Процeдура за премахване на клапана на парното.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Процeдура за премахване на клапана на парното.
Тъй като мисля че всички страдат от това ще опиша как премахнах клапана защото никъде не е описано.
Време за работа - близо 1час при наличност на материалите
Необходими материали:
- инструменти
- ножовка
- топлоустойчив маркуч ф19 (отвътре) - 20см. колкото може по-тънък но да издържа поне до 100 градуса.
- 2 скоби ф18-23
Необходими средства - около 2лв. за материалите.
Процедура:
1. Зареждате се с малко нерви и време защото мястото за работа е доста ограничена и се иска да си доста гъвкав в малко пространства (не се препоръчва за каустрофобици
)
2. Пускате си нещо успокоително в колата
3. Освобождавате маркучите (поз. 1) от страната на двигателя.
4. Махате кората под волана.
5. Освобождавате от скобата отпред продължението на кората от скоростния лост.
6. Махате дифузора за краката. Отвивате болта отпред и откачате отгоре.
7. Махате жицата на клапана
8. Отвивате болтовете на клапана където се свързва с радиатора. (поз. 3) клуч No: 8 (вземете си някакво легенче че изтича малко вода)
9. Измъквате клапана
10. Режете преди и след клапана с ножовка (максимално близо до клапана за да може да направим мост чрез маркуча) поз. 2 и 3
11. Слагате маркуч с размера на мястото на отрязаното парче клапан.
12. Стягате маркуча със скобите.
13. Монтирате по обратния ред
Запомнете кой маркуч е изход и кой вход. На който одрязахме клапана е входния.
14. Пиете една бира и се радвате на парно.
След като разглобих клапана се оказа че причината за липсата на парно не е в това не че клапана неработи а че е 1 водата преминава през цедка за твърди частици която беше затлачена от какви ли не боклуци котлен камък и няква кафява шитня... 2 дупката на клапана е точно 2мм е какво парно да има през 2мм отвор за водата.
Процедурата може да мине и без рязане но трябва да се пригоди капаче за мястото на клапана.
Клапана е занитен за тръбичката. Режат се нитовете маха се гумената мембрана и мерите размера на капачето което ще запуши дупката. Уплътнявате и хващате с болтчета и монтирате.

Време за работа - близо 1час при наличност на материалите
Необходими материали:
- инструменти
- ножовка
- топлоустойчив маркуч ф19 (отвътре) - 20см. колкото може по-тънък но да издържа поне до 100 градуса.
- 2 скоби ф18-23
Необходими средства - около 2лв. за материалите.
Процедура:
1. Зареждате се с малко нерви и време защото мястото за работа е доста ограничена и се иска да си доста гъвкав в малко пространства (не се препоръчва за каустрофобици

2. Пускате си нещо успокоително в колата

3. Освобождавате маркучите (поз. 1) от страната на двигателя.
4. Махате кората под волана.
5. Освобождавате от скобата отпред продължението на кората от скоростния лост.
6. Махате дифузора за краката. Отвивате болта отпред и откачате отгоре.
7. Махате жицата на клапана
8. Отвивате болтовете на клапана където се свързва с радиатора. (поз. 3) клуч No: 8 (вземете си някакво легенче че изтича малко вода)
9. Измъквате клапана
10. Режете преди и след клапана с ножовка (максимално близо до клапана за да може да направим мост чрез маркуча) поз. 2 и 3
11. Слагате маркуч с размера на мястото на отрязаното парче клапан.
12. Стягате маркуча със скобите.
13. Монтирате по обратния ред

14. Пиете една бира и се радвате на парно.
След като разглобих клапана се оказа че причината за липсата на парно не е в това не че клапана неработи а че е 1 водата преминава през цедка за твърди частици която беше затлачена от какви ли не боклуци котлен камък и няква кафява шитня... 2 дупката на клапана е точно 2мм е какво парно да има през 2мм отвор за водата.
Процедурата може да мине и без рязане но трябва да се пригоди капаче за мястото на клапана.
Клапана е занитен за тръбичката. Режат се нитовете маха се гумената мембрана и мерите размера на капачето което ще запуши дупката. Уплътнявате и хващате с болтчета и монтирате.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
м/у другото забелязах че парното пак си работи на топло и студено. Няма причина за притеснение. Като се завърти на студено си духа студено като се завърти на топло, топло.
Доколкото знам ако ти работят клапите няма място за притеснения защото при завъртане на студено въздуха не преминава през радиаторчето.
Доколкото знам ако ти работят клапите няма място за притеснения защото при завъртане на студено въздуха не преминава през радиаторчето.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
DJJonny написа:м/у другото забелязах че парното пак си работи на топло и студено. Няма причина за притеснение. Като се завърти на студено си духа студено като се завърти на топло, топло.
Доколкото знам ако ти работят клапите няма място за притеснения защото при завъртане на студено въздуха не преминава през радиаторчето.
Toчно - клапанчето не играе никаква роля за топло - студено. врътката в най-синьо просто затваря циркулацията на вода в радиаторчето последством тъпия клапан. Това е само за да загрее една идея по-бързо. Нищо друго....
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Ако се запознаеш с устройството на парното, няма да задаваш ламерски върпоси, и ще разбереш че тоя клапан има 2 положения отворено и затворедно а другото се регулира според това колко се отваря една друга клапа 


ти всичко ли знаеш господине?
просто не високоумствай,
защото ако си прочел по горе пише че момчето е премахнало въпросният клапан и се опитвам да разбера дали това е най- доброто решение.
ако си мислиш, че си най-големият разбирач със сигурност не си, а и да си не ме боли рабираш ли! нямам комплекси ако незнам нещо, просто съм готов да се науча. разбра ли.
просто искам да си направя М-ката перфектна
с твоя и без твоя помощ.
и ще задавам колкото си искам и кавито си искам въпроси свързани с това, просто почваш да ме изнервяш.
Енджой.
просто не високоумствай,
защото ако си прочел по горе пише че момчето е премахнало въпросният клапан и се опитвам да разбера дали това е най- доброто решение.
ако си мислиш, че си най-големият разбирач със сигурност не си, а и да си не ме боли рабираш ли! нямам комплекси ако незнам нещо, просто съм готов да се науча. разбра ли.
просто искам да си направя М-ката перфектна

с твоя и без твоя помощ.
и ще задавам колкото си искам и кавито си искам въпроси свързани с това, просто почваш да ме изнервяш.
Енджой.
Както ти написах в писмото най-доброто решение е да почистиш или премахнеш цедката. А ако искаш да имаш истинско парно го махаш. Лятото няма да имаш проблем защото въздушните клапи затварят притока на топъл въздух (ако ти работят естествено)
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
ian190 написа:ти всичко ли знаеш господине?
просто не високоумствай,
защото ако си прочел по горе пише че момчето е премахнало въпросният клапан и се опитвам да разбера дали това е най- доброто решение.
ако си мислиш, че си най-големият разбирач със сигурност не си, а и да си не ме боли рабираш ли! нямам комплекси ако незнам нещо, просто съм готов да се науча. разбра ли.
просто искам да си направя М-ката перфектна
с твоя и без твоя помощ.
и ще задавам колкото си искам и кавито си искам въпроси свързани с това, просто почваш да ме изнервяш.
Енджой.
На теб май не ти се връзват малко въпросите и отговорите я препрочети пак ако не е достатъчно потрети

п.п. учевидно е че знам повече от теб и мен не ме е срам от това


27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани