ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:Здравейте колеги, пак съм аз. Тъй като имам заподозрян за по-трудното палене при горе долу топъл двигател, но не и сутринта, когато е стояла цяла нощ навън, а именно температурния датчик, който дава информация на компютъра, моля, да препоръчате марка, която да взема.
Оригинален. По спомен беше 20тина лв преди 2 години.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
shlosera написа:Vasko_G написа:.
Оригинален. По спомен беше 20тина лв преди 2 години.
Sent from my iPhone using Tapatalk
То е ясно, но тъй като се предлагат много марки въпросът е коя от тях се поставя на двигателя в завода.
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
- Cosmos36
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 22.04.2019
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: E32/E38
- Детайли за колата: 320i M50TU, 1994, stock
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На моята кола нямам OBC - какво мога да разбера от теста на таблото?
Ето клипче:
Ето клипче:
- pestinkonq
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 4.04.2019
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Привет! От няколко дни се чува странно виене, звука идва зад двигателя, тоест мисля си, че е или лагер на скоростна кутия или лагер на съединител, въпреки че когато натисна съединителя си свири по същия начин? Някакви мнения?
https://www.youtube.com/watch?v=zjwcO-HzDC0
https://www.youtube.com/watch?v=zZj9yES0-4c
https://www.youtube.com/watch?v=zjwcO-HzDC0
https://www.youtube.com/watch?v=zZj9yES0-4c
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:Здравейте колеги, пак съм аз. Тъй като имам заподозрян за по-трудното палене при горе долу топъл двигател, но не и сутринта, когато е стояла цяла нощ навън, а именно температурния датчик, който дава информация на компютъра, моля, да препоръчате марка, която да взема.
Огледай здравината на детонационните датчици. при мен те правеха страшна мизерия....!!!
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BMW.VIPERA написа:Vasko_G написа:
Огледай здравината на детонационните датчици. при мен те правеха страшна мизерия....!!!
Нямам симптомите на неизправен детонационен датчик. Двигателят работи равномерно, няма скачане на обороти, мощността е екстра... като за 1.6, де. Но в един руски сайт попаднах на мнение, според което причината може да е в горивния филтър, който лично аз не съм го сменял, но не беше оригинален, поради което може да се заключи, че все някога е бил сменян. Така че си взех един филтър и го смених и, майтапът на страна, колата си пали без подаване на газ. Така че, за сега, пипането на датчиците се отлага, а относно детонационния сега се сетих, че преди време бях на диагностика и казаха че всичко е ок.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги!
1,6и блокира ремонта излиза 500лв ориентировъчно. Намерих м42б18 140к от е36 седан, който не имал гас и ми го дават за 350лв, при условие че оставя моя.
Ще го слагам в компакт е36. Ще взема двиг скорости и компютъра.
Кажете ми някакво мнение и/или какво още трябва да взема за да го подкарам в компакта
1,6и блокира ремонта излиза 500лв ориентировъчно. Намерих м42б18 140к от е36 седан, който не имал гас и ми го дават за 350лв, при условие че оставя моя.
Ще го слагам в компакт е36. Ще взема двиг скорости и компютъра.
Кажете ми някакво мнение и/или какво още трябва да взема за да го подкарам в компакта
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BMW.VIPERA написа:Здравейте колеги!
1,6и блокира ремонта излиза 500лв ориентировъчно. Намерих м42б18 140к от е36 седан, който не имал гас и ми го дават за 350лв, при условие че оставя моя.
Ще го слагам в компакт е36. Ще взема двиг скорости и компютъра.
Кажете ми някакво мнение и/или какво още трябва да взема за да го подкарам в компакта
Скоростите са същите като твоите, ползвай си тях.
Освен компютъра вземи чипа от ключа и модула за имобилайзера.
Колата ще тръгне доста приятно. Оригинално има компакт с такъв мотор. Води е 318ti
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Добре а към кой точно да се ориентирам щото този който гледах се оказа за основен ремонт и се търси друго 1,8ogata написа:BMW.VIPERA написа:Здравейте колеги!
1,6и блокира ремонта излиза 500лв ориентировъчно. Намерих м42б18 140к от е36 седан, който не имал гас и ми го дават за 350лв, при условие че оставя моя.
Ще го слагам в компакт е36. Ще взема двиг скорости и компютъра.
Кажете ми някакво мнение и/или какво още трябва да взема за да го подкарам в компакта
Скоростите са същите като твоите, ползвай си тях.
Освен компютъра вземи чипа от ключа и модула за имобилайзера.
Колата ще тръгне доста приятно. Оригинално има компакт с такъв мотор. Води е 318ti
М42б18 и/или м42б19 кой да взема
И евентуално кой е по изгодно добрия варянт за турбо проект.
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Само че 140коня "1800"кубикаstreetz написа:М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
Или 143к "1900" кубиковия
Е по здравия и подходящ за турбиниране?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BMW.VIPERA написа:Само че 140коня "1800"кубикаstreetz написа:М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
Или 143к "1900" кубиковия
Е по здравия и подходящ за турбиниране?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
140 коньовия. Има съществени визуални разлики между двата двигателя, така че потърси в гугъл за да знаеш как изглежда това, което искаш да купиш.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BMW.VIPERA написа:Само че 140коня "1800"кубикаstreetz написа:М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
Или 143к "1900" кубиковия
Е по здравия и подходящ за турбиниране?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
M42B18 e по-здравият (стария), М44B19 е по-новият.
И двата са 103 kW - 140 к.с., М44 има няколко нютона в повече.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да благодаря.streetz написа:BMW.VIPERA написа:Само че 140коня "1800"кубикаstreetz написа:М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
Или 143к "1900" кубиковия
Е по здравия и подходящ за турбиниране?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
M42B18 e по-здравият (стария), М44B19 е по-новият.
И двата са 103 kW - 140 к.с., М44 има няколко нютона в повече.
На новия "1900"кубиковия забелязвам Ел перка по добър вход на въздух и различен дебитомер.
А й един датчик (на капака на клапаните) можеби за блокажите ддз
Казвате стария мотор е по подходящ а
Защо? По подсилен ли е или?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По-новите M42B18 също са с електрическа перка.
Въобще ако мислиш да слагаш турбо приготви бюджет колкото цената на няколо читави 36-ци иначе нищо няма да направиш.
Да не говорим ако мислиш да купиш някой "тор" с незнайни километри и да му садиш турбина предполагам ти е ясен резултата без оглед, ревизия и подмяна при необходимост на всяка една част от мотора.
Та един съвет от мен: Изясни си каква ти е крайната цел за колата и мотора като цяло иначе ще влезеш в един много скъп и безкраен филм.
Въобще ако мислиш да слагаш турбо приготви бюджет колкото цената на няколо читави 36-ци иначе нищо няма да направиш.
Да не говорим ако мислиш да купиш някой "тор" с незнайни километри и да му садиш турбина предполагам ти е ясен резултата без оглед, ревизия и подмяна при необходимост на всяка една част от мотора.
Та един съвет от мен: Изясни си каква ти е крайната цел за колата и мотора като цяло иначе ще влезеш в един много скъп и безкраен филм.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани