М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Привет колеги. Имам следния проблем с Е36цата ми:
При високи обороти (>5000об/мин) или при ниски, но пък с голямо натоварване (баир или натоварен автомобил) колата прекъсва сериозно. На диагностика с INPA излизат грешки за дебитомер и сензор за температурата на входящия въздух.
Дебитомерът е нов ITN, но когато го разкача колата върви повече и не прекъсва. Напръсках разглобения дебитомер със спрей за почистване на карбуратори. Падна малко мръсотия и колата се оправи за около ден. След това проблемът се възобнови. Възможно ли е дебитомерът да е ОК, но инсталацията към него да е проблемна? Каква марка дебитомер ще ме посъветвате да взема? Този ITN не е на повече от 1г.
Тръгнах да търся проблемa с датчика за температурата на входящия въздух. Намерих датчика, замерих го и изглежда да е наред, но инсталацията до него... липсва. Не намерих никъде в моторния отсег висящ куплунг. Може ли да ме насочите къде да търся инсталацията на този датчик? Възможно ли е да прекъсва колата от това?
Има записана грешка и за подгряването на една от ламбда сондите, но не мисля, че това може да окаже влияние по проблемът с прекъсването, особено пък лятото.
По колата са сменени горивна помпа, горивен филтър, въздушен филтър, свещи, бобини, щекери - нищо не повлия на прекъсването.
При високи обороти (>5000об/мин) или при ниски, но пък с голямо натоварване (баир или натоварен автомобил) колата прекъсва сериозно. На диагностика с INPA излизат грешки за дебитомер и сензор за температурата на входящия въздух.
Дебитомерът е нов ITN, но когато го разкача колата върви повече и не прекъсва. Напръсках разглобения дебитомер със спрей за почистване на карбуратори. Падна малко мръсотия и колата се оправи за около ден. След това проблемът се възобнови. Възможно ли е дебитомерът да е ОК, но инсталацията към него да е проблемна? Каква марка дебитомер ще ме посъветвате да взема? Този ITN не е на повече от 1г.
Тръгнах да търся проблемa с датчика за температурата на входящия въздух. Намерих датчика, замерих го и изглежда да е наред, но инсталацията до него... липсва. Не намерих никъде в моторния отсег висящ куплунг. Може ли да ме насочите къде да търся инсталацията на този датчик? Възможно ли е да прекъсва колата от това?
Има записана грешка и за подгряването на една от ламбда сондите, но не мисля, че това може да окаже влияние по проблемът с прекъсването, особено пък лятото.
По колата са сменени горивна помпа, горивен филтър, въздушен филтър, свещи, бобини, щекери - нищо не повлия на прекъсването.
Последна промяна stocky на 12 Окт 2018, 9:21, променена общо 2 пъти
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
колега ако инсталацията не ти е наред защо ще отчита правилно , че дебитомера ти е махнат и ще минава в аварийни карти ?! и защо след чистене ще се оправя
потърси от някой колега с 20ка или от морга 2ра ръка и пробвай и почисти преди това със спрей за дебитомер, не за карбуратор вярвай ми има си разлика http://amavto.com/object.php?id=8645 този работи без грешка - след чистенето го остави да изсъхне напълно 15-20мин
и тогава качвай на колата
потърси от някой колега с 20ка или от морга 2ра ръка и пробвай и почисти преди това със спрей за дебитомер, не за карбуратор вярвай ми има си разлика http://amavto.com/object.php?id=8645 този работи без грешка - след чистенето го остави да изсъхне напълно 15-20мин
и тогава качвай на колата
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Инсталацията към дебитомера ме съмнява, защото може не почистването да е повлияло, а размърдването на жиците докато съм барникал. В крайна сметка минават доста близо до гайката на лявото бомбе и завиват под особен ъгъл. Иначе във видимата част на трасето кабелите са ОК.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Буксата за датчика за температурата на входящия въздух я търси някъде под колектора в задната част около него. Май вървеше заедно с тази за дебитомера и тпс-а(но не съм 100% сигурен). Пробвай с друг дебитомер (вземи от някой познат за проба).
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
От къде най-лесно мога да огледам задната част на колектора отдолу? На канал/подемник и отдолу? Ще ми е трудно сам да махна колектора, за да търся куплунга.
Не мога да намеря сигурно работещ дебитомер от 20ка в Пловдив дори само за проба. Ако някой може да удари едно рамо ще съм много благодарен. Става от M50B20/M52B20.
Не мога да намеря сигурно работещ дебитомер от 20ка в Пловдив дори само за проба. Ако някой може да удари едно рамо ще съм много благодарен. Става от M50B20/M52B20.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Разхвърляй кутия на въздушен филтът, гофрето и дебитомера, видимост пак няма да имаш, но може да бръкнеш с ръка или огледало.stocky написа:От къде най-лесно мога да огледам задната част на колектора отдолу? На канал/подемник и отдолу? Ще ми е трудно сам да махна колектора, за да търся куплунга.
Не мога да намеря сигурно работещ дебитомер от 20ка в Пловдив дори само за проба. Ако някой може да удари едно рамо ще съм много благодарен. Става от M50B20/M52B20.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Аз така рових повече от час на сляпо. Нищо не напипах. Явно трябва да се сваля колекторът.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Тя буксата няма кой знае колко аванс, че да отиде в другия край на коша. Да е правено нещо по колата и да е закачена, закарана на друго място?
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Защо си мисля,че дебитомера и датчика за температура на въздуха са в едно, както повечето дебитомери.Според мен проблема ти е в този евтин дебитомер.Имал съм същия проблем с 1.8турбо Ауди.Сложихме брутален китаец и колата прекъсваше при пълна газ.Взехме втора употреба оригинален и всичко се намести.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: М52В20 прекъсва при голямо натоварване
Бъркаш се колега датчика на м50/52 изобщо не е в дебитомера https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_6078Hip-hopotam написа:Защо си мисля,че дебитомера и датчика за температура на въздуха са в едно, както повечето дебитомери.Според мен проблема ти е в този евтин дебитомер.Имал съм същия проблем с 1.8турбо Ауди.Сложихме брутален китаец и колата прекъсваше при пълна газ.Взехме втора употреба оригинален и всичко се намести.
90% съм сигурен, че дебитомера е пробоемен, и най - добре да се сложи друг втора ръка от сигурен човек.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани