително, но какво представлява въпросното спортно окачване, пак ли е на въздух?
- Ускорява и спира по-бавно, освен ако не е 286кс, може би..
ПС: Бих изровил някоя стара те - ще ма за избор на семеен автомобил, но имам малко и конкретни модели(при това БМВ , за разлика от доста от подобните теми)
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
Спортното окачване е като нормалното, ма с по-твърди пружини. Не е на въздух и не си заслужава, особено за нашите пътища.3186 написа: - По завоите извън града на задните седалки ще е преживяване. Въздушното окачване е задължително, но какво представлява въпросното спортно окачване, пак ли е на въздух?
- Ускорява и спира по-бавно, освен ако не е 286кс, може би..
А иначе ти семеен автомобил ли искаш, или спортен? Попринцип докато си возиш семейството на задната седалка не е задължително, даже не е препоръчително, да влизаш в завойте с 200...
5 GT за мен лично е едно от най-грозните БМВ-та и като цяло защо го обмисляш него, а не 5-ца комби просто? В нея имаш и простор, и багажник и всичко.
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
Е, ще си променя начина на каране, просто в момента съм свикнал с 5 серия и спортно окачване и разликата ще е огромна. Дори при спокойно планинско каране, очаквам Х5 да люлее. Ф10 комби е някакъв много краен вариант, държа колата да е по-висока.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
Има вариант да НЕ люлее, казва се Adaptive Drive Определено си вземи вариант sd... не за друго, по-динамична е, със същият разход на гориво...
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
за другите неща не знам, но Х5 не е с толкова голям багажник, колкото се очаква от такъва гигантска кола
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
5GT е много по-комфортна кола в сравнение с Х5.Много повече се доближава като усещане до 7та серия.Относно люлеенето по завоите с Х5 мога да заявя че с Adaptive drive такова просто няма,колата е супер стабилна особено с 20ки и добри гуми.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
Той X-a със спортно окачване не люлее въобще колкото такава F-ка xDrive, която се носи цялата кола като народна песен. Иначе това ми е малко като ония теми за сравнение на коли, които нямат нищо общо. Избери си дали искаш SUV, който се кара като лека кола и да караш спокойно навсякъде зима/лято или да имаш фамилна кола, която единствения ѝ плюс дето го виждам като комфорт е ако ще караш дълго по магистралите.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
Разликите в простора между E70 и F07 са осезаеми. В случай, че се качиш от Е70 в "петицата" определено чувството е едно - тясно е.
Разбира се зависи и кой колко е висок или едър, пък аз съм голям човек.
F07 пък е доста надеждна и по мое скромно мнение шансът да намериш читвата такава, е по-висок от този за Е70.
Фейк седмицата и доста люлее, в завой се накланя, не ме кефи - може и да има тия активни стаб щанги като опция, не знам. Един колега си взе миналата година с ниво Executive, но неговата е 2015та.
Е65цата ми е по-стабилна в бавни и бързи завои, по-широка е, но да значително по-стар автомобил
Поздрави,
Д
Разбира се зависи и кой колко е висок или едър, пък аз съм голям човек.
F07 пък е доста надеждна и по мое скромно мнение шансът да намериш читвата такава, е по-висок от този за Е70.
Фейк седмицата и доста люлее, в завой се накланя, не ме кефи - може и да има тия активни стаб щанги като опция, не знам. Един колега си взе миналата година с ниво Executive, но неговата е 2015та.
Е65цата ми е по-стабилна в бавни и бързи завои, по-широка е, но да значително по-стар автомобил
Поздрави,
Д
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
за Х5-цата, но със adaptive drive i active steering за да е по-стабилна с висока скорост.
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
deyan-enchev написа:Разликите в простора между E70 и F07 са осезаеми. В случай, че се качиш от Е70 в "петицата" определено чувството е едно - тясно е.
Останах с обратното впечатление след като се качих в няколко бройки от двата модела, но малкия багажник в крайна сметка ме отдалечава от малката седмИца
7S\/E7OSLA\/ написа:за Х5-цата, но със adaptive drive i active steering за да е по-стабилна с висока скорост.
Това вече ми е сред задължителните "екстри" които търся
- Dimo
- баварски фанатик
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
Когато избирах и аз се чудех между двете + Е60 фейс комби, в крайна сметка за 4 членното семейство избрах Е70. Причините са комплексни, но като цяло много по широка вътре, много голям багажник, що издържа на багажите, които жена ми събира за море Намират се с доста по голям набор от екстри, висока е и може да я паркираш и по най-невъзможните места, където леките коли само си мечтаят да се качат.
Колкото до екстрите Adaptive Drive e силно препоръчителен, но електрическия багажник ми е задължителен, няма такова удобство. Иначе за динамиката е отлична и с 3.0д, ако искаш повече разбира се sd е много по производителен на същия разход на гориво, но шанса да намериш читава с такъв мотор е много малък.
GT има един огромен плюс и това е скоростната кутия, 8 скоростната няма нищо общо с никой друг автомат.
П.С. За 2 години експлоатация мога да кажа, че съм супер доволен от е70ката, единствено ме дразни, че немога да изключа лятото 4х4, но ще чакам XDelete да пуснат ъпдейт и за мойта.
Колкото до екстрите Adaptive Drive e силно препоръчителен, но електрическия багажник ми е задължителен, няма такова удобство. Иначе за динамиката е отлична и с 3.0д, ако искаш повече разбира се sd е много по производителен на същия разход на гориво, но шанса да намериш читава с такъв мотор е много малък.
GT има един огромен плюс и това е скоростната кутия, 8 скоростната няма нищо общо с никой друг автомат.
П.С. За 2 години експлоатация мога да кажа, че съм супер доволен от е70ката, единствено ме дразни, че немога да изключа лятото 4х4, но ще чакам XDelete да пуснат ъпдейт и за мойта.
- Alabai
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.03.2019
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E70 40d
F30 diesel Xdrive
Re: X5(E70) vs 5GT(F07)
ако взимаш Е70 , кардана се сменя по акция
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани