:: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Модератор: Търговски модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от LiTtLeRoCk » 29 Окт 2017, 20:07

Lenco написа:
LiTtLeRoCk написа:....

Съгласих се, дано не ти се случва да си чакаш платена част 3 седмици, и се наложи накрая да си я купиш наново.
Ако на мен не ми пука за някви пари, за някой са проблем, за това писах, но крайното решение е твое.
:yes:

Да. Случвало ми се е да ме чакат две седмици, докато изпратя капарирани части! Лични и служебни проблеми и ангажименти ме забавиха сериозно. Човека прояви търпение и ме изчака. Такова нещо може да се случи на всеки! Хора сме, а проблемите не питат никого, а обикновено идват в най-неподходящите моменти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 16.05.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW M3 E46

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от Harry Poter » 17 Ное 2017, 20:33

Вчера имах интерес да закупя джанти от потребител Dirty M5 Driver.
Няма да мога да напиша дословно това,което сме си писали,затова ще прикача и снимки към чата след това.
Писах му в 01:00часа на 16-ти Ноември-Здравей колега.Джантите продадени ли?
Потребител Dirty M5 Driver ми отговаря в 7 сутринта на 16-ти Ноември-Не,налични са.Звънни ми през деня,защото няма да имам достъп до интернет.
Аз му отговарям късно вечерта на 16-ти Ноември-Колега,сега пускам интернета.От кой град си?
Потребител Dirty M5 Driver отговаря-Русие.
Няколко минути след това му пиша-Ще видя дали едно момче може да вземе джантите.Ако не ги вземе,удобно ли ще ти е с Еконт?
Днес(17.11.2017г.) в 7 сутринта потребител Dirty M5 Driver ми е писал-Изпревариха те обаче.Снощи се обади едно момче и ги иска.
В 16часа му отговарям-Кога снощи?Не беше ли редно да ми пишеш,защото макар и чрез писане,съм имал интерес към джантите.
В 19часа потребител Dirty M5 Driver пише-Беше редно да ми се обадиш по телефона или да оставиш телефон аз да се обадя и евентуално да се разберем.Аз не случайно ти казах че достъпа ми до нета е ограничен.Плюс това ми отговаряш с голямо закъснение.Мисля че нямаш право да се сърдиш.Аз не мога да вися в мрежата и да водя кореспонденция з изречения 1 ден,за да си продам нещата.
IMG_4629.PNG

IMG_4630.PNG

Днес(17.11.2017г.) до 15 часа в обявата не пишеше че са продадени джантите.
Според правилата на форумапри продажба на определената част,трябва да се уведодям читателите на форума.
Потребител Dirty M5 Driver е можел да ми пише в 7 сутринта че са ме изпреварили,но не можа да си оправи обявата.Прикачвам снимка.
IMG_4626.PNG

Аз мисля че колегата ми дължеше едно съобщение,в което да ми пише че си е намерил купувач или да ми пише че не иска да ми ги продаде или нещо др.По неговите думи аз съм некоректния,защото съм използвал кореспонденция във вид на съобщения във форума и му преча да си продаде нещата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от cerberus » 03 Яну 2019, 20:02

На 26-ти Ноември 2018-та година, попаданх, (за мое съжаление), на ето тази обява.
Принадлежаща на..., да го наречем "колегата" borchev. Зад чийто никнейм стои Драгомир Георгиев Гроевски, едноличен собственик на капитала ФЕДЕ СИСТЕМС ЕООД и отговарящ, (както е описано в обявата), на телефонен номер 0888985906. От обявата на мен ми трябваше ЛЯВА вътрешна дръжка за врата, от този автомобил, които продава на части господина Гроевски. След кратък телефонен разговор с гореупоенатия, на 26.11.2018г., състоящ се в стандартното, "-Имаш ли? -Имам! -За същите пари като в обявата ли? -Да! -Ще ми го пратиш ли еди-къде-си? -Ще ти го пратя!", се разбрахме с господина да му напиша във Viber, какво, къде и как да ми прати, за да не ме забрави, така както се бяхме разбрали в телефонния разговор, (от който разговор имам и запис, ако е необходим). До тук всичко беше точно и аз си зачаках дръжката.
На другия ден господина Гроевски ме информира във Viber, че е свалил дръжката и ще ми я снима, ако я харесам тогава ще ми я прател. Зачудих се защо ще ми я снима, предвид че не съм му искал снимки. Попитах го да няма забележки някакви по дръжката. Той заяви, че държал да е "коректен". Тогава си рекох - "брей... още един такъв човек и може да си върна вярата в обществото", и пак зачаках щастливо дръжката...
След 5 дни нищо, нито от господина Гроевски, нито от Еконт, рекох да напомня за себе си през Viber, (човешко е да се забрави). Така и сторих. Гроевски ми отговори, че е свали дръжката и утре ми я праща. Ура! Зачудих се само защо се напъна за снимки, а такива не последваха, ама си казах, може пък да бърза да я прати и да е забравил за желанията си за "коректност". И наистина след 2 дни получих пратка в Еконт. На товарителницата пишеше "дръжка" Ура! Ура! Преглед и тест - пак Ура! Отварям, гледам... дясна дръжка... Брей да му се невидяло и късмет, объркал ги е. Поне тогава така си помислих. И за да не му е много "вътрешно" с транспортните разходи на господина, (предвид че й търсеше 5 лева на дръжката), рекох на добра воля да си платя доставката до мен и тогава да му я върна. Така и сторих. Снимах дръжката върху товарителницата на Еконт, за да му покажа, че дръжката е дясна, а не ЛЯВА, както се бяхме разбрали. Пратих му снимката във viber с мисълта, че ще се посмеем малко и няма да е голяма работа това. Но като господина Гроевски взе да ми обяснява как ми е пратил точно това, което съм поискал, и че това било ЛЯВА дръжка, леко съжалих за това, че аз бях коректния в случая и си платих доставката като поп. Избеснях и му разясних, че ако не ми прати правилната дръжка, при това за негова сметка, за да ми върне доставката която бях платил, (никога повече!), ще се погрижа това, което "твори" да стане обществено достояние. Тогава леко даде "на заден" и взе да се оправдава с някакво момче, което може да е объркало при свалянето и щял да прави проверка по въпроса. Хубаво - проверка - седя и чакам да си проверява.
На 12-ти декември дръжката беше се върнала него, и го подсетих да си прави проверките, защото вече започна да ми става спешна дръжката. При което ми отговори цитирам дословно:
"не реви-в багажника си я возя другата дръжка, ще ти я снимам и утре ти я пращам"
Такова отношение принципно не бих позволил, ама викам си - 'айде... нали ще ми я прати и повече 'ич нема да се занимавам с него. Само му напомних, да е за негова сметка, защото няма да му плащам той да се учи кое е ляво и кое дясно. Заяви даже, че безплатно ще ми я прати - "халал" да ми била. Викам си - ще малка, но достатъчна компенсация, за това "не реви", за да не го погна като империалист, както аз си знам. И отново зачаках дръжката.
Празниците наближиха, аз си купих нова дръжка, защото трябваше да пътувам и не исках да си отварям прозореца всеки път, за да изляза от колата. Преди празниците (19.12.2018г.) се присетих отново за господина Гроевски и го попитах, дали ще се включи с изпращането на дръжката в рамките тази година (2018-та). Каза лаконично "ще се включим"..., но явно господина Гроевски освен, че не различава ляво от дясно, не познава и календара, защото до ден днешен 03.01.2019г., дръжка няма. И предвид, че четох правилата в първия пост на темата, се въздържам от определения по негов адрес, но се чудя как се нарича човек, който казва едно, а върши друго?

В подкрепа на описаното до тук прилагам скрийншотове от цялата кореспонденция между мен и господина Гроевски, както и скийншот от обявата му с дата на скийншота, (в случай, че реши да я променя или трие), както и снимка в Еконт на дръжката, която ми беше пратил, придружена от товарителницата й.

П.П. Ще си позволя да сложа линк към този ми пост под обявата на господина Гроевски, (дано да не е в драматичен разрез с политиката на форума), защото в текущия случай става дума за 4.06 лв., за доставка платена поради моята наивност и доверчивост, но в друг случай може да става дума за много пари. Мисля, че дължа това на колегите, които наистина са коректни, а не като господина borchev (Гроевски)...

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от boris » 04 Яну 2019, 12:50

Писах му, очакваме какво има той да каже по въпроса.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от cerberus » 06 Яну 2019, 20:29

Мда... с господина borchev очакването явно е перманентно състояние :mhihi:
Или е останал безмълвен от осъзнаването на факта, че има паралелен на неговия свят, в който хората вършат точно това, което са казали.
Или е решил, че преклонена главица сабя не я сече. :dunno:
Това предвид, че - Потребителско име: borchev; Последно посещение: 4 Януари 2019, 14:02. :angel:


Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 18.04.2015

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от borchev » 08 Яну 2019, 14:17

ето ме и мен...единственото, за което имам вина е забавянето, понеже не съм автоморга и се занимавам със съвсем различни неща...това, което не е описано е че грешката не се знае дали е в мен, или в "купувача". Аз също съм "назад" от всичко това, понеже трябваше да платя връщане, което е на стойност на пратката...Та с 2 думи...дръжката ми е в магазина, който е описан от "купувача" и ако той, негово приятелче дойде лично ще му я подаря, в противен случай ще си седи :) не знам само в скрийн шотовете дали са описани заплахите от "купувача" :) успешен ден от мен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от boris » 08 Яну 2019, 15:07

Колега borchev, това дали си автоморга или не, няма връзка с това да изпълниш, което си казал, а именно, да изпратиш правилната дръжка.
Относно това, че и ти си "назад", ами след като не изпращаш правилната част е нормално да си назад, да се извиниш и да пратиш правилната. В скрийншотовете много добре се вижда какво си е поръчал човека, лява дръжка, виждаме и какво е получил, дясна дръжка.
Изображение


Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 18.04.2015

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от borchev » 12 Яну 2019, 12:05

значи....аз мога да кажа че скрийншота с ЛЯВАТА дръжка е "нагласен" .... заради което и "колегата" е изтрил всичките си съобщения....малко долно, не мислите ли...да се "пипат" скрийншотовете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от boris » 12 Яну 2019, 12:45

Г-н borchev, почваш сериозно да се излагаш, ако беше нещо редактирано в скрийшотовете, още в началото щеше да го кажеш, а не чак сега, но да оставим това...
Ще задам един последен въпрос, ще изпратиш ли лявата дръжка на колегата или не?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от cerberus » 12 Яну 2019, 18:01

Borchev, както съм описал по-горе имам и запис на телефонния разговор, в който ясно се чува каква точно дръжка искам. Повторил съм го точно три пъти. Не съм го качил публично, само защото не съм съвсем сигурен в законноста на такова деяние... Но винаги мога да го пратя лично на някой, ако има съмнение в скрийншотите, в които съм закрил само името и телефона на получателя, защото не са моите лични. Или сега ще кажеш, че освен феноменален фотошоп дизайнер, съм и уникален тоноператор... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от boris » 13 Яну 2019, 8:17

borchev, ще изпратиш ли лявата дръжка на колегата или не?
Изображение


Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 18.04.2015

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от borchev » 16 Яну 2019, 12:58

cerberus написа:Borchev, както съм описал по-горе имам и запис на телефонния разговор, в който ясно се чува каква точно дръжка искам. Повторил съм го точно три пъти. Не съм го качил публично, само защото не съм съвсем сигурен в законноста на такова деяние... Но винаги мога да го пратя лично на някой, ако има съмнение в скрийншотите, в които съм закрил само името и телефона на получателя, защото не са моите лични. Или сега ще кажеш, че освен феноменален фотошоп дизайнер, съм и уникален тоноператор... :mhihi:
може ли да ги чуем всички??

дръжката седи на бюрото ми, и бих я дал на него/някой, който дойде да я вземе магазина ми....но няма да му я пращам с куриер :) весел ден от мен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от boris » 16 Яну 2019, 13:50

borchev прекрати участието си в този форум. Случая е приключен, ще помоля да не се коментира повече.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: :: Случаи на некоректни потребители във форума ::

Мнение от Teogop » 10 Май 2021, 18:08

psa_hdi 0877531339 +359877531339 Венко се свърза с мен, за да ми продаде стоп за Е61. На снимките беше замърсен вътре и по viber ме увери, че е бил съхраняван със свалени крушки (звучи нелогично, ама повярвах). Прати стопа и се оказа, че се е пълнил с вода, а отгоре е отлепен от рефлектора, от където е влизала водата и затова е мръсен отвътре. Моя стоп е със същия проблем и му бях казал, че точно затова търся друг. Заплатих за доставка и връщане - около 11 лв. Не съм си търсил парите за куриера, само споделям, всеки да си преценява като търгува с този потребител.

Предишна

Назад към Авточасти и аксесоари

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook