BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Здравейте колеги,
Пускам нова тема понеже наистина не откривам подобен проблем, а той се изразява в следното:
Колате е BMW 318 TDS без чипове и разни други доработки.
При каране на по-висока скорост (80 - 100 - 120 + ) понякога започва да забива нос и да прекъсва. След известно време се оправя и след това отново може да се прояви. Възможно е да карам един ден и без изобщо да се появи проблемът, а на следващия да започне отново да прекъсва.
Докато проблемът е налице не забелязвам промяна в оборотите, не мига лампа на дюза, нито която и да било друга лампа.
До момента, единствено съм ходил в Bosh Супер Дизел в София, където момчетата вързаха колата на диагностика - нямаше записани грешки.
След това излезнахме да покараме и проблемът (за мой късмет) се прояви по време на диагностиката и съответно не се отчете промяна в подаването на гориво.
След това свалиха буксата на електронната плочка на ГНП, замериха я и всичко беше наред.
Замериха и умната дюза, която също излезна без проблеми.
Попитах дали проблемът може да е от турбо, турбо пътища, вакууми и т.н. - те твърдо отрекоха.
Накрая заключиха, че проблемът е електрически, но не знаят къде.
Искам да се върна малко назад във времето, когато получих ПОДОБЕН проблем.
Тогава колата отново прекъсваше, забиваше муцуната, но различното от сега беше, че и на място оборотите играеха. Въпреки това симптомите са много подобни.
Тогава единственото, което направихме е, да свалим стартера за рециклиране и преправихме едни кабелчета по самия стартер, които предполагам са някакво замасяване.
При обратното монтиране на стартера и подкарване на колата, проблем вече нямаше и така 3 години до днес, когато отново се появи ПОДОБНО нещо.
Много моля за съвети, къде да търся проблема и къде да се насоча ?
Отново ли да огледам кабелите покрай стартера ?
Някой има ли представа дали наистина тези кабелчета по стартера могат да играят някаква роля за работата на двигателя, а не само за самото запалване ?
Благодаря ви предварително.
Междувременно ако има някакво развитие ще пиша, въпреки че сигурно съм единственият собственик вече на подобен екземпляр
Пускам нова тема понеже наистина не откривам подобен проблем, а той се изразява в следното:
Колате е BMW 318 TDS без чипове и разни други доработки.
При каране на по-висока скорост (80 - 100 - 120 + ) понякога започва да забива нос и да прекъсва. След известно време се оправя и след това отново може да се прояви. Възможно е да карам един ден и без изобщо да се появи проблемът, а на следващия да започне отново да прекъсва.
Докато проблемът е налице не забелязвам промяна в оборотите, не мига лампа на дюза, нито която и да било друга лампа.
До момента, единствено съм ходил в Bosh Супер Дизел в София, където момчетата вързаха колата на диагностика - нямаше записани грешки.
След това излезнахме да покараме и проблемът (за мой късмет) се прояви по време на диагностиката и съответно не се отчете промяна в подаването на гориво.
След това свалиха буксата на електронната плочка на ГНП, замериха я и всичко беше наред.
Замериха и умната дюза, която също излезна без проблеми.
Попитах дали проблемът може да е от турбо, турбо пътища, вакууми и т.н. - те твърдо отрекоха.
Накрая заключиха, че проблемът е електрически, но не знаят къде.
Искам да се върна малко назад във времето, когато получих ПОДОБЕН проблем.
Тогава колата отново прекъсваше, забиваше муцуната, но различното от сега беше, че и на място оборотите играеха. Въпреки това симптомите са много подобни.
Тогава единственото, което направихме е, да свалим стартера за рециклиране и преправихме едни кабелчета по самия стартер, които предполагам са някакво замасяване.
При обратното монтиране на стартера и подкарване на колата, проблем вече нямаше и така 3 години до днес, когато отново се появи ПОДОБНО нещо.
Много моля за съвети, къде да търся проблема и къде да се насоча ?
Отново ли да огледам кабелите покрай стартера ?
Някой има ли представа дали наистина тези кабелчета по стартера могат да играят някаква роля за работата на двигателя, а не само за самото запалване ?
Благодаря ви предварително.
Междувременно ако има някакво развитие ще пиша, въпреки че сигурно съм единственият собственик вече на подобен екземпляр
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Само се разписвам като следящ... но се чудя на въпроса... Имаш опит с нещо, но проблема се е появил отново. Какво те накара да пуснеш тема, а не те накара да погледнеш побългареното?
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Таз кола и с джобни батерии да я караш ще движи .Има ли подаване на гориво ще работи ДВГ освен ако не губи компресия. От електричество се нуждае компа за да управлява плочката , електромагнитния клапан върху гнп който пуска гориво и авансатора който управлява аванса (предварението на впръскване) нужно при различни режими на ДВГ. От авансатора може да не работи добре ДВГ и май няма и грешка да запише , но пък да забива нос чак не съм сигурен.
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
4iko написа:Само се разписвам като следящ... но се чудя на въпроса... Имаш опит с нещо, но проблема се е появил отново. Какво те накара да пуснеш тема, а не те накара да погледнеш побългареното?
Прегледах направените кабели, на които ти викаш "побългарено", които са ОК и нямат прекъсване този път. Затова и пуснах темата, за да чуя мнения ...
vladobate написа:Таз кола и с джобни батерии да я караш ще движи .Има ли подаване на гориво ще работи ДВГ освен ако не губи компресия. От електричество се нуждае компа за да управлява плочката , електромагнитния клапан върху гнп който пуска гориво и авансатора който управлява аванса (предварението на впръскване) нужно при различни режими на ДВГ. От авансатора може да не работи добре ДВГ и май няма и грешка да запише , но пък да забива нос чак не съм сигурен
Тази кола не е от толкова елементарните дизели, които веднъж като се запалят трябва да се блъснат в скала, за да престанат да работят. Истината е, че и в нея електрониката е от значение и прави мизерии.
Пример е, че при запален двигател, когато откачиш акумулатора, той спира да работи.
Както и да е.
Не ми е целта да изпадаме в неградивен спор, а писах с надеждата за съвет и насоки какво да прегледам или евентуално къде да отида, за да бъде прегледано, още повече, че след диагностика не откриха нищо и заключиха с УЖ увереност, че проблемът не е горивото или турбото ...
Знам, че за много хора колата е "смешна" и незаслужаваща внимание, но се надявам, че все още има и такива, които биха взели нещата сериозно и биха помогнали ...
- Междувременно, днес все пак смених маркуча към МАПа и нямаше положителен ефект.
- Проверих всички маркучи по турбо пътищата за скъсвания или хлабави скоби.
- Свалих все пак и помпата от резервоара, която работи и цедката е супер чиста, но все пак я позамих и отново без ефект.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Горивен филтър сменявал ли си някога? Кабелите как ги провери че не са прекъснати, на око?
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
nickstorm написа:Горивен филтър сменявал ли си някога? Кабелите как ги провери че не са прекъснати, на око?
Горивен филтър съм сменил преди 8000 км, както и въздушен филтър.
Кабелите нямат нарушена изолация нито в началото нито в краищата.
Днес замерихме умната дюза и при мерене мърдахме кабела - стойност 104 ОМА
На същия принцип замерихме и клапана на ГНП - 15.6 ОМА.
Разклобих всички маркучи по турбо пътищата - здрави, а също и скобите са здрави.
Перката на турбото няма голям луфт и не "играе".
Маркучът към клапана на турбото е здрав.
ЕГР клапан колата няма от 10 години насам.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Колеги , нека някой от София , който разполага с мой кабел/софтуер (и разбира се има желание ) да окаже съдействие за една читава диагностика на колегата.
Момчето се обърна към мен , но на мен не ми остава никакво време от служебна работа (а и по телефона няма как да окажа надежна помощ).
Момчето се обърна към мен , но на мен не ми остава никакво време от служебна работа (а и по телефона няма как да окажа надежна помощ).
- raptorxbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
На 95% съм сигурен, че проблема е в плочката на помпата.
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Здравейте колеги,
Вече около 200 км проблемът с прекъсването не се е проявил. По - долу ще направя обзор на това кога и какво направих след появата на повредата.
Малко офтопик - Не знам дали ще бъде интересно, с оглед на това, че 318 tds не е мечтан двигател, а още повече е тема за доста подигравки и несериозно отношение в ред сервизи (тук ако някой препоръчва сервиз може да обсъдим) , но аз си харесвам колата и за момента нямам намерение да я сменям.
Първо искам да благодаря на всички отзовали се и най - вече на metodi80, с когото се чухме по телефона и обсъдихме, и който за пореден път се доказа като изключително отзивчив и съвестен (тук може би правя кофти реклама с оглед на заетостта на човека )
След проявата на проблема, който се изразява в прекъсване и насичане при висока скорос/обороти и предимно 3-та и 4-та предавка, действах по следния начин:
1. Преди да правя каквото и да било отидох в сервиз за диагностика и преглед ( Bosh Супер Дизел ), с идеята, че е възможно да е някаква грешка, която може да бъде изтрита и всичко да се реши. Беше направена диагностика с OBD Bluetooth букса (след разговор с metodi80 установихме, че съм си дал парите "ей тъй") и при тестово каране проблемът се прояви, но не беше отчетена промяна в горивото. Не бяха отчетени също така и никакви грешки.
След това с мултицет и някаква друга апаратура ми замериха съпротивлението на умна дюза, плочка на ГНП и клапан за определяне потока на горивото.
Заключението на сервиза: "Момче не си за нас ! Всичко ти е наред и е нещо по електрониката."
След посещението в сервиза нещата се задълбочиха, защото започна да ми скача стрелката на оборотите като ненормална !!!
2. След 2 дни откачих и започнах да разглабям сам и стъпка по стъпка да оглеждам всичко ! За целта разглобих колекторите, за да може по-лесно да достъпя кабилте на умната дюза, клапана и ГНП.
- Разкачих всички букси ( плочка ГНП, клапан гориво, умна дюза, MAP сензор), почистих и напръсках с контактен спрей - тук стрелката на оборотите се оправи (за колегите с оплаквания от скачащата стрелка при ТДС - погледнете си кабела на клапана за определяне на горивото ! Не е задължително да е датчик колянов вал ! )
- Свалих маркуча на MAP сензора и го смених, защото беше малко разчекнат там, където се нанизва
- Прегледах също така кабелите на стартер и алтернатор
- Извадих подкачващата помпа, която не беше разглобявана откакто колата е в мен ( 10 години ), а сигурно и италианецът не беше - тя изглеждаше перфектна за мое учудване, защото очаквах поне цедката да е задръстена, а тя беше меко казано перфектна !!!
Всичко изглеждаше наред и съответно сглобих всичко и излезнах на тестово каране, но проблемът се появи веднага след като се качих на магистралата и настъпах газта !!!
3. На следващия ден отново изкарах всичката карантия покрай двигателя !!!
- Разкачих акумулатора !!!
- Свалих въздушен филтър и кутята, за да имам достъп до турбото. Свалих му маркучите, които се оказаха здрави, както и скобите. Перката на турбината има много трудно доловим луфт, което изглеждаше идеално за 25 годишна кола - съответно проблемът не беше тук !
- Свалих отново колекторите за достъп до кабели и букси, но този път разглобих и кутията зад двигателя и акумулатора, за да достигна до ECU-то и да прегледам всичко кабел по кабел, букса по букса - всичко изглеждаше повече от перфектно !
Чрез замерване с мултицет установих, че няма прекъсване както в самите кабели на умната дюза и клапанът за определяне на горивото, така и в буксите им (замерих от вътрешната страна на женската букса) - очевидно и тук нямаше проблем !!!
Е, отново напразно разглобяване ! - помислих си, защото реално не открих и не направих подмяна или ремонт на нищо. Реално само позабърсах и позачистих
Запалих колата и стрелката на оборотите отново се беше оправила, но бях сигурен, че в следващите 5 минути пак ще започне да танцува !
Теглих една майна и се прибрах !
Вечерта излезнах с колата с ясното очакване, че проблемът с прекъсването отново ще се прояви и стрелката пак ще полудее, но НЕ !!!
Вече около 200 км от време на време я напъвам, карам по дупки нарочно и я мъча, но както стрелката се оправи, така и прекъсването и насичането вече го няма !!!
След разговор с metodi80 установих, че диагностиката на Bosh Супер Дизел не е отчела нищо, защото не са използвали, а може би и нямат правилния хардуер и софтуер за тази кола (колеги с е36 дизел - няма какво да правите там за диагностика), а грешки е възможно да е имало !
Явно след разкачането на акумулатора в последния ден, тези грешки са се занулили и може би не се появяват и до ден днешен !!!
Искрено се надявам с това сагата да е приключила и ако е така, за пореден път се главоблъскам с проблем, чието решение е изключително елементарно и бързо !!!
Ако все пак справянето с проблема е имагинерно, ще продължа да спамя тук
За финал отново малко офтопик - Ще се радвам ако все пак има колеги, които все още карат 318 tds, да се свържат с мен, за да обменяме опит и информация относно тези колици, защото както казах най-горе - в сервизите ме гледат несериозни и с присмешка и в повечето случаи се блъскам сам !!!
Вече около 200 км проблемът с прекъсването не се е проявил. По - долу ще направя обзор на това кога и какво направих след появата на повредата.
Малко офтопик - Не знам дали ще бъде интересно, с оглед на това, че 318 tds не е мечтан двигател, а още повече е тема за доста подигравки и несериозно отношение в ред сервизи (тук ако някой препоръчва сервиз може да обсъдим) , но аз си харесвам колата и за момента нямам намерение да я сменям.
Първо искам да благодаря на всички отзовали се и най - вече на metodi80, с когото се чухме по телефона и обсъдихме, и който за пореден път се доказа като изключително отзивчив и съвестен (тук може би правя кофти реклама с оглед на заетостта на човека )
След проявата на проблема, който се изразява в прекъсване и насичане при висока скорос/обороти и предимно 3-та и 4-та предавка, действах по следния начин:
1. Преди да правя каквото и да било отидох в сервиз за диагностика и преглед ( Bosh Супер Дизел ), с идеята, че е възможно да е някаква грешка, която може да бъде изтрита и всичко да се реши. Беше направена диагностика с OBD Bluetooth букса (след разговор с metodi80 установихме, че съм си дал парите "ей тъй") и при тестово каране проблемът се прояви, но не беше отчетена промяна в горивото. Не бяха отчетени също така и никакви грешки.
След това с мултицет и някаква друга апаратура ми замериха съпротивлението на умна дюза, плочка на ГНП и клапан за определяне потока на горивото.
Заключението на сервиза: "Момче не си за нас ! Всичко ти е наред и е нещо по електрониката."
След посещението в сервиза нещата се задълбочиха, защото започна да ми скача стрелката на оборотите като ненормална !!!
2. След 2 дни откачих и започнах да разглабям сам и стъпка по стъпка да оглеждам всичко ! За целта разглобих колекторите, за да може по-лесно да достъпя кабилте на умната дюза, клапана и ГНП.
- Разкачих всички букси ( плочка ГНП, клапан гориво, умна дюза, MAP сензор), почистих и напръсках с контактен спрей - тук стрелката на оборотите се оправи (за колегите с оплаквания от скачащата стрелка при ТДС - погледнете си кабела на клапана за определяне на горивото ! Не е задължително да е датчик колянов вал ! )
- Свалих маркуча на MAP сензора и го смених, защото беше малко разчекнат там, където се нанизва
- Прегледах също така кабелите на стартер и алтернатор
- Извадих подкачващата помпа, която не беше разглобявана откакто колата е в мен ( 10 години ), а сигурно и италианецът не беше - тя изглеждаше перфектна за мое учудване, защото очаквах поне цедката да е задръстена, а тя беше меко казано перфектна !!!
Всичко изглеждаше наред и съответно сглобих всичко и излезнах на тестово каране, но проблемът се появи веднага след като се качих на магистралата и настъпах газта !!!
3. На следващия ден отново изкарах всичката карантия покрай двигателя !!!
- Разкачих акумулатора !!!
- Свалих въздушен филтър и кутята, за да имам достъп до турбото. Свалих му маркучите, които се оказаха здрави, както и скобите. Перката на турбината има много трудно доловим луфт, което изглеждаше идеално за 25 годишна кола - съответно проблемът не беше тук !
- Свалих отново колекторите за достъп до кабели и букси, но този път разглобих и кутията зад двигателя и акумулатора, за да достигна до ECU-то и да прегледам всичко кабел по кабел, букса по букса - всичко изглеждаше повече от перфектно !
Чрез замерване с мултицет установих, че няма прекъсване както в самите кабели на умната дюза и клапанът за определяне на горивото, така и в буксите им (замерих от вътрешната страна на женската букса) - очевидно и тук нямаше проблем !!!
Е, отново напразно разглобяване ! - помислих си, защото реално не открих и не направих подмяна или ремонт на нищо. Реално само позабърсах и позачистих
Запалих колата и стрелката на оборотите отново се беше оправила, но бях сигурен, че в следващите 5 минути пак ще започне да танцува !
Теглих една майна и се прибрах !
Вечерта излезнах с колата с ясното очакване, че проблемът с прекъсването отново ще се прояви и стрелката пак ще полудее, но НЕ !!!
Вече около 200 км от време на време я напъвам, карам по дупки нарочно и я мъча, но както стрелката се оправи, така и прекъсването и насичането вече го няма !!!
След разговор с metodi80 установих, че диагностиката на Bosh Супер Дизел не е отчела нищо, защото не са използвали, а може би и нямат правилния хардуер и софтуер за тази кола (колеги с е36 дизел - няма какво да правите там за диагностика), а грешки е възможно да е имало !
Явно след разкачането на акумулатора в последния ден, тези грешки са се занулили и може би не се появяват и до ден днешен !!!
Искрено се надявам с това сагата да е приключила и ако е така, за пореден път се главоблъскам с проблем, чието решение е изключително елементарно и бързо !!!
Ако все пак справянето с проблема е имагинерно, ще продължа да спамя тук
За финал отново малко офтопик - Ще се радвам ако все пак има колеги, които все още карат 318 tds, да се свържат с мен, за да обменяме опит и информация относно тези колици, защото както казах най-горе - в сервизите ме гледат несериозни и с присмешка и в повечето случаи се блъскам сам !!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Супер Дизел и Дару Кар преди 15-тина години искаха да ме ощавят с 3500лв за нова помпа за същия двигател. Проблемът се реши с 2 флакона добавка за нафтата (по ония времена и най-хубавата нафта на бензиностанциите беше пълен боклук).
Тоя пък точно двигател е страхотен от към здравина, икономия и ако щеш и вървеж, ако се чипоса кадърно. Поддържай си го и си го карай с кеф. То не, че има и кой знае какво да му се счупи де. Ако се стопанисва правилно сигурно и милион може да изкара.
Тоя пък точно двигател е страхотен от към здравина, икономия и ако щеш и вървеж, ако се чипоса кадърно. Поддържай си го и си го карай с кеф. То не, че има и кой знае какво да му се счупи де. Ако се стопанисва правилно сигурно и милион може да изкара.
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
bum_bum написа:Супер Дизел и Дару Кар преди 15-тина години искаха да ме ощавят с 3500лв за нова помпа за същия двигател. Проблемът се реши с 2 флакона добавка за нафтата (по ония времена и най-хубавата нафта на бензиностанциите беше пълен боклук).
Тоя пък точно двигател е страхотен от към здравина, икономия и ако щеш и вървеж, ако се чипоса кадърно. Поддържай си го и си го карай с кеф. То не, че има и кой знае какво да му се счупи де. Ако се стопанисва правилно сигурно и милион може да изкара.
Ей заради това вече постепено започвам да си набавям инструменти и неща, за да мога да минимизирам ходенето по сервизи, защото нито един път не е имало, в който след интервенция да не си дооправям сам колата !
И да не ми се обиждат хората със сервизите (опитвам да генерализирам), но трябва да им е ясно, че освен смяната на конкретна част, те боравят и с човешки животи !!!
Днес ще ми забравят тампоните на скоростите, болт на скоростите и болт на стартера, но утре ще забравят да стегнат тампон на носач, шарнир, накрайник, колело .....
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Ей заради това вече постепено започвам да си набавям инструменти и неща, за да мога да минимизирам ходенето по сервизи, защото нито един път не е имало, в който след интервенция да не си дооправям сам колата !
И да не ми се обиждат хората със сервизите (опитвам да генерализирам), но трябва да им е ясно, че освен смяната на конкретна част, те боравят и с човешки животи !!!
Днес ще ми забравят тампоните на скоростите, болт на скоростите и болт на стартера, но утре ще забравят да стегнат тампон на носач, шарнир, накрайник, колело .....
Аз от няколко години достигнах до тия заключения, които правиш в момента , карам си го дизеляка вече 13 години и повече, чакам го да умре ама не се предава гадината.
Не ми остава време да се ровичкам по колата , а и последно време почна нафтичка да понакапва от някъде и не мога да разбера от къде, ама живи и здрави.
А твоя проблем имам чувството че е от дюзи , ама като нищо може и да не е.
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
RageBg написа:
Ей заради това вече постепено започвам да си набавям инструменти и неща, за да мога да минимизирам ходенето по сервизи, защото нито един път не е имало, в който след интервенция да не си дооправям сам колата !
И да не ми се обиждат хората със сервизите (опитвам да генерализирам), но трябва да им е ясно, че освен смяната на конкретна част, те боравят и с човешки животи !!!
Днес ще ми забравят тампоните на скоростите, болт на скоростите и болт на стартера, но утре ще забравят да стегнат тампон на носач, шарнир, накрайник, колело .....
Аз от няколко години достигнах до тия заключения, които правиш в момента , карам си го дизеляка вече 13 години и повече, чакам го да умре ама не се предава гадината.
Не ми остава време да се ровичкам по колата , а и последно време почна нафтичка да понакапва от някъде и не мога да разбера от къде, ама живи и здрави.
А твоя проблем имам чувството че е от дюзи , ама като нищо може и да не е.
Минах вече 2500 км с колата (магистрала, проходи, градско и т.н.) няма никакви проблеми и спомени от тях.
Вече съм почти убеден, че е имало грешки, които вече не съществуват и всичко е наред, а майсторите в сервиза просто не успяха да ги разчетат, защото не използваха правилните средства за това.
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
btw и аз имам една диагностика , ама не чете живи данни , иначе разни грешки проверява. ABS и т.н.
Carsoft Мисля че се казваше.
Carsoft Мисля че се казваше.
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: BMW 318tds - прекъсва при висока скорост
Моя Tds си го чета с Delphy-то без никакви проблеми.
Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани