е65 дизел 231кс мудна при ниски обороти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
е65 дизел 231кс мудна при ниски обороти
Здравейте ,колеги!
От 10 дни съм с тази кола .
При плавно подаване на газ и тръгване от място няма проблеми. Колата набира до 200 без проблем и равномерно.
При каране с около 1700об и по-рязко подаване на газ до 2100 колата се чуди и после тръгва.
На диагностика показа че не работи управлението на турбото и подава половината от исканото налягане...
Лостовата сисетема на геометрията видимо реагира при подоване на газ.
Няма други записани грешки.
Диагностика предположи че геометрията е инертна и реагира бавно...Вашето мнение?
Въртят ми се клапан за вакуум на турбината /къде се намира?/ нещо агр знам ли?
Моята версия - необслужвана кола на 200х със сервизна книжка.
Зацапан филтър картерни газове
зацапва катализатор и ДПФ - няма записани грешки
Работна температура 73 градуса
Не включва регенерация
Геометрия на турбина зацапана
Колата не върви!
Помагайте със съвети че съм болен!
От 10 дни съм с тази кола .
При плавно подаване на газ и тръгване от място няма проблеми. Колата набира до 200 без проблем и равномерно.
При каране с около 1700об и по-рязко подаване на газ до 2100 колата се чуди и после тръгва.
На диагностика показа че не работи управлението на турбото и подава половината от исканото налягане...
Лостовата сисетема на геометрията видимо реагира при подоване на газ.
Няма други записани грешки.
Диагностика предположи че геометрията е инертна и реагира бавно...Вашето мнение?
Въртят ми се клапан за вакуум на турбината /къде се намира?/ нещо агр знам ли?
Моята версия - необслужвана кола на 200х със сервизна книжка.
Зацапан филтър картерни газове
зацапва катализатор и ДПФ - няма записани грешки
Работна температура 73 градуса
Не включва регенерация
Геометрия на турбина зацапана
Колата не върви!
Помагайте със съвети че съм болен!
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
Re: е65 дизел 231кс мудна при ниски обороти
Същият проблем имах. Майстора беше казал за някъв вакумен маркуч или нещо от сорта и беше се оправил. Сега обаче пак нещо му стана и пак не върви. Ще трябва пак да го закарам, колата се чуди като натисна газта и на високи обороти тръгва да върви.
- mncazzaro
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 16.12.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730D 2004
- Мечтае да кара: BMW 760LI 2017 :D
Re: е65 дизел 231кс мудна при ниски обороти
1)Вакуум маркучите на турбината
2)скоростна кутия
3)дебитомер
2)скоростна кутия
3)дебитомер
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: е65 дизел 231кс мудна при ниски обороти
Работната темп на този мотор не е 73градуса, при тази темп няма как да направи регенерация.
Живи данни и я вижте какво и се случва.
П.п този мотор няма вакууми на турбото.
Живи данни и я вижте какво и се случва.
П.п този мотор няма вакууми на турбото.
Re: е65 дизел 231кс мудна при ниски обороти
mncazzaro написа:1)Вакуум маркучите на турбината
2)скоростна кутия
3)дебитомер
Тук турбината не е с вакумно управление а с ел. актуатор за геометрията
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: е65 дизел 231кс мудна при ниски обороти
Диагностиката показва неработещо управление на турбото но лостовата система на геометрията се движи.
На живи данни показа, че турбото не надува исканото налягане.
Въпроса ми е конкретно как при това положение след 2000об колата върви отлично?
Дори ако карам умерено и спокойно не се усеща мудна .
Само ако подам по-рязко газ между 1500-2000об първо се замисля за 1-2сек и после с тласък тръгва.
Има ли вероятност да е зацапан дебитомер например?
Дадоха ми идея да сложа добавка на Бардал за почистване на турбото. Някой пробвал ли е?
п.п.Смених малкия термостат но остана на 75 градуса. Ще сменя и големия.
Махнах пеперудките и почистих кулера. Ефект почти никакъв.
На живи данни показа, че турбото не надува исканото налягане.
Въпроса ми е конкретно как при това положение след 2000об колата върви отлично?
Дори ако карам умерено и спокойно не се усеща мудна .
Само ако подам по-рязко газ между 1500-2000об първо се замисля за 1-2сек и после с тласък тръгва.
Има ли вероятност да е зацапан дебитомер например?
Дадоха ми идея да сложа добавка на Бардал за почистване на турбото. Някой пробвал ли е?
п.п.Смених малкия термостат но остана на 75 градуса. Ще сменя и големия.
Махнах пеперудките и почистих кулера. Ефект почти никакъв.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: е65 дизел 231кс мудна при ниски обороти
Живи данни...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани