ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 28 Юни 2019, 11:34

Vasko_G написа:Здравейте колеги, пак съм аз. Тъй като имам заподозрян за по-трудното палене при горе долу топъл двигател, но не и сутринта, когато е стояла цяла нощ навън, а именно температурния датчик, който дава информация на компютъра, моля, да препоръчате марка, която да взема.

Оригинален. По спомен беше 20тина лв преди 2 години.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 28 Юни 2019, 11:42

shlosera написа:
Vasko_G написа:.

Оригинален. По спомен беше 20тина лв преди 2 години.


Sent from my iPhone using Tapatalk


То е ясно, но тъй като се предлагат много марки въпросът е коя от тях се поставя на двигателя в завода.

Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.04.2019
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: E32/E38
Детайли за колата: 320i M50TU, 1994, stock

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Cosmos36 » 29 Юни 2019, 12:34

На моята кола нямам OBC - какво мога да разбера от теста на таблото?

Ето клипче:


Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.04.2019
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от pestinkonq » 13 Юли 2019, 15:28

Привет! От няколко дни се чува странно виене, звука идва зад двигателя, тоест мисля си, че е или лагер на скоростна кутия или лагер на съединител, въпреки че когато натисна съединителя си свири по същия начин? Някакви мнения?
https://www.youtube.com/watch?v=zjwcO-HzDC0
https://www.youtube.com/watch?v=zZj9yES0-4c

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 13 Юли 2019, 17:39

Vasko_G написа:Здравейте колеги, пак съм аз. Тъй като имам заподозрян за по-трудното палене при горе долу топъл двигател, но не и сутринта, когато е стояла цяла нощ навън, а именно температурния датчик, който дава информация на компютъра, моля, да препоръчате марка, която да взема.


Огледай здравината на детонационните датчици. при мен те правеха страшна мизерия....!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 18 Юли 2019, 9:35

BMW.VIPERA написа:
Vasko_G написа:


Огледай здравината на детонационните датчици. при мен те правеха страшна мизерия....!!!


Нямам симптомите на неизправен детонационен датчик. Двигателят работи равномерно, няма скачане на обороти, мощността е екстра... като за 1.6, де. Но в един руски сайт попаднах на мнение, според което причината може да е в горивния филтър, който лично аз не съм го сменял, но не беше оригинален, поради което може да се заключи, че все някога е бил сменян. Така че си взех един филтър и го смених и, майтапът на страна, колата си пали без подаване на газ. Така че, за сега, пипането на датчиците се отлага, а относно детонационния сега се сетих, че преди време бях на диагностика и казаха че всичко е ок.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 20 Юли 2019, 11:09

Здравейте колеги!
1,6и блокира ремонта излиза 500лв ориентировъчно. Намерих м42б18 140к от е36 седан, който не имал гас и ми го дават за 350лв, при условие че оставя моя.
Ще го слагам в компакт е36. Ще взема двиг скорости и компютъра.
Кажете ми някакво мнение и/или какво още трябва да взема за да го подкарам в компакта

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 21 Юли 2019, 23:36

BMW.VIPERA написа:Здравейте колеги!
1,6и блокира ремонта излиза 500лв ориентировъчно. Намерих м42б18 140к от е36 седан, който не имал гас и ми го дават за 350лв, при условие че оставя моя.
Ще го слагам в компакт е36. Ще взема двиг скорости и компютъра.
Кажете ми някакво мнение и/или какво още трябва да взема за да го подкарам в компакта

Изображение

Скоростите са същите като твоите, ползвай си тях.
Освен компютъра вземи чипа от ключа и модула за имобилайзера.
Колата ще тръгне доста приятно. Оригинално има компакт с такъв мотор. Води е 318ti
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 22 Юли 2019, 19:45

ogata написа:
BMW.VIPERA написа:Здравейте колеги!
1,6и блокира ремонта излиза 500лв ориентировъчно. Намерих м42б18 140к от е36 седан, който не имал гас и ми го дават за 350лв, при условие че оставя моя.
Ще го слагам в компакт е36. Ще взема двиг скорости и компютъра.
Кажете ми някакво мнение и/или какво още трябва да взема за да го подкарам в компакта

Изображение

Скоростите са същите като твоите, ползвай си тях.
Освен компютъра вземи чипа от ключа и модула за имобилайзера.
Колата ще тръгне доста приятно. Оригинално има компакт с такъв мотор. Води е 318ti
Добре а към кой точно да се ориентирам щото този който гледах се оказа за основен ремонт и се търси друго 1,8
М42б18 и/или м42б19 кой да взема
И евентуално кой е по изгодно добрия варянт за турбо проект.

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от streetz » 22 Юли 2019, 20:34

М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 22 Юли 2019, 22:34

streetz написа:М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
Само че 140коня "1800"кубика
Или 143к "1900" кубиковия
Е по здравия и подходящ за турбиниране?

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 23 Юли 2019, 8:33

BMW.VIPERA написа:
streetz написа:М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
Само че 140коня "1800"кубика
Или 143к "1900" кубиковия
Е по здравия и подходящ за турбиниране?

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk


140 коньовия. Има съществени визуални разлики между двата двигателя, така че потърси в гугъл за да знаеш как изглежда това, което искаш да купиш.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от streetz » 23 Юли 2019, 9:42

BMW.VIPERA написа:
streetz написа:М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
Само че 140коня "1800"кубика
Или 143к "1900" кубиковия
Е по здравия и подходящ за турбиниране?

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk


M42B18 e по-здравият (стария), М44B19 е по-новият.
И двата са 103 kW - 140 к.с., М44 има няколко нютона в повече.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 23 Юли 2019, 17:51

streetz написа:
BMW.VIPERA написа:
streetz написа:М42 е по-здрав за турбиниране, макар че и двата са приятни за каране в компакт даже в атмосферен вариант.
Само че 140коня "1800"кубика
Или 143к "1900" кубиковия
Е по здравия и подходящ за турбиниране?

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk


M42B18 e по-здравият (стария), М44B19 е по-новият.
И двата са 103 kW - 140 к.с., М44 има няколко нютона в повече.
Да благодаря.
На новия "1900"кубиковия забелязвам Ел перка по добър вход на въздух и различен дебитомер.
А й един датчик (на капака на клапаните) можеби за блокажите ддз
Казвате стария мотор е по подходящ а
Защо? По подсилен ли е или?

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от r19 » 23 Юли 2019, 23:30

По-новите M42B18 също са с електрическа перка.
Въобще ако мислиш да слагаш турбо приготви бюджет колкото цената на няколо читави 36-ци иначе нищо няма да направиш.
Да не говорим ако мислиш да купиш някой "тор" с незнайни километри и да му садиш турбина предполагам ти е ясен резултата без оглед, ревизия и подмяна при необходимост на всяка една част от мотора. :yes:
Та един съвет от мен: Изясни си каква ти е крайната цел за колата и мотора като цяло иначе ще влезеш в един много скъп и безкраен филм.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook