Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Ангренажна верига N57
Колеги аз съм с 1ца F20, 2013 година и на 98000км смених веригата, защото на 70000км се появи един шум на двигателя при студен старт. Ето какъв беше шума преди ремонта: \https://www.youtube.com/watch?v=DPGMyZlHIZo
Оказа се че наистина е веригата. Колата е карана само градско и изключително рядко извънградско. Маслото е сменяно на 10000-15000км.
Оказа се че наистина е веригата. Колата е карана само градско и изключително рядко извънградско. Маслото е сменяно на 10000-15000км.
Re: Ангренажна верига N57
Здравейте колеги, вчера се обадих в M car за цена за смяна на верига на е91 330 xd 2010 M57 и направо ми спряха тока . 4500 лв. Ще търся друг вариант, че машинката е на 200k вече.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Ангренажна верига N57
hdanchev написа:Колеги аз съм с 1ца F20, 2013 година и на 98000км смених веригата, защото на 70000км се появи един шум на двигателя при студен старт. Ето какъв беше шума преди ремонта: \https://www.youtube.com/watch?v=DPGMyZlHIZo
Оказа се че наистина е веригата. Колата е карана само градско и изключително рядко извънградско. Маслото е сменяно на 10000-15000км.
Поредно доказателство, че градското ебава мамата на тези коли...
- mopasan
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Ангренажна верига N57
Bodhid написа:Здравейте колеги, вчера се обадих в M car за цена за смяна на верига на е91 330 xd 2010 M57 и направо ми спряха тока . 4500 лв. Ще търся друг вариант, че машинката е на 200k вече.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
От къде си колега?
Re: Ангренажна верига N57
mopasan написа:Bodhid написа:Здравейте колеги, вчера се обадих в M car за цена за смяна на верига на е91 330 xd 2010 M57 и направо ми спряха тока . 4500 лв. Ще търся друг вариант, че машинката е на 200k вече.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
От къде си колега?
От Стара Загора и
- mopasan
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Ангренажна верига N57
Bodhid написа:mopasan написа:Bodhid написа:Здравейте колеги, вчера се обадих в M car за цена за смяна на верига на е91 330 xd 2010 M57 и направо ми спряха тока . 4500 лв. Ще търся друг вариант, че машинката е на 200k вече.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
От къде си колега?
От Стара Загора и
И .... мога да препоръчам сервиз за смяна на веригата в Пловдив. Ако интересува на лично ми пиши.
Re: Ангренажна верига N57
tihomair написа:hdanchev написа:Колеги аз съм с 1ца F20, 2013 година и на 98000км смених веригата, защото на 70000км се появи един шум на двигателя при студен старт. Ето какъв беше шума преди ремонта: \https://www.youtube.com/watch?v=DPGMyZlHIZo
Оказа се че наистина е веригата. Колата е карана само градско и изключително рядко извънградско. Маслото е сменяно на 10000-15000км.
Поредно доказателство, че градското ебава мамата на тези коли...
Извънградско колко ще изкара ? 200к ?
Поредното доказателство, че колкото са по-нови са по-кекави.
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Ангренажна верига N57
Kurtov написа:tihomair написа:hdanchev написа:Колеги аз съм с 1ца F20, 2013 година и на 98000км смених веригата, защото на 70000км се появи един шум на двигателя при студен старт. Ето какъв беше шума преди ремонта: \https://www.youtube.com/watch?v=DPGMyZlHIZo
Оказа се че наистина е веригата. Колата е карана само градско и изключително рядко извънградско. Маслото е сменяно на 10000-15000км.
Поредно доказателство, че градското ебава мамата на тези коли...
Извънградско колко ще изкара ? 200к ?
Поредното доказателство, че колкото са по-нови са по-кекави.
Скоро смених моята на 240к някъде и беше добре.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Ангренажна верига N57
Kurtov написа:tihomair написа:hdanchev написа:Колеги аз съм с 1ца F20, 2013 година и на 98000км смених веригата, защото на 70000км се появи един шум на двигателя при студен старт. Ето какъв беше шума преди ремонта: \https://www.youtube.com/watch?v=DPGMyZlHIZo
Оказа се че наистина е веригата. Колата е карана само градско и изключително рядко извънградско. Маслото е сменяно на 10000-15000км.
Поредно доказателство, че градското ебава мамата на тези коли...
Извънградско колко ще изкара ? 200к ?
Поредното доказателство, че колкото са по-нови са по-кекави.
По-новите са в пъти по-мощни и по-леки и т.н. няма конспирация - искаш мощност и нисък разход и т.н. = по-бързо се износва двигателя. Ако сменяш масло обаче на половината от сервизния интервал можеш МНОГО да удължиш живота на веригата.
- gagliandar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Ангренажна верига N57
Здравейте,
Предстои ми смяна на вериги на 30D N57 258k.s. случайно дочух, че след 200К км е препоръчително да се смени и маслената помпа, защото се износвала и не достигало масло до най-крайния лагер на коляновия вал (май че) и резултата отново струва скъпо!
Та моля хората които са добре запознати да споделят дали наистина е така.
Предстои ми смяна на вериги на 30D N57 258k.s. случайно дочух, че след 200К км е препоръчително да се смени и маслената помпа, защото се износвала и не достигало масло до най-крайния лагер на коляновия вал (май че) и резултата отново струва скъпо!
Та моля хората които са добре запознати да споделят дали наистина е така.
Re: Ангренажна верига N57
Здравейте!
Бих искал да попитам, хората които са сменяли верига на N57 258к.с., с какъв модел/марка са я сменили?
Поздрави!
Бих искал да попитам, хората които са сменяли верига на N57 258к.с., с какъв модел/марка са я сменили?
Поздрави!
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Ангренажна верига N57
Оригинални ОЕМ BMW
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Ангренажна верига N57
tihomair написа:Kurtov написа:tihomair написа:hdanchev написа:Колеги аз съм с 1ца F20, 2013 година и на 98000км смених веригата, защото на 70000км се появи един шум на двигателя при студен старт. Ето какъв беше шума преди ремонта: \https://www.youtube.com/watch?v=DPGMyZlHIZo
Оказа се че наистина е веригата. Колата е карана само градско и изключително рядко извънградско. Маслото е сменяно на 10000-15000км.
Поредно доказателство, че градското ебава мамата на тези коли...
Извънградско колко ще изкара ? 200к ?
Поредното доказателство, че колкото са по-нови са по-кекави.
Скоро смених моята на 240к някъде и беше добре.
Коя година е колата и кой точно е двигателят?
- gagliandar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Ангренажна верига N57
gagliandar написа:Здравейте,
Предстои ми смяна на вериги на 30D N57 258k.s. случайно дочух, че след 200К км е препоръчително да се смени и маслената помпа, защото се износвала и не достигало масло до най-крайния лагер на коляновия вал (май че) и резултата отново струва скъпо!
Та моля хората които са добре запознати да споделят дали наистина е така.
Отново да попитам дали има подобен всеизвестен проблем или по-скоро е било частен случай?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Ангренажна верига N57
gagliandar написа:gagliandar написа:Здравейте,
Предстои ми смяна на вериги на 30D N57 258k.s. случайно дочух, че след 200К км е препоръчително да се смени и маслената помпа, защото се износвала и не достигало масло до най-крайния лагер на коляновия вал (май че) и резултата отново струва скъпо!
Та моля хората които са добре запознати да споделят дали наистина е така.
Отново да попитам дали има подобен всеизвестен проблем или по-скоро е било частен случай?
Не съм срещал информация за това, за пръв път някой въобще повдига въпроса.
Да се износи маслената помпа ми се струва леко невероятно.
Обикновенно проблемите с недостиг на масло са от запушена цедка на маслената помпа а не от нейното износване.
Ако цедката е пластмасова се случва да паднат парчета от нея, помпата да ги засмуче и да блокира, но това е друго и на този мотор не съм чувал/виждал да се случва.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани