BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- rumeniliev
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.08.2019
- Пол: Мъж
BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
Здравейте колеги и маняци на БМВ. Радвам се да се запознаем, и се радвам че съм част от тази общност.
Проблема ми е следния преди около 4 месеца си закупих бмв е60 530д 2005 година, и от тогава насам честно казано няма нищо сериозно по колата, само обслужване и един тампон и до там. Но има един проблем че понякога когато си я карам, изписва всички грешки възможни: За трансмисията,за акумулатора,за ABS, за налягане на гуми и т.н след това като я загася и запаля след 5 мин всичко изчезва.Също така когато излизат грешките колата гуми мощност. Някой може ли да ми каже какъв е проблема? колата наскоро е била на диагностика и човека каза че няма никакви грешки. Благодаря много на всеки един колега който ще отговори или поне види темата.
Проблема ми е следния преди около 4 месеца си закупих бмв е60 530д 2005 година, и от тогава насам честно казано няма нищо сериозно по колата, само обслужване и един тампон и до там. Но има един проблем че понякога когато си я карам, изписва всички грешки възможни: За трансмисията,за акумулатора,за ABS, за налягане на гуми и т.н след това като я загася и запаля след 5 мин всичко изчезва.Също така когато излизат грешките колата гуми мощност. Някой може ли да ми каже какъв е проблема? колата наскоро е била на диагностика и човека каза че няма никакви грешки. Благодаря много на всеки един колега който ще отговори или поне види темата.
- rumeniliev
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.08.2019
- Пол: Мъж
Re: BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
Здравей братле! благодаря за отговора.
Преди точно 2 дни беше паднал акумулатора но го заредих и всичко е ОК.
Даже човека каза че акумулатора е по здрав и от преди, не мисля че е от това. Друго предложение?
П.С: ако има някаква логика акумулатора беше на 1 волт напрежение мисля, сега е над 9.5
Преди точно 2 дни беше паднал акумулатора но го заредих и всичко е ОК.
Даже човека каза че акумулатора е по здрав и от преди, не мисля че е от това. Друго предложение?
П.С: ако има някаква логика акумулатора беше на 1 волт напрежение мисля, сега е над 9.5
- masterdealer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
И аз съм за алтернатор. В повеччето случаи проблема е само в четките. 3-4 лева са и се сменят много лесно. Релето се сваля даже без да се сваля алтернатора от колата.
Re: BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
Със сигурност е нещо от ел. система щом си зареждал акумулатор. Виж си демпферната шайба, пусни си скритото меню и гледай като работи колата дали зарежда акумулатора. Ако генератора ти работи значи е акумулатора. Незнам за какви 9.5 волта ми говориш ама акумулатора трябва да е между 12.2 - 12.8 волта при изключена кола. При работеща кола, ако генератора ти е изправен трябва да показва около 14.4 волта.
Такива специасти по акумулатори и на мен ми обясняваха, че акумулатора ми е наред но никой от тях не мери акумулатора под товар. В крайна сметка си купих нов и се оправиха нещата при мен. Е60 дърпа много ток докато колата работи и в един момент ако акумулатора неможе да го даде пада напрежението в цялата система на колата и всичко светва. Това няма как да се измери с мултицет на място. Акумулатора може да ти ОК за опел астра но не и за е60.
Такива специасти по акумулатори и на мен ми обясняваха, че акумулатора ми е наред но никой от тях не мери акумулатора под товар. В крайна сметка си купих нов и се оправиха нещата при мен. Е60 дърпа много ток докато колата работи и в един момент ако акумулатора неможе да го даде пада напрежението в цялата система на колата и всичко светва. Това няма как да се измери с мултицет на място. Акумулатора може да ти ОК за опел астра но не и за е60.
Tool - Fear Inoculum
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
Ако е 9.5 волта може и да не запали. Както каза колегата като изгасиш по 12 не трябва да пада, а на запалена кола над 14.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- rumeniliev
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.08.2019
- Пол: Мъж
Re: BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
Благодаря на всички колеги който ми писаха.
Имах объркване колата в момента е на 14.3 волта ток, явно преди той е паднал на един смисъл напълно изтощен и го заредихме просто казаха че 9 е нормата или нещо такова бързах да Ви кажа не разбрах
Ако може някой колега да даде линк откъде да си закупя тези "четки" за алтернатора ще съм благодарен./
Както си карам колата пускам си музика и изписват тези грешки и честно казано е досадно..
Имах объркване колата в момента е на 14.3 волта ток, явно преди той е паднал на един смисъл напълно изтощен и го заредихме просто казаха че 9 е нормата или нещо такова бързах да Ви кажа не разбрах
Ако може някой колега да даде линк откъде да си закупя тези "четки" за алтернатора ще съм благодарен./
Както си карам колата пускам си музика и изписват тези грешки и честно казано е досадно..
- rumeniliev
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.08.2019
- Пол: Мъж
Re: BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
Колеги днес пуснах скритото меню и показва между 12.3 12.5 волта на работеща кола ако не се движа. Ако се движа 14.5 14.6. Като стой така колата само да работи показва 12.3 и т.н.
Въпроса ми е дали е от алтернатора казаха ми че е добре температурата си е ОК.
Някакви други съвети?
Въпроса ми е дали е от алтернатора казаха ми че е добре температурата си е ОК.
Някакви други съвети?
Re: BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
На място не ти работи алтернатора, да я види някой който разбира тая кола. Може да ти е скъсана демпферната шайба.
Tool - Fear Inoculum
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: BMW E60 530D ГРЕШКИ!!
А при вдигане на оборотите на място, вдига ли се напрежението?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани