Sports Suspension Settings
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Sports Suspension Settings
Здравейте колеги.Бмв-то ми е с въпросното окачване - 226 Sports Suspension Settings.Искам да попитам в какво се състой.Само пружините ли са различни от нормалното окачване,понеже мисля да го сменя.Колата вози доста твърдо, отпред се понася, но отзаде още повече се усеща твърдата возия и особено при неравност на пътя задницата подскача яката и е доста некомфортно за хората който се возят на задната седалка.Особено сега след като съм с малко дете.Като цяло е готина екстра но определно не е за нашите пътища.Та въпроса ми е как мога да подобря возията?Ако сменя пружинитие и сложа нормални дали ще има голяма разлика?С 16-ка джанта съм и гуми 205/55.Ако някой има някакви наблюдения да пише.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Sports Suspension Settings
Колега, аз съм с е46 седан със същото окачване и определено вози твърдо, но не подскача.. по-скоро стои като залепена дори по неравностите (може би заради по-доброто разпределение на тежестта на седана).. зимата с 205/55/16, лятото с 225/45/17, като със 17ките стои още по-залепена на пътя. Сменял съм биалетки и шарнир и си бяха стандартните.. Та предполагам, че само пружините и амортисьорите са по-различни, тъй като доколкото знам може да се регулират ръчно.
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Sports Suspension Settings
Колега,Е46 е друга бира..Единичката е с доста по малко междуосие така че няма база за сравнение.Иначе както казах ,при неравност си подскача отзаде като обезумяла .Задните амортисиори ги смених, пак същата работата.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Sports Suspension Settings
Всички БМВ-та возят стегнато и леко твърдо. Не можете да очаквате да са меки и лигави. И не бива да са такива. Дори със спортно окачване и стандартни гуми 1-та е много приятна за каране, не бих казал, че друса твърде много, особено на 16'' джанти. Зависи каква кола си карал преди, според мен това е причината да ти се струва, че подскача и явно БМВ не е твоята кола.
Never mistake motion for action...
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Sports Suspension Settings
Колега,от 2008-ма година карам само БМВ-та.Преди единицата имах две е36-ци но бяха с стандартно окачване.Единичката я карам вече три години и само това не ми харесва в нея.Възможно ли е да има нещо за смяна по задното окачване ,за това да подскача така ??
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Sports Suspension Settings
И аз съм с 1 , не подскача. Гумите са обикновени , джантите 16.
Sent from my iPhone Х using Tapatalk
Sent from my iPhone Х using Tapatalk
Няма вече BMW
- mark_933
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 29.12.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E87 120i 2005
Re: Sports Suspension Settings
Здравейте, колеги
И аз съм с въпросното спортно окачване - Sports Suspension Settings (S226A). В момента съм с летните джанти 18" style 263 и вози доста твърдо. Не мога да кажа, че е некомфотно, но за нашите пътища не е много хубаво да го имаш. Хубавото е, че научаваш всички дупки и неравности и следващия път не минаваш през тях . Също друго предимство, което мога да изтъкна е, че действа като естествен ограничител на скоростта, все пак пътя като е на вълни и няма на къде да бягаш си спазваш ограниченията в града. Даже в моя град, по главната улица със скорост по-голяма от 40 километра, не може да се кара (толкова е зле пътя, че направо цялата кола се подмята - заедно с нея и аз добре, че седалките ми са с надуване отстрани, та поне съм си в тях). Не знам колко ще издържат амортисьорите, но с нашите пътища е така.
И аз съм с въпросното спортно окачване - Sports Suspension Settings (S226A). В момента съм с летните джанти 18" style 263 и вози доста твърдо. Не мога да кажа, че е некомфотно, но за нашите пътища не е много хубаво да го имаш. Хубавото е, че научаваш всички дупки и неравности и следващия път не минаваш през тях . Също друго предимство, което мога да изтъкна е, че действа като естествен ограничител на скоростта, все пак пътя като е на вълни и няма на къде да бягаш си спазваш ограниченията в града. Даже в моя град, по главната улица със скорост по-голяма от 40 километра, не може да се кара (толкова е зле пътя, че направо цялата кола се подмята - заедно с нея и аз добре, че седалките ми са с надуване отстрани, та поне съм си в тях). Не знам колко ще издържат амортисьорите, но с нашите пътища е така.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Sports Suspension Settings
1-ца на 18'' е като 3-ка на 20''... Просто са си големи - там с каквото и окачване да си все друса по неравности. Но на 16'' с обикновени гуми е съвсем друг случай.
Never mistake motion for action...
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Sports Suspension Settings
Колега, Leon.Карал ли си 1-ца с въпросното окачване?
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Sports Suspension Settings
Дайте предположения какво да погнедна по задното окачване може да имам някаъв проблем.Щом на мене само ми се струва ,че е прекалено твърда возията и това подскачане явно имам някакъв проблем.
- mark_933
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 29.12.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E87 120i 2005
Re: Sports Suspension Settings
Leon написа:1-ца на 18'' е като 3-ка на 20''... Просто са си големи - там с каквото и окачване да си все друса по неравности. Но на 16'' с обикновени гуми е съвсем друг случай.
Така е, но и с зимните джанти 17", разликата във возията не е много по-добра. Не казвам, че няма, но не е нещо много по-различно. Една идея е по-комфортна и може да се кара по-бързо по неравностите.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Sports Suspension Settings
Е айде сега "всички"... Не знам дали си се возил на 5ца с въздушно окачване, да не говориме пък за по-високите класи. Тва че БМВ-то трябва задължително да е спортна кола са малко филмарщини. Да, съгласен съм че не трябва да е като Волво примерно, дето понякога не знаеш ти ли караш, ама все пак и не е нужно да ти разбива камъните в бъбреците. Специално единицата и без спортно окачване вози доста твърно за България, със спортно вече деиствително клони към нетърпимо.Leon написа:Всички БМВ-та возят стегнато и леко твърдо. Не можете да очаквате да са меки и лигави. И не бива да са такива. Дори със спортно окачване и стандартни гуми 1-та е много приятна за каране, не бих казал, че друса твърде много, особено на 16'' джанти. Зависи каква кола си карал преди, според мен това е причината да ти се струва, че подскача и явно БМВ не е твоята кола.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Sports Suspension Settings
Leon е 100% прав. Човек с толкова опит в BMW средите според теб дали се е возил на всичките класи и с въздух, и без него? Във всеки един клас, BMW е чувствително по-твърдо от аналогичния клас при Audi или Mercedes. На моменти F02ката ми се усеща по-кораво трупче от E класа дори. Според мен ако искаш градски хеч, който да вози добре - взимаш А класа. Ако искаш и да изглежда добре - А3. Ако искаш обаче този градски хеч да ти носи удоволствие от шофирането - тогава взимаш 1ва серия. Това е просто пример, с който не задължавам никой. Казвам го като активен ползвател на може би над 10 BMW-та от различни епохи, класове, с различно оборудване и т.н.
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Sports Suspension Settings
Едно е да си се возил ,друго е да я караш всеки ден..Както казах възможно е колата да има някакъв проблем, и точно за това написах темата в този форум, за да ми дадът мнение хора който карат същия модел кола с същото окачване.Тук нищо не разбрах освен че веднага получих критика ,че БМВ НЕ БИЛА МОЯТА КОЛА разбираш ли, щот всички БМВ-та возели много твърдо и това било нормално .
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Sports Suspension Settings
Не подскачай толкова, колега. Твърдостта до голяма степен е въпрос на възприятие. Не можем да ти кажем за теб какво е твърдо, но ако очакваш возия на Рено 11, няма как... Ако колата е нестабилна, това не е твърда возия, а съвсем друг проблем. Ако искаш мнение, намери някй от твоя град с опит с такава кола, да се качи и да даде такова. Ако си в София - заповядай.
Never mistake motion for action...
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани