отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
тези работят коректно само ако си и с табло алпина, което за мен е рядко грозно хах. Иначе в Бг имаше, колегата kagebista беше собственик на комплект в недалечното минало. Скоро имаше комплект такива без табло в немския ебау за 1200 евро, хах луди хора много
Засега чакам антена за телефона за купе, че сега само една от комби за проба пробвах и една бас каса за лигена за резервната гума която се събира, до края на годината нямам други пласнове да разбутвам колата.
Аз те подпитах кога ще правим сбирка, ама вие с 5-те нещо ме забравихте
Засега чакам антена за телефона за купе, че сега само една от комби за проба пробвах и една бас каса за лигена за резервната гума която се събира, до края на годината нямам други пласнове да разбутвам колата.
hummer написа:Nukem написа:Днес направихме една малка сбирка, за следващата седмица мисля че ще съберем 10-на е36-ци
]
А тъй..малко от ваща кръв..стига само с 5-ци
Аз те подпитах кога ще правим сбирка, ама вие с 5-те нещо ме забравихте
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
TheDriver написа:mafiata_ написа:Значи от м3 3.0 ако се вземе нова да речем 200-200 и кусор лева с казанче, ако е различно и без да се реже нищо и става работата.
Добре а какво и е по специалното на 3.2 помпата и 150 паунда нова барабар със сервото предполагам е. Което е 350лв и е общо взето нормално ( без да има рязаници побългарявания и търсене на човек за тази работа)
С по-дълъг стържен е помпата от 3.2 точно както при Е34.
По спомен 3.2 е със серво Лукас, а 3.0 и останалите мотори с АТЕ.
Помпа и серво от 3.2 може да не е плъг енд плей. Някой 36ци са с датчик на сервото други са без, та и това трябва да се гледа. Иначе казано ако твоята е със датчик ти трябват помпа и серво от 3.2 които също са с датчик.
Извинявам се, че пак се връщам на зад но ми изпадна М3 evo помпа и на мен и за кой датчик да гледам където е писал колегата. Самата помпа е от 98г та най вероятно го има този датчик, мойта кола е 12.95г мисълта ми е ако няма датчик а новата има ще стане ли пак.
И какво друго да гледам. Иначе помпата върви със сервото както е това в темата
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
колегата говори за този който е на капачката с двете крачета, виж на снимките където съм пуснал, то аз не знам кой ще я продаде помпата без него, но всичко е възможно. Взимай смело, ако е на нормална цена разбира се.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
Не става въпрос за датчика за нивото в казанчето, а за датчика на самото серво.
Прикачвам снимки на серво със и без този датчик.
Без побългарявания ако твоята система има датчик ти трябва серво от М3 със датчик и обратното. С побългарявания на инсталацията всичко е възможно.
Прикачвам снимки на серво със и без този датчик.
Без побългарявания ако твоята система има датчик ти трябва серво от М3 със датчик и обратното. С побългарявания на инсталацията всичко е възможно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:колегата говори за този който е на капачката с двете крачета, виж на снимките където съм пуснал, то аз не знам кой ще я продаде помпата без него, но всичко е възможно. Взимай смело, ако е на нормална цена разбира се.
Добре мерси
Запазил съм я и в събота ще се видя с човека да я взема
А как да я съхраня временно (да не се прецака), че няма да я слагам веднага.
Предполагам със спирачна течност
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
да не взе помпата от жълтия кош, иначе слагаш две тапи и си държиш спорачна течност вътре, друго няма какво.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:да не взе помпата от жълтия кош, иначе слагаш две тапи и си държиш спорачна течност вътре, друго няма какво.
Ако говориш за кабриото да
За 300 я дава човека
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Колеги, вече нещата по колата се движат по бавно, последно съм в търсене на система за миене на фаровете, изпуснах една за 180 евро от немско и засега сме в процес на търсене, май от големите екстри само това ми липсва.
Да довърша и темата за телефона, моя телефон е комплект от комби и както знаете антената не става за купе и я използвах само за проба. За купе антената е от 4 части, предавател свързан към управляващия модул, приемник отгоре или така наречената основа на антената, преходник и горна част самата антена. Става въпрос за 5-6 и 8 на схемата:
Първо намерих предавателя от Германия втора ръка:
После взех от 5-а серия антена за прозореца, тук се оказа че при почти всички 5-ци преходника между основата и антената гние и се чупи, всички 5-ци който проверих бяха със счупени преходници, набутах се един комплект, но няма как:
И реших и си купих нова основа от Дару, тук се сблъсках с два проблема, антената от 5-ца не става на основа от е36 без преправяне макар и малко и 2-ро преходника е към смата антена а не към основата:
И си купих и самата антена с преходника, нова:
Интересно беше, че само с приемника имах обхват в около полвината град главно в центъра, записах си къде няма по кой булеварди и места и след монтажа минах по маршрута и вече обхвата не мърда, нито се губи:
Получих и нови рамки за номера, че имах щети по предната, отчупени ръбчета:
Купих и така наречения карБра, отдавна се оглеждах за такъв в перфектно състояние и оригинален за модела.
И завършвам темата с няколко снимки на самия телефон, вече окончателно завършен:
Да довърша и темата за телефона, моя телефон е комплект от комби и както знаете антената не става за купе и я използвах само за проба. За купе антената е от 4 части, предавател свързан към управляващия модул, приемник отгоре или така наречената основа на антената, преходник и горна част самата антена. Става въпрос за 5-6 и 8 на схемата:
Първо намерих предавателя от Германия втора ръка:
После взех от 5-а серия антена за прозореца, тук се оказа че при почти всички 5-ци преходника между основата и антената гние и се чупи, всички 5-ци който проверих бяха със счупени преходници, набутах се един комплект, но няма как:
И реших и си купих нова основа от Дару, тук се сблъсках с два проблема, антената от 5-ца не става на основа от е36 без преправяне макар и малко и 2-ро преходника е към смата антена а не към основата:
И си купих и самата антена с преходника, нова:
Интересно беше, че само с приемника имах обхват в около полвината град главно в центъра, записах си къде няма по кой булеварди и места и след монтажа минах по маршрута и вече обхвата не мърда, нито се губи:
Получих и нови рамки за номера, че имах щети по предната, отчупени ръбчета:
Купих и така наречения карБра, отдавна се оглеждах за такъв в перфектно състояние и оригинален за модела.
И завършвам темата с няколко снимки на самия телефон, вече окончателно завършен:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
Дай да сложим тая топка за проба ..ако ти хареса взимаш една разглобяема от е39 и я правим..няма да разваляме ZHP-то..че утре ще пише" няма наличност"
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
е това е приказка, дай другата седмица да направим едно кафе да обсъдим
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Колеги, да споделя прогреса, официално колата е готова на първи етап, каквото бях намислил е готово.
Остават 2-ри етап:
-копресор.
-уреди - широколентова сонда, налягане на горивото и boost-метър, на колонката.
3-ти етап.
-пълно пребоядисване.
-смяна на предно и задно стъкло.
Та да разкажа няколкото неща който направих от последния пост:
Купих оригиналния микрофон и го монтирах, това ще е и финалния вид на конзолата, оправих също луфта който се вижда на последната снимка при усб-бутона, беше се прибрало едното краче, наложи се пак да разглобя, но какво да се прави:
Като заговорихме за интериор много хеит отнесох за жапката и по-точно термометъра на лаистната и още повече за китаиската емблема. Също доста критики имаше за централната конзола около скоростния лост и едничния и двойката бутони, ремките са с различна ширина. Затова купих още един пълен комплект жапка, оригиналния бадж за жапката и ще разкарам термометъра, също така купих конзола от кабрия с 3ка копчета и мисля да обединя копчетата е една 3ка, ще има пак малко творчество, но се надявам на много по сток вид:
Следващото нещо което монтирах беше мрежата в краката:
Следващата екстра която се опитвах да събера е пожарогасителя под шофьорската седалка, задната стоика вече не е налична от бмв и ми отне повече от година и полвина да намеря, на разумна цена:
Последното нещо което беше останало за имплементация беше управлението на касетофона от волана. Не успях да го подкарам още след като започнах финалния монтаж, преди повче от 2 години мисля станаха, има кабел който отива до пин 7 на касетофона, прозвънявах го има връзка, но управлението не работи. Оказа се че при 5те бутните светят винаги когато се даде на контакт, нещо подобно на нашия ключ на фаровете, който свети винаги. По мое желание реших бутоните да светят само при светнати фарове и съответно до бутоните не е отивало напрежение. След още няколко седмици дребни проблеми, вече всичко работи, бях доста бесен накрая, но е готова:
https://www.youtube.com/watch?v=hIwYcIsmxy0
Надявам се следващия пост, който ще пусна в темата да е с инсталацията на компресора.
Остават 2-ри етап:
-копресор.
-уреди - широколентова сонда, налягане на горивото и boost-метър, на колонката.
3-ти етап.
-пълно пребоядисване.
-смяна на предно и задно стъкло.
Та да разкажа няколкото неща който направих от последния пост:
Купих оригиналния микрофон и го монтирах, това ще е и финалния вид на конзолата, оправих също луфта който се вижда на последната снимка при усб-бутона, беше се прибрало едното краче, наложи се пак да разглобя, но какво да се прави:
Като заговорихме за интериор много хеит отнесох за жапката и по-точно термометъра на лаистната и още повече за китаиската емблема. Също доста критики имаше за централната конзола около скоростния лост и едничния и двойката бутони, ремките са с различна ширина. Затова купих още един пълен комплект жапка, оригиналния бадж за жапката и ще разкарам термометъра, също така купих конзола от кабрия с 3ка копчета и мисля да обединя копчетата е една 3ка, ще има пак малко творчество, но се надявам на много по сток вид:
Следващото нещо което монтирах беше мрежата в краката:
Следващата екстра която се опитвах да събера е пожарогасителя под шофьорската седалка, задната стоика вече не е налична от бмв и ми отне повече от година и полвина да намеря, на разумна цена:
Последното нещо което беше останало за имплементация беше управлението на касетофона от волана. Не успях да го подкарам още след като започнах финалния монтаж, преди повче от 2 години мисля станаха, има кабел който отива до пин 7 на касетофона, прозвънявах го има връзка, но управлението не работи. Оказа се че при 5те бутните светят винаги когато се даде на контакт, нещо подобно на нашия ключ на фаровете, който свети винаги. По мое желание реших бутоните да светят само при светнати фарове и съответно до бутоните не е отивало напрежение. След още няколко седмици дребни проблеми, вече всичко работи, бях доста бесен накрая, но е готова:
https://www.youtube.com/watch?v=hIwYcIsmxy0
Надявам се следващия пост, който ще пусна в темата да е с инсталацията на компресора.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: отново с е36 :)
Няма друга такава кола! Няма. Жалко, че изчезна от фейс пространството!
С много любов към децата!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:Надявам се следващия пост, който ще пусна в темата да е с инсталацията на компресора.
И аз се надявам, че от поне едно десет години все го чета насам-натам и все не се случва Та крайно време е Желязото си е желязо
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани