Проблем климатик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- danchoni.1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: палава 16-ка
Проблем климатик
Здравейте колеги проблема е следния колата като работи на място климатика едва едвам се усеща в движение няма проблем от какво може да е е36 м43б18 аналогов климатроник
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем климатик
Вентилатора отпред коректно ли работи?
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
- danchoni.1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: палава 16-ка
Re: Проблем климатик
///Mechov написа:Вентилатора отпред коректно ли работи?
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Уш работи тръгва върти малко и спира но е доста слабо въртенето на перката
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем климатик
Смени го и нещата ще си дойдат на мястото.
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем климатик
danchoni.1 написа:///Mechov написа:Вентилатора отпред коректно ли работи?
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Уш работи тръгва върти малко и спира но е доста слабо въртенето на перката
В тази жега трябва да включи и втората степен ако е наред . Колегата е прав , смени го .
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем климатик
Аз друго пропуснах. Ако вентилатора проблема ок, сменя го и нещата са 6+. Ами ако не е той? При тея стари коли се случва и датчиците за високо и ниско налягане да правят проблем. Датчика който, се намира на дехидратора е с две букси. Едната е забрана за пуск на системата при прекалено ниско налягане. Другата е да тръгне вентилатора на втора скорост при достигане на 18атм. Може да се изпробва перката като се направи мост на буксата на инсталацията на датчика. Ако тръгне втората степен, значи датчика се ебава.
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем климатик
Кога последно си го пълнил? Ако е намалял фреона може на място да не успява да вдигне налягането. На място какво имаш предвид, като запалиш колата или като караш и спреш на светофар примерно? Обслужвал ли си климатик, компресор, съединител, ремък нещо? Кога започна да прави проблеми?
Както каза колегата поразбутай датчиците, моят на дехидрататора явно от неизползване беше клеясал и седя и се чудя какво не му харесва вече на тоя климатик и като позачетох реда на пускане на сигнала до бобината на компресора, мръднах датчика и прицъка перката. Зачистих го и гърми. Но пък при теб явно си действат, щом се случват нещата.
Както каза колегата поразбутай датчиците, моят на дехидрататора явно от неизползване беше клеясал и седя и се чудя какво не му харесва вече на тоя климатик и като позачетох реда на пускане на сигнала до бобината на компресора, мръднах датчика и прицъка перката. Зачистих го и гърми. Но пък при теб явно си действат, щом се случват нещата.
- danchoni.1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: палава 16-ка
Re: Проблем климатик
Проблема стана по голам но за него после.
Миналата седмица смених ролката и ремъка закачихме колата на вакум по доло от 0.96 не падна напълнихме го с го 840гр фреон масло и оцветител по документ го дават 850гр а и филтъра смених но перката не тръгваше вчера го закарах на ел техник и останови че едното реле е доло фира взех ново от друга кола че ново такова в пловдив не намерих сложи го тръгна перката но от сервиза до нас вместо да охлади почна да духа топо и като слезнах мидях че отпред всичко е в масло и оцветител и си еба майката казвайте кво да правя
Миналата седмица смених ролката и ремъка закачихме колата на вакум по доло от 0.96 не падна напълнихме го с го 840гр фреон масло и оцветител по документ го дават 850гр а и филтъра смених но перката не тръгваше вчера го закарах на ел техник и останови че едното реле е доло фира взех ново от друга кола че ново такова в пловдив не намерих сложи го тръгна перката но от сервиза до нас вместо да охлади почна да духа топо и като слезнах мидях че отпред всичко е в масло и оцветител и си еба майката казвайте кво да правя
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем климатик
Сервиз за автоклиматици. В Пловдив се си мисля че имате доста. В нета съм срещал положителни мнения за един сервиз, не се сещам как се казваше фирмата, но си спомням, че бяха и сервиз за холандски газови уредби. Ако това ти помага нещо. Иначе си трябва да се направи проверка на системата. Опръстени, ТРВ, кондензер и. т.н. Аз преди години на бившето ми Е36, му правих пълен ремонт на климата, защото дълго време беше стояла разхерметизирана и в кондензера се бяха образували едни окиси от маслото и нещата бяха горе-долу като при теб.
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани