400 000 км с Х5 Е70 40d
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Flipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
Днес ми смениха и моя кардан. Явно наистина са си проблеми, при мен се оказа че е имало луфт, колко е бил голям не мога да кажа, но със сигурност за 2 часа при дилъра и безплатна подмяна си заслужава със сигурност за спокойно каране.
- mitev_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.06.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: F10 M Sport
- Мечтае да кара: M5
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
Бърз въпрос колеги?
Как мога най лесно да разбера дали е на въздух или ресьори?
Копчето “спорт” на скоростната кутия освен за втвърдяване на возията индикатор и за въздушни възглавници ли е?
( на път съм да се прехвърля от ф10 на е70 макар , че повечето правят обратното)
Благодаря
Как мога най лесно да разбера дали е на въздух или ресьори?
Копчето “спорт” на скоростната кутия освен за втвърдяване на возията индикатор и за въздушни възглавници ли е?
( на път съм да се прехвърля от ф10 на е70 макар , че повечето правят обратното)
Благодаря
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
Ако има две допълнителни седалки в багажника е с въздушно окачване отзад.
Копчето sport ти е атестат за наличие на adaptive drive.
Копчето sport ти е атестат за наличие на adaptive drive.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
На мен ми се струва, че Адаптив Драйва е винаги с въздушно окачване отзад. А за да си 100% сигурен, че няма интервенции, погледни колата дали няма пружини отзад
I love the sound of V8 in the morning...
- mitev_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.06.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: F10 M Sport
- Мечтае да кара: M5
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
cww написа:Ако има две допълнителни седалки в багажника е с въздушно окачване отзад.
Копчето sport ти е атестат за наличие на adaptive drive.
Не би трябвало само 7 местните да са на въздух. Чудя се дали не е като на Е53 под резервната гума. Доста от дишърите не разбират и си пишат по обявите , че е фул екстри.
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
Не би, но е така.
Моята беше 5 местна и си беше с обикновени пружини.
А дали adaptive drive върви винаги с въздушно окачване отзад, си признавам, че не знам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Моята беше 5 местна и си беше с обикновени пружини.
А дали adaptive drive върви винаги с въздушно окачване отзад, си признавам, че не знам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- mitev_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.06.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: F10 M Sport
- Мечтае да кара: M5
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
msi200 написа:На мен ми се струва, че Адаптив Драйва е винаги с въздушно окачване отзад. А за да си 100% сигурен, че няма интервенции, погледни колата дали няма пружини отзад
А друг начин ? Понеже нямам възможност от първа ръка да ги огледам
По рамата става ли? И в кой сайт се преглежда
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
Приеми, че има въздушно окачване, ако има 7 седалки или бутон спорт или и двете. Винаги може да питаш продавача, той може да погледне.
I love the sound of V8 in the morning...
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: 200 000 км с Х5 Е70 40d
Минахме 250 000 километра. Равносметката, освен консумативите, е:
1бр. акумулатор Банер АГМ на 206х
масла в раздатката и диференциалите - профилактично
1бр въздушна възглавница на задното окачване 237х, хванах я точно навреме преди да почне да изпуска.
2бр тампони предни криви долни носачи 237х. Старите се бяха напукали яко.
1бр преден кардан по сервизна акция на 237х. км.
1бр датчик за налягане номер 13627808013 втора употреба от ибей -това ми даваше спорадични грешки от около 150х км, но го смених на 240, хвърляше грешка и чек енджин веднъж на 3-4 месеца, след смяната се оправи.
1бр дюза за въздух на климатика, тази която е между волана и шоф. прозорец, защото и се счупиха пластмаските за регулиране.
1бр дръжка на вратата вътре в купето от страната на пътника (пластмасата на старата се разпадна.)
1бр. акумулатор Банер АГМ на 206х
масла в раздатката и диференциалите - профилактично
1бр въздушна възглавница на задното окачване 237х, хванах я точно навреме преди да почне да изпуска.
2бр тампони предни криви долни носачи 237х. Старите се бяха напукали яко.
1бр преден кардан по сервизна акция на 237х. км.
1бр датчик за налягане номер 13627808013 втора употреба от ибей -това ми даваше спорадични грешки от около 150х км, но го смених на 240, хвърляше грешка и чек енджин веднъж на 3-4 месеца, след смяната се оправи.
1бр дюза за въздух на климатика, тази която е между волана и шоф. прозорец, защото и се счупиха пластмаските за регулиране.
1бр дръжка на вратата вътре в купето от страната на пътника (пластмасата на старата се разпадна.)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: 250 000 км с Х5 Е70 40d
Здравейте колеги!
От известно време след като карам на газ-спирачка при паркиране и превключване от предна на задна колата подскача брутално имам чуството, че ще ми счупи врата. Ако си карам плавно този проблем досега не се е проявявал.Маслото на скоростите е сменено преди 50-60 хил км. Моделът е 4.0d на 225 хил.км. Четохме я вчера и грешки в кутията нямаше. По принцип мисля че раздатката е тръгнала понеже при потегляне с навит волан усещам леки вибрации. Възможно ли е от нея да е ? Също така ми казаха да проверя турбината на скоростната кутия. Моля за мненние и благодаря!
От известно време след като карам на газ-спирачка при паркиране и превключване от предна на задна колата подскача брутално имам чуството, че ще ми счупи врата. Ако си карам плавно този проблем досега не се е проявявал.Маслото на скоростите е сменено преди 50-60 хил км. Моделът е 4.0d на 225 хил.км. Четохме я вчера и грешки в кутията нямаше. По принцип мисля че раздатката е тръгнала понеже при потегляне с навит волан усещам леки вибрации. Възможно ли е от нея да е ? Също така ми казаха да проверя турбината на скоростната кутия. Моля за мненние и благодаря!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 250 000 км с Х5 Е70 40d
Дисковете ги кривият всичките афтъмаркети, щото са тежки 2.2тона. Само оригинални дискове другото става на куче бързо. В БМВ имат пакети за смяна на предни или задни дискове с накладки и всичко на по-добри цени, трябва да се пусне запитване просто по шаси.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: 250 000 км с Х5 Е70 40d
За подскачането при превключване, не съм много технически грамотен, но ако откачиш предния кардан би трябвало да се разбере дали е раздатката? И като казах преден кардан, има сервизна акция за него.
Забелязвам, че и оригиналните предни дискове се кривят, но това става след като поизтънеят сериозно. Моите са на 120 хиляди и започнаха да тресат. Може би затова в документацията на БМВ е указана минимална дебелина на диска. Като стигне тази дебелина уж изглежда че има доста запас, но трябва да се смени.
Забелязвам, че и оригиналните предни дискове се кривят, но това става след като поизтънеят сериозно. Моите са на 120 хиляди и започнаха да тресат. Може би затова в документацията на БМВ е указана минимална дебелина на диска. Като стигне тази дебелина уж изглежда че има доста запас, но трябва да се смени.
I love the sound of V8 in the morning...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 250 000 км с Х5 Е70 40d
Дискове се сменят на 2 пъти накладки според BMW, колега така че са ти за кофата.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: 250 000 км с Х5 Е70 40d
b00st написа:Дискове се сменят на 2 пъти накладки според BMW, колега така че са ти за кофата.
Да, и на практика се получава точно така. Интересното е, че дисковете нямат голям ръб, но със сигурност са за смяна.
I love the sound of V8 in the morning...
- Yani_Stoichkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 58
- Регистриран на: 26.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D '04
Re: 250 000 км с Х5 Е70 40d
Колега, просто си смени маслото в скоростите и проблема ти е решен. Имал съм същия проблем или по скоро симптом. Сменяй цялото масло и се оправя, и да знаеш макс 45-50 хил. км после почват мизериите!
Audaces Fortuna Iuvat
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани