отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
помпата беше 150 паунда без доставката, защото имам човек в Англия и ми я донесоха. Тази става директно, от 3.0 не знам дали е 1:1.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
Да обобщим:
Помпата от М3 3.2 става без преправяне само на серво от М3 3.2 ( мисля, че уточнихме, че и сервото си взел). След скъсяване на стържена пасва и на "обикновено серво".
Помпа от М3 3.0 става на "обикновенно серво".
Всички помпи от Е34 са с диаметър на буталото като на М3 и пасват на обикновенно серво от Е36 след скъсяване на стържена. С колко не е ясно, но предполагам че след налагане до стандартната помпа лесно ще се разбере.
И накрая има няколко вида резби по различните помпи(М12 и М10) така че всяка промяна на помпа без значение от коя към коя може да е свързана и с изработване/купуване на преходник за една от линиите.
Помпата от М3 3.2 става без преправяне само на серво от М3 3.2 ( мисля, че уточнихме, че и сервото си взел). След скъсяване на стържена пасва и на "обикновено серво".
Помпа от М3 3.0 става на "обикновенно серво".
Всички помпи от Е34 са с диаметър на буталото като на М3 и пасват на обикновенно серво от Е36 след скъсяване на стържена. С колко не е ясно, но предполагам че след налагане до стандартната помпа лесно ще се разбере.
И накрая има няколко вида резби по различните помпи(М12 и М10) така че всяка промяна на помпа без значение от коя към коя може да е свързана и с изработване/купуване на преходник за една от линиите.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
Значи от м3 3.0 ако се вземе нова да речем 200-200 и кусор лева с казанче, ако е различно и без да се реже нищо и става работата.
Добре а какво и е по специалното на 3.2 помпата и 150 паунда нова барабар със сервото предполагам е. Което е 350лв и е общо взето нормално ( без да има рязаници побългарявания и търсене на човек за тази работа)
Добре а какво и е по специалното на 3.2 помпата и 150 паунда нова барабар със сервото предполагам е. Което е 350лв и е общо взето нормално ( без да има рязаници побългарявания и търсене на човек за тази работа)
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
150 паунда е втора ръка, колега.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:150 паунда е втора ръка, колега.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: отново с е36 [emoji3]
А на казанчето от м3 има ли двата щуцера за маркучите идващи от абс помпата, защото това в другата преработка на 34ково казанче?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: отново с е36 :)
mafiata_ написа:Значи от м3 3.0 ако се вземе нова да речем 200-200 и кусор лева с казанче, ако е различно и без да се реже нищо и става работата.
Добре а какво и е по специалното на 3.2 помпата и 150 паунда нова барабар със сервото предполагам е. Което е 350лв и е общо взето нормално ( без да има рязаници побългарявания и търсене на човек за тази работа)
С по-дълъг стържен е помпата от 3.2 точно както при Е34.
По спомен 3.2 е със серво Лукас, а 3.0 и останалите мотори с АТЕ.
Помпа и серво от 3.2 може да не е плъг енд плей. Някой 36ци са с датчик на сервото други са без, та и това трябва да се гледа. Иначе казано ако твоята е със датчик ти трябват помпа и серво от 3.2 които също са с датчик.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
TheDriver написа:mafiata_ написа:Значи от м3 3.0 ако се вземе нова да речем 200-200 и кусор лева с казанче, ако е различно и без да се реже нищо и става работата.
Добре а какво и е по специалното на 3.2 помпата и 150 паунда нова барабар със сервото предполагам е. Което е 350лв и е общо взето нормално ( без да има рязаници побългарявания и търсене на човек за тази работа)
С по-дълъг стържен е помпата от 3.2 точно както при Е34.
По спомен 3.2 е със серво Лукас, а 3.0 и останалите мотори с АТЕ.
Помпа и серво от 3.2 може да не е плъг енд плей. Някой 36ци са с датчик на сервото други са без, та и това трябва да се гледа. Иначе казано ако твоята е със датчик ти трябват помпа и серво от 3.2 които също са с датчик.
Ок мерси за отговорите мисля, че най-накрая ги схванах нещата.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Колеги започнах с последния мод/ретрофит по интериора а именно телефона за е36.
Първо се сдобих с частите за монтаж на предната конзола:
Двете стоики за конзолата, като голямата е от 4 части / цената на това което е на масата, двете стоики в момента мина 250 евро /:
Следва поредното разглобяване на интериора, направо не ми се захващаше вече не помня за кой път:
Преди:
След / после падна и барчето и около конзолата всичко /:
Запона тест сглобяването на стоиката:
До тук добре, обаче сиромаха кога е имал късмет, нали на купе бутона за заключване е от ляво, а аз го изплющях от дясно еми конзолата опира върху рамката на бутона:
Който е запознат със стоиката знае че от долу има една малка видия за натягане на лицевия панел, тук е отпусната. Когато я сложа буквално 1/3 от бутона остава отдолу. И както се досещате следва ново рязане на нова конзола. Имах една без бутони, но нерви нямах, не съм на 100% доволен от изработката но все пак ще я сложа за момента. Използвах и сложих и копчето за вътрешното осветление от 60W. Преместих 2-те бутони от долу, но при следващата конзола която режа ще ги изтегля още малко нагоре.
И няколко снимки как изглежда телефона наложен на интериора, но със старата конзола:
Първо се сдобих с частите за монтаж на предната конзола:
Двете стоики за конзолата, като голямата е от 4 части / цената на това което е на масата, двете стоики в момента мина 250 евро /:
Следва поредното разглобяване на интериора, направо не ми се захващаше вече не помня за кой път:
Преди:
След / после падна и барчето и около конзолата всичко /:
Запона тест сглобяването на стоиката:
До тук добре, обаче сиромаха кога е имал късмет, нали на купе бутона за заключване е от ляво, а аз го изплющях от дясно еми конзолата опира върху рамката на бутона:
Който е запознат със стоиката знае че от долу има една малка видия за натягане на лицевия панел, тук е отпусната. Когато я сложа буквално 1/3 от бутона остава отдолу. И както се досещате следва ново рязане на нова конзола. Имах една без бутони, но нерви нямах, не съм на 100% доволен от изработката но все пак ще я сложа за момента. Използвах и сложих и копчето за вътрешното осветление от 60W. Преместих 2-те бутони от долу, но при следващата конзола която режа ще ги изтегля още малко нагоре.
И няколко снимки как изглежда телефона наложен на интериора, но със старата конзола:
Последна промяна Nukem на 25 Май 2019, 21:36, променена общо 1 път
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: отново с е36 :)
Ааа тоз мобифон разваля вече. Има неща от 90те, които не трябва да се връщат
Обаче не мога да отрека, че тия от Мюнхен са ги мислили нещата, позиционирането на телефона е наистина много добро.
Там бих си сложил някаква дискретна стойка за iPhone.
Обаче не мога да отрека, че тия от Мюнхен са ги мислили нещата, позиционирането на телефона е наистина много добро.
Там бих си сложил някаква дискретна стойка за iPhone.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Супер е телефончето, доста рядко срещан ретрофит и даже ще е функционално с мулти сим услугите на операторите. iPhone стойка точно в Е36 седи като на курник-щори.
Аз единствено лично бих вече разкарал кръглите уреди от там и бих си върнал барчето, като може да се направи осветено. Някак си не се връзват тия аналогови уреди с всичките дисплеи и бутони по централната кознола, те винаги са ми напомняли за дървения интериор на Ауди 80.
Аз единствено лично бих вече разкарал кръглите уреди от там и бих си върнал барчето, като може да се направи осветено. Някак си не се връзват тия аналогови уреди с всичките дисплеи и бутони по централната кознола, те винаги са ми напомняли за дървения интериор на Ауди 80.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
За уредите приемам идеи какво да сложа там, има и правоъгълни уреди едни японски, но 1000$ за уреди няма да дам хах. Но и аз виждам че тази кръгла тематика на уредите не се вързва вече.
Иначе да продължа от където бях стигнал преди:
Сложих най-после 60w бутон и една идея по плавен контрол имам върху яркоста, друга разлика не откривам особенна:
Дислоцирах дигиталния чеинджър под комфорт модула в жапката, стана като фабрично и много съм доволен, може да видите на същата снимка къде съм разположил модула за сим картата и буксата му:
Така позиционирах двата микрофона, този за дигиталния чейнджър горе над колонката а този за телефона на кората под волана:
Малко почистване преди финалното сглобяване:
И финалният монтаж започна:
Тук вече сложих за проба и дигитлания климатроник с рециркулация:
Първа снимка на по-темно как светна тела:
Взех му и предплатена сим карта от виваком, вече си има и номер
Следващите постове надявам се вече ще са от засилването на мотора.
Иначе да продължа от където бях стигнал преди:
Сложих най-после 60w бутон и една идея по плавен контрол имам върху яркоста, друга разлика не откривам особенна:
Дислоцирах дигиталния чеинджър под комфорт модула в жапката, стана като фабрично и много съм доволен, може да видите на същата снимка къде съм разположил модула за сим картата и буксата му:
Така позиционирах двата микрофона, този за дигиталния чейнджър горе над колонката а този за телефона на кората под волана:
Малко почистване преди финалното сглобяване:
И финалният монтаж започна:
Тук вече сложих за проба и дигитлания климатроник с рециркулация:
Първа снимка на по-темно как светна тела:
Взех му и предплатена сим карта от виваком, вече си има и номер
Следващите постове надявам се вече ще са от засилването на мотора.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
Добре са си уредите..
А принципно какво показват ??
Първия гледам е t° масло а другите 2 ??
А принципно какво показват ??
Първия гледам е t° масло а другите 2 ??
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
температура на маслото, налягане на маслото и волт метър са колега.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани