Тресене при студен двигател
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Тресене при студен двигател
Здравейте,става дума за F10 530d N57,сутрин когато я запаля тресе двигателя докато достигне температура около 45-50 гр. ,отзад мирише на отвратително чак ти пари на очите...На диагностика не показва никакви грешки ,всмукателният колектор е чист,егр клапана е на около година а също така чист,подгревно реле и свещи нови,дебитомер почистен ,ламбда сонда нова,цялата ми горивна система е нова като се започне от подкачваща помпа в резорвара до инжектори(поради лошо гориво се наложи да се смени всичко),всичко работи на пръв поглед нормално но явно някъде има проблем вероятно незначителен щом го пропускам ,дпф си работи не е затлачен а и го почиствах миналият уикенд...,четох изчетох и тук и в чужди форуми с подобни проблеми но моят си стои..,прилагам няколко снимки на жива дата единственото което мисля е проблема а той там е в сместа въздух гориво...благодаря предварително
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Тресене при студен двигател
Нещо не справих с прикачените файловеRIDDICK написа:Здравейте,става дума за F10 530d N57,сутрин когато я запаля тресе двигателя докато достигне температура около 45-50 гр. ,отзад мирише на отвратително чак ти пари на очите...На диагностика не показва никакви грешки ,всмукателният колектор е чист,егр клапана е на около година а също така чист,подгревно реле и свещи нови,дебитомер почистен ,ламбда сонда нова,цялата ми горивна система е нова като се започне от подкачваща помпа в резорвара до инжектори(поради лошо гориво се наложи да се смени всичко),всичко работи на пръв поглед нормално но явно някъде има проблем вероятно незначителен щом го пропускам ,дпф си работи не е затлачен а и го почиствах миналият уикенд...,четох изчетох и тук и в чужди форуми с подобни проблеми но моят си стои..,прилагам няколко снимки на жива дата единственото което мисля е проблема а той там е в сместа въздух гориво...благодаря предварително
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Тресене при студен двигател
Насочи се към входящия въздух, в частност вихровите клапи и тяхното управление
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Тресене при студен двигател
Краси гледах ги ,уж работят...,утре ще го сваля пак колектора.В момента в който егра започне да работи и почва тресенетоAtsalov написа:Насочи се към входящия въздух, в частност вихровите клапи и тяхното управление
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6216
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Тресене при студен двигател
Сигурно наистина е нещо малко, което след толкова манипулации само този, който ги е правил ще може да открие. Като пример- на един колега колата палеше трудно, няма грешки, всичко перфектно, модул подгревни свещи, свещи-сменени с нови, само където вместо 5V бяха сложили 12 V свещи... е откри го този, който ги беше сменял. Според мен едва ли от вихровите клапи ще се случва това, което описваш- по принцип на празни обороти трябва да са затворени, ако си ги оставил поради някаква причина в отворено положение- на един двигател като твоя се наложи да се премахнат и резултата беше само положителен.
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Тресене при студен двигател
Atsalov написа:Насочи се към входящия въздух, в частност вихровите клапи и тяхното управление
И на мене ми казаха за нещо подобно, но не го направих при свалянето на колектора. Нужно ли е пак да го свалям или има възможност да се махне управлението и при сложен колектор.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Тресене при студен двигател
dido0o``` написа:Atsalov написа:Насочи се към входящия въздух, в частност вихровите клапи и тяхното управление
И на мене ми казаха за нещо подобно, но не го направих при свалянето на колектора. Нужно ли е пак да го свалям или има възможност да се махне управлението и при сложен колектор.
Има възможност да се инспектира
Re: Тресене при студен двигател
Моята 60ка също тресе а уш всичко му е ок. Обаче при мен не го прави винаги ,само някои дни.
Хвърли едно око на тампоните около двигателя,да не са скъсани и да пуска трусовете от двигателя в купето.
Хвърли едно око на тампоните около двигателя,да не са скъсани и да пуска трусовете от двигателя в купето.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Тресене при студен двигател
Краси благодаря ти!Снощи свалих колектора ,свалих оправлението на клапите ..,беше счупено рамото което свързва оста на клапите с ел.моторче.Реално всичко работи на живи данни но самите клапи не са се движили,залепих го надявам се държи,ако започне да тресе знам откъде еAtsalov написа:Насочи се към входящия въздух, в частност вихровите клапи и тяхното управление
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Тресене при студен двигател
Краси,сега всичко работи на пръв поглед,защо на живи данни Fuel/Air Ratio ми дава 0,би трябвало да дава стоиности някакви(3.86,5.47..примерно)нещо явно пак някъде не е наредRIDDICK написа:Краси благодаря ти!Снощи свалих колектора ,свалих оправлението на клапите ..,беше счупено рамото което свързва оста на клапите с ел.моторче.Реално всичко работи на живи данни но самите клапи не са се движили,залепих го надявам се държи,ако започне да тресе знам откъде еAtsalov написа:Насочи се към входящия въздух, в частност вихровите клапи и тяхното управление
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: Тресене при студен двигател
Колега, на колко хил. км е колата?
Миналата зима и при мен беше така!
Решението за спиране на тресене е смяна на тампоните на мотора! Не се лъжете, визуално нямат никакви забележки, но каучука омеква с течение на времето и тресе доста на студен мотор.
Миналата зима и при мен беше така!
Решението за спиране на тресене е смяна на тампоните на мотора! Не се лъжете, визуално нямат никакви забележки, но каучука омеква с течение на времето и тресе доста на студен мотор.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Тресене при студен двигател
Колега колата на 300 000км ,проблема с тресенете се реши ,беше счупено рамото на актуатора които задвижва вихровите клапи,на диагностика показва че се движи всичко в нормите но практика не задвижваше клапите...,а колкото за тампоните да,има тресене но твърдо палене и гасене,но не мирише на лошо от ауспуха .blagun написа:Колега, на колко хил. км е колата?
Миналата зима и при мен беше така!
Решението за спиране на тресене е смяна на тампоните на мотора! Не се лъжете, визуално нямат никакви забележки, но каучука омеква с течение на времето и тресе доста на студен мотор.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Тресене при студен двигател
Atsalov написа: Има възможност да се инспектира
Привет, как може да се провери, без да е свален колекторът, може ли малко повече информация? И също така, препоръчва ли се премахването им, както бе при Е60?
BMW F25
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тресене при студен двигател
Не няма как да паднат ама се заталачват - препоръчва се чистене.
Re: Тресене при студен двигател
Здравейте колеги. Имам и аз следния проблем 530д от 2011год.(нов съм с тази марка), и той е сутрин като я запаля около минута тресе даже и на директна да включа и потегля пак се клати.Не съм я чел за сега и няма грешка по таблото. В един сервиз ми казват, че колектора е за чистене и щяло да се оправи. Колата е на 225х. км. Днес ще отида да я прочета да видя има ли нещо. И другия ми въпрос е, че трябва да сменя обтегача на веригата или нещо ме пързалят.
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани