M57D30 чука студен
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mi6obmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, Е53
- Мечтае да кара: ново
Re: M57D30 чука студен
Искам да те видя как с уста ще направиш необходимия вакум да задвижиш буталото! Това твърдя, че е невъзможно, освен ако не си на стероиди и или ако не си някой от безбройните супергерои. Иначе за проверка с устата, проста трябва, като направиш вакум, той да се задържа, а да не се запълва съответно с въздух. И може и на място, като удължиш с маркуч входа на вакуумния вход и пак по горния начин.
Re: M57D30 чука студен
Когато го свалях да го чистя, пробвах с устата, ами не го мръднах.
На почти 24 години съм и нямам проблеми с белите дробове уж, непушач съм .
Вчера се сетих, че имам INPA и там има тест на ЕГР.
Днес ще извадя маркуча, който идва от интеркулера и ще подавам различни проценти на ЕГР с Инпа-та, ако
ЕГР е развален не би трябвало да се движи. Поправете ме, ако някъде бъркам.
Малко по-късно ще направя теста.
На почти 24 години съм и нямам проблеми с белите дробове уж, непушач съм .
Вчера се сетих, че имам INPA и там има тест на ЕГР.
Днес ще извадя маркуча, който идва от интеркулера и ще подавам различни проценти на ЕГР с Инпа-та, ако
ЕГР е развален не би трябвало да се движи. Поправете ме, ако някъде бъркам.
Малко по-късно ще направя теста.
- mi6obmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, Е53
- Мечтае да кара: ново
Re: M57D30 чука студен
Прав си, както казах не става с уста.
Re: M57D30 чука студен
Здравейте колеги.
Направих едно видео на което с INPA първо проверявам, дали има записани грешки на двигателя, после влизам в Active менюто и първо включвам вентилатора на 90 процента и той започва да се върти силно, както се вижда на видеото.
След това избирам трето подменю, което е AGR(от немски мисля) и подавам първия път 90 процента, при което би трябвало ЕГР да се отвори на 90%, но той не помръдва, както се вижда от видеото, втория път 50% и пак не мърда.
Правилен ли е теста ми с ИНПА ?
Наистина ли, ако подам 90 процента трябва да се отвори ЕГР без да работи колата ?
Извинявам се за лошото качество.
Ето и линк на видеото - https://www.youtube.com/watch?v=1VL6eUC8LO0
Забравих да спомена, че когато пуснах 90% на ЕГР, чух някакъв звук "цък" като от реле.
Направих едно видео на което с INPA първо проверявам, дали има записани грешки на двигателя, после влизам в Active менюто и първо включвам вентилатора на 90 процента и той започва да се върти силно, както се вижда на видеото.
След това избирам трето подменю, което е AGR(от немски мисля) и подавам първия път 90 процента, при което би трябвало ЕГР да се отвори на 90%, но той не помръдва, както се вижда от видеото, втория път 50% и пак не мърда.
Правилен ли е теста ми с ИНПА ?
Наистина ли, ако подам 90 процента трябва да се отвори ЕГР без да работи колата ?
Извинявам се за лошото качество.
Ето и линк на видеото - https://www.youtube.com/watch?v=1VL6eUC8LO0
Забравих да спомена, че когато пуснах 90% на ЕГР, чух някакъв звук "цък" като от реле.
- Mpower84
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M57D30 чука студен
Kurtov написа:Здравейте колеги.
Направих едно видео на което с INPA първо проверявам, дали има записани грешки на двигателя, после влизам в Active менюто и първо включвам вентилатора на 90 процента и той започва да се върти силно, както се вижда на видеото.
След това избирам трето подменю, което е AGR(от немски мисля) и подавам първия път 90 процента, при което би трябвало ЕГР да се отвори на 90%, но той не помръдва, както се вижда от видеото, втория път 50% и пак не мърда.
Правилен ли е теста ми с ИНПА ?
Наистина ли, ако подам 90 процента трябва да се отвори ЕГР без да работи колата ?
Извинявам се за лошото качество.
Ето и линк на видеото - https://www.youtube.com/watch?v=1VL6eUC8LO0
Забравих да спомена, че когато пуснах 90% на ЕГР, чух някакъв звук "цък" като от реле.
Вакума се създава от вакумната помпа, която за да работи трябва нещо да я върти. При идеални условия това е двигателя. Запали колата и пробвай пак.
При мен на студено работеше доста по-тихо от на клипчето, но все пак се чуваше това притракване. Вчера след смяна на изгоряла свещ на 5ти цилиндър стана още по-тиха. И да с уста може да дръпнеш буталото на ЕГР-а. Слагаш един маркуч и всмукваш, затапваш с език, пак всмукваш и буталото се дърпа без проблем.
Re: M57D30 чука студен
Добре, за по-лесно, ако само извадя маркучето от ЕГР и двигателя стане тих, значи е от ЕГР проблема.
Правилно ли разсъждавам ?
Ще има ли някакъв проблем за вакум помпата, ако извадя маркучето няколко дни за тест ?
Check engine лампата сигурно ще светне, но предполагам няма да има друг проблем.
Правилно ли разсъждавам ?
Ще има ли някакъв проблем за вакум помпата, ако извадя маркучето няколко дни за тест ?
Check engine лампата сигурно ще светне, но предполагам няма да има друг проблем.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: M57D30 чука студен
Kurtov написа:Добре, за по-лесно, ако само извадя маркучето от ЕГР и двигателя стане тих, значи е от ЕГР проблема.
Правилно ли разсъждавам ?
Ще има ли някакъв проблем за вакум помпата, ако извадя маркучето няколко дни за тест ?
Check engine лампата сигурно ще светне, но предполагам няма да има друг проблем.
При затапване на ЕГР има разлика в сместа, затова е препоръчително да се спре софтуерно, но щом е само за проба не мисля че ще има проблем.
- Mpower84
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M57D30 чука студен
Ако откачаш вакума сложи едно болтче в маркуча да не губи вакум и пробвай как ще е колата. Ако си без DPF не би трябвало да светне чек енджин лампата, но при диагностика ще изкарва грешка. При мен без DPF в определени обороти колата забиваше с откачен вакум на ЕГР. С какво масло караш впрочем и на колко километра е в момента?
Re: M57D30 чука студен
Моята кола няма DPF.
Маслото което ползвам в момента е Wolf Vitaltech 5w40 на около 5000 километра.
Но чукането си го имаше преди и с Ravenol VSI 5w40, а също и с Shell Helix Ultra 0w40.
Както в първия коментар съм споменал от известно време колата е доста по-тиха, но пак си чукаше за малко, днес обаче никакъв шум , колата не беше палена от няколко дни . По принцип колкото е по-студено времето се засилва чукането, затова и се учудих.
От 3-4к километра слагам двутактово масло в горивото и може би това оказва влияние.
Засега няма да пипам нищо и ще продължа с двутактовото масло.
След време ще ъпдейтна темата, дали е спряло чукането, или не(кога чука).
Поздрави.
Маслото което ползвам в момента е Wolf Vitaltech 5w40 на около 5000 километра.
Но чукането си го имаше преди и с Ravenol VSI 5w40, а също и с Shell Helix Ultra 0w40.
Както в първия коментар съм споменал от известно време колата е доста по-тиха, но пак си чукаше за малко, днес обаче никакъв шум , колата не беше палена от няколко дни . По принцип колкото е по-студено времето се засилва чукането, затова и се учудих.
От 3-4к километра слагам двутактово масло в горивото и може би това оказва влияние.
Засега няма да пипам нищо и ще продължа с двутактовото масло.
След време ще ъпдейтна темата, дали е спряло чукането, или не(кога чука).
Поздрави.
- Mpower84
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M57D30 чука студен
Колега, струва ми се че има доста по-добри алтернативи на маслата които ползваш. Освен това двутактово масло в горивото на commonrail двигател също ми звучи някак не на място.
Re: M57D30 чука студен
Разбира се, че има по-добри алтернативи, спор няма.
Но това са масла които са одобрени от БМВ за моята кола, изключение е Шел-а, мисля.
Може ли да споделиш ти какво масло използваш и по-важното, от къде е закупено ?
Знам, че има тема за маслата, та ако искаш и там може да споделиш.
За двутактовото масло наистина няма официален документ от БМВ, или друга марка с комън рейл система, или поне аз не знам да има, в който да се препоръчва слагането му, но при мен, двигателя работи по-тихо, а и си падам леко експериментатор .
Но това са масла които са одобрени от БМВ за моята кола, изключение е Шел-а, мисля.
Може ли да споделиш ти какво масло използваш и по-важното, от къде е закупено ?
Знам, че има тема за маслата, та ако искаш и там може да споделиш.
За двутактовото масло наистина няма официален документ от БМВ, или друга марка с комън рейл система, или поне аз не знам да има, в който да се препоръчва слагането му, но при мен, двигателя работи по-тихо, а и си падам леко експериментатор .
- Mpower84
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M57D30 чука студен
Castrol 5W40 Titanium FST. Докарват ми го от Германия. Излиза ми към 130 лева 8 литра.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: M57D30 чука студен
А има ли вариант да е от веригата ? Аз съм с Motul 5W40 8100 X-cess, в тоя студ и моята си почуква и винаги съм се чудил за тия 15-16 години тая верига в какво състояние ще е. Знам, че тия мотори нямат проблеми с това, но все пак доста години и километри са минали и може да има някакво разтягане.
Re: M57D30 чука студен
И аз съм си мислил, че от веригата може да чука, то какво ли не съм си помислил .
Но интересно как вече доста време и точно в студовете не чука, а уж съм със смотано масло.
Но интересно как вече доста време и точно в студовете не чука, а уж съм със смотано масло.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: M57D30 чука студен
Верига се чува само на загрял мотор.
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани