ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Целта ми е двигател кола за евридейr19 написа:По-новите M42B18 също са с електрическа перка.
Въобще ако мислиш да слагаш турбо приготви бюджет колкото цената на няколо читави 36-ци иначе нищо няма да направиш.
Да не говорим ако мислиш да купиш някой "тор" с незнайни километри и да му садиш турбина предполагам ти е ясен резултата без оглед, ревизия и подмяна при необходимост на всяка една част от мотора.
Та един съвет от мен: Изясни си каква ти е крайната цел за колата и мотора като цяло иначе ще влезеш в един много скъп и безкраен филм.
Която в последствие на стоков мотор мога да я турбинирам за резултат от едни 200-250_или дори 300коня за евридей.... Дори малко преовеличено казано.
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Из темите с 'проекти' съм чел,че и М43 много добре се турбинирал,а би трябвало да са много евтини... Лошото е,че до преди турбинирането, М42/44 върви по-добре
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги. Взех си тази пробка за автоматичната СК, през нея се налива маслото. Направи ми впечатление, че няма медна шайба. Та лаишкият ми въпрос е да слагам ли медна шайба или няма нужда.
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Гарнитурката е на отделен парт номер - 24111219750. Според сервизната документация се сменя при всяко развиване. Не вярвам да струва повече от 4-5лв.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Явно трябваше да питам по-рано. Сега пак трябва да бия път до Дружба. А онзи човек на гишето можеше да ми предложи и шайбата, когато взимах пробката. Добре де, може ли да се ползва каква да е медна шайба, която съответства на размера на пробката.stocky написа:Гарнитурката е на отделен парт номер - 24111219750. Според сервизната документация се сменя при всяко развиване. Не вярвам да струва повече от 4-5лв.
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Вероятно да, но не знам как ще определиш първоначалните размери на гарнитура, която вече е деформирана при монтаж.
Отделно да си кажа, че щом ще наливаш масло, вероятно ще източваш старото. За източването има друг комплект пробка - гарнитура, като гарнитурката също е еднократна.
Пробка за наливане - 24111219749
Гарнитурка за пробката за наливане - 24111219750
Пробка за източване - 24111218900
Гарнитурка за пробката за източване - 24111218851
Отделно да си кажа, че щом ще наливаш масло, вероятно ще източваш старото. За източването има друг комплект пробка - гарнитура, като гарнитурката също е еднократна.
Пробка за наливане - 24111219749
Гарнитурка за пробката за наливане - 24111219750
Пробка за източване - 24111218900
Гарнитурка за пробката за източване - 24111218851
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Май си прав, Колега. Гледам, че М кар е възможно да го има този детайл. Благодаря за съветите.
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тоя мотор верно си е за кофата преди да го сменя. Някой знае ли от какво тропа лопа чука? Д
http://cloud.tapatalk.com/s/5d458665ae006/received_653214371865949.mp4
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
http://cloud.tapatalk.com/s/5d458665ae006/received_653214371865949.mp4
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има още клиповеBMW.VIPERA написа:Тоя мотор верно си е за кофата преди да го сменя. Някой знае ли от какво тропа лопа чука? Д
http://cloud.tapatalk.com/s/5d458665ae006/received_653214371865949.mp4
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
И др питане 1,8ис ще го подкарам ли със същите кабели букси и теми подобни дреболии? http://cloud.tapatalk.com/s/5d45878b7b33f/received_639125459913365.mp4
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги,имам следния въпрос: На колега от работата,на мотора му F650GS 2004г,като датчик за температура се използва всеизвестния двоен датчик познат от нашите двигатели! При него има проблем със студения старт,а когато си загрее всичко е нормално! Премерих му датчика,опроводени са му само двете жила за датчика за Мотроник-а,и при около 25'С показва 2кОм! Другия датчик,който при нас е за таблото,показва 4,4кОм . Колко трябва да бъде показанието на датчика за Мотроник-а при тази температура? Ако на буксата му свържа обикновено съпротивление 5,4кОм (имитирам много студен двигател),мотора тръгва идеално (докато е студен,разбира се)! Според нас ,датчика за температурата му се прецаква. Смени го с Делфи и същата работа. Делфи-то показва дори 1,8кОм при тези градуси ! Някой може ли да премери показанието на изправен датчик или ако знае да сподели някакви стойности! Благодарим предварително!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте
Проблема на 1,6и е бил изкривен изпускателен клапан в трети цилиндър.
Има ли го тоя варянт и буталото там да е натъртено или дори счукано - двигателя пали и работи но трудно и чука лопа трака...да знам дали да сменя главата с клапани вс. Или направо др двигател са си сложа...?
Едит: - буталото е натъртено като оглозган кокал от куче - в кофата всичко
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Проблема на 1,6и е бил изкривен изпускателен клапан в трети цилиндър.
Има ли го тоя варянт и буталото там да е натъртено или дори счукано - двигателя пали и работи но трудно и чука лопа трака...да знам дали да сменя главата с клапани вс. Или направо др двигател са си сложа...?
Едит: - буталото е натъртено като оглозган кокал от куче - в кофата всичко
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги. Откакто съм взел черната перла преди пет години не съм сменял крушки на късите светлини. Понеже едната взе да прекъсва реших да я сменя. В Realoem ми излиза това https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CG21-EUR-10-1994-E36-BMW-316i_16&diagId=63_1710https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CG21-EUR-10-1994-E36-BMW-316i_16&diagId=63_1710
Обаче всъщност крушката е № 4, за която не са посочени данни. В крайна сметка установих, че крушките с този външен вид са НВ 3 и НВ 4. Та въпросът ми е има ли разлика между двете в цокъла и буксата и каква е разликата между двете и коя ще препоръчате за компакт 94-а.
Обаче всъщност крушката е № 4, за която не са посочени данни. В крайна сметка установих, че крушките с този външен вид са НВ 3 и НВ 4. Та въпросът ми е има ли разлика между двете в цокъла и буксата и каква е разликата между двете и коя ще препоръчате за компакт 94-а.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има разлика,нищо,че изглеждат почти еднакво! На стъклото на фара, отпред, пише кой е 'стандарта' за съответната светлина. Купуваш си същата и всичко ще е супер!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:Здравейте, колеги...
HB4 ти е за късите (low beam). HB3, за която няма данни сигурно е за дългите.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Специални благодарности на колегите ildivvy и 4iko. Признавам си, никога не бих се сетил да погледна какво пише на стъклото на фара. Но, както се казва, бедата не идва сама, сега ми заминаха двата амортисьора на предния капак. Понеже гледам доста производители има, някой да сподели наблюдения, ако скоро ги е сменял и да препоръча марка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани