Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp
Здравейте колеги,
Пиша относно два проблема.
Единият е свързан с много леко "потреперване на двигателя". Няма странни шумове, работи много тихо и спокойно, но това леко трептене прави вибрации, които се усещат и в купето.
Вторият е свързан с теч на масло от тръбата на дебитомера точно на входа на турбото.. Скоро е рециклирано, отделно е сменено и уплътнението му. Принципно там няма скоба или нещо от сорта, директно влиза, а горе се хваща с 2 болта в дебитомера.
На какво могат да се дължат проблемите?
Колата е E60 530d 218hp
Пиша относно два проблема.
Единият е свързан с много леко "потреперване на двигателя". Няма странни шумове, работи много тихо и спокойно, но това леко трептене прави вибрации, които се усещат и в купето.
Вторият е свързан с теч на масло от тръбата на дебитомера точно на входа на турбото.. Скоро е рециклирано, отделно е сменено и уплътнението му. Принципно там няма скоба или нещо от сорта, директно влиза, а горе се хваща с 2 болта в дебитомера.
На какво могат да се дължат проблемите?
Колата е E60 530d 218hp
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp
За първия проблем трябва диагностика и гледане - трябва да се проверят дюзи, тампони, демпферна шайба, дебитомер/в краен случай/.
Вторият проблем се дължи на големия о-пръстен, който е в края на тръбата, точно дето влиза на входа на турбото - все пак зависи за колко масло става дума, щото може и да има други аварии...
Ето това е о-пръстенът:
Вторият проблем се дължи на големия о-пръстен, който е в края на тръбата, точно дето влиза на входа на турбото - все пак зависи за колко масло става дума, щото може и да има други аварии...
Ето това е о-пръстенът:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3326
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp
Претреперването може и да е от пръстена който колегата е описал. Като стане на пластмаса турбото започва да засмуква по малко въздух и от там, защото съпротивлението на въздушния филтър е по-голямо. Този въздух обаче не е измерен от дебитомера. Към 20-30 лева е оригинално от БМВ. Теча на масло от там може и да е от вентилацията на картера от заминала вакуум помпа или по-точно от пластинката/клапанчето и. Има тема по въпроса два реда по-надолу.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp
На живи данни нищо притеснително няма, казаха че дюзите са в норма, дебитомера го смених с чисто нов Бош, о-пръстена също го смених... Демпферната шайба е сменяна малко преди аз да я взема колата, но трябва явно да се прегледа и тя
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp
Ако смуче достатъчно паразитен въздух, за да е причина за притеперването, ще има записана грешка... Щом другите неща са проверени, провери и тампоните на мотора, вакуума им, а както и колегата е споменал за теча си обслужи картерната вентилация.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: Леко притрисване, теч на масло E60 530d 218hp
Да добавя клип от живи данни, има ли нещо притеснително според вас? Корекциите на дюзите са се увеличили спрямо преди...
https://cloud.ps-bg.eu/index.php/s/e35boZ7bafMjnnN
https://cloud.ps-bg.eu/index.php/s/e35boZ7bafMjnnN
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани