Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp

Мнение от hibernate » 15 Мар 2019, 13:43

Здравейте колеги,

Пиша относно два проблема.
Единият е свързан с много леко "потреперване на двигателя". Няма странни шумове, работи много тихо и спокойно, но това леко трептене прави вибрации, които се усещат и в купето.
Вторият е свързан с теч на масло от тръбата на дебитомера точно на входа на турбото.. Скоро е рециклирано, отделно е сменено и уплътнението му. Принципно там няма скоба или нещо от сорта, директно влиза, а горе се хваща с 2 болта в дебитомера.

На какво могат да се дължат проблемите? :?:

Колата е E60 530d 218hp
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp

Мнение от Z3Ro* » 15 Мар 2019, 21:52

За първия проблем трябва диагностика и гледане - трябва да се проверят дюзи, тампони, демпферна шайба, дебитомер/в краен случай/.
Вторият проблем се дължи на големия о-пръстен, който е в края на тръбата, точно дето влиза на входа на турбото - все пак зависи за колко масло става дума, щото може и да има други аварии...
Ето това е о-пръстенът:
IMG_20190315_215453.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3326
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp

Мнение от spacepl » 15 Мар 2019, 22:58

Претреперването може и да е от пръстена който колегата е описал. Като стане на пластмаса турбото започва да засмуква по малко въздух и от там, защото съпротивлението на въздушния филтър е по-голямо. Този въздух обаче не е измерен от дебитомера. Към 20-30 лева е оригинално от БМВ. Теча на масло от там може и да е от вентилацията на картера от заминала вакуум помпа или по-точно от пластинката/клапанчето и. Има тема по въпроса два реда по-надолу.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp

Мнение от hibernate » 16 Мар 2019, 0:49

На живи данни нищо притеснително няма, казаха че дюзите са в норма, дебитомера го смених с чисто нов Бош, о-пръстена също го смених... Демпферната шайба е сменяна малко преди аз да я взема колата, но трябва явно да се прегледа и тя :dunno:
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp

Мнение от Z3Ro* » 16 Мар 2019, 9:20

Ако смуче достатъчно паразитен въздух, за да е причина за притеперването, ще има записана грешка... Щом другите неща са проверени, провери и тампоните на мотора, вакуума им, а както и колегата е споменал за теча си обслужи картерната вентилация.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp

Мнение от hibernate » 21 Сеп 2019, 10:33

Да добавя клип от живи данни, има ли нещо притеснително според вас? Корекциите на дюзите са се увеличили спрямо преди...
https://cloud.ps-bg.eu/index.php/s/e35boZ7bafMjnnN
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook