Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Здравейте!
Имам няколко въпроса и очаквам компетентни и адекватни мнения + - допълнителна или за някой излишна инфо.
Та въпроса е...
Кое си заслужава относно финансите да се избере
дали да взема 2,5 170к единичен ванос или 2,5 190к или 2,8 мотора - Каква е разликата
И да ми обясните чета из форума някой правили от 2,5 стойк на 2.8 та всмукатели та не знам си какво слагали там правили - по малка кубатура същата мощ но по здрав двигател...
И като цяло
Да си взема ли примерно 2,5 170к ед ванос и да го строик на 2.8 или направо едно заводско е36 с 2.8 мотор и чиста ми работа...
Моля за обилна и адекватна информация начинаещ съм не съм на ясно кое как се прави за оптимален ефект
Но едно е да вземеш готово е36 2.8 за 4 бона друго е да вземеш 2.5 за 2 бона и да хвърлиш още 2 за да е същото или по добро от 2.8... (примерно)
Като цяло дано сте ме разбрали правилно
Карал съм 2.5 170к ед ванос и 2.8 и съм впечатлен, привикнал съм към мойто бмв 2ка без ванос и чесно казано е като умрял кон пред тези мотори...
Имам няколко въпроса и очаквам компетентни и адекватни мнения + - допълнителна или за някой излишна инфо.
Та въпроса е...
Кое си заслужава относно финансите да се избере
дали да взема 2,5 170к единичен ванос или 2,5 190к или 2,8 мотора - Каква е разликата
И да ми обясните чета из форума някой правили от 2,5 стойк на 2.8 та всмукатели та не знам си какво слагали там правили - по малка кубатура същата мощ но по здрав двигател...
И като цяло
Да си взема ли примерно 2,5 170к ед ванос и да го строик на 2.8 или направо едно заводско е36 с 2.8 мотор и чиста ми работа...
Моля за обилна и адекватна информация начинаещ съм не съм на ясно кое как се прави за оптимален ефект
Но едно е да вземеш готово е36 2.8 за 4 бона друго е да вземеш 2.5 за 2 бона и да хвърлиш още 2 за да е същото или по добро от 2.8... (примерно)
Като цяло дано сте ме разбрали правилно
Карал съм 2.5 170к ед ванос и 2.8 и съм впечатлен, привикнал съм към мойто бмв 2ка без ванос и чесно казано е като умрял кон пред тези мотори...
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Ако слагаш м52б25,гледай да е с датчика на коляновия вал отзад на блока,това означава,че е с ризи мотора,след време и турбо ако желаеш
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Вземи най-читавия!2'8 един ванос си е мотора за това купе но вече трудно се намират читави броики.Двоиния ванос 2'5 192 к.с е М54 и си горят много масло така че според мен избираи между М52 и М52ТУ
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Съмнява ме че ще намериш 323 за 2 бона или 328 за 4 както се изрази.
Ако ще взимаш само двигатела цената им е близка а да тръгнеш да отваряш и да правиш за мен не е ок.
Ако ще взимаш само двигатела цената им е близка а да тръгнеш да отваряш и да правиш за мен не е ок.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
BMWACSCHNITZER написа:Вземи най-читавия!2'8 един ванос си е мотора за това купе но вече трудно се намират читави броики.Двоиния ванос 2'5 192 к.с е М54 и си горят много масло така че според мен избираи между М52 и М52ТУ
Съгласен съм с вас... за турбо не мисля че ще се занимавам ...
Като цяло се търси цена качество най- най доброто.
За двойния ванос не съм чувал добри мнения
Но за Единичния (2,8) знам много добри.
Само тези имена на моторите малко ми бягат - М50 - М52 и М52ТУ (както казах не съм много запознат )
Дефакто ако съм разбрал правилно да търся - 2,5 170к ед ванос. или 2,8 ед ванос 193к ???
Тези мотори има ли няма ли как да се сбъркат по - какво се познават за какво да гледам и т.н
Защото пак казвам Ако усмея да намеря заводско е36 с такъв мотор бих го взел ако ли не взимам двиг и сада...
Там чугуниев блок ли алуминиев ли - трябва да е нещо здраво да търпи тормоз и да не се чупи или да бара масло
Знам че БМВ го може....
От там следва - трябва ли не трябва ли да се заличава кода на мотора и как стават нещата така че да нямам проблеми с полицайте....ако нещо се усамнят или ровят и като цяло да нямам проблеми с документите - да си се води 320, но да е 328 примернно ( по нисък данък и застраховка...)
Мисля си отново за е36 компакт 323ti обаче ...
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
М52 във всички е36 е с еденичен ванос.
Всичките са с алуминиев блок с никасил (малко по-късно) алусилово покритие и( най-накрая и редки) със стоманени ризи.
б25 и б28 са идентични разликата е в бутала,биели,кол.вал,инжектори и др малки работи.
М50Б25 за някой е последния истински шестак и е чугунен блок което го прави подходящ и за турбинитане.Разликата между него и б28 освен 1 конче повече за втория е и въртящия момент. М52Б28 (328)е по пъргав,приятен и икономичен от всички.
Общо взето тва е с няколко изречения.
Всичките са с алуминиев блок с никасил (малко по-късно) алусилово покритие и( най-накрая и редки) със стоманени ризи.
б25 и б28 са идентични разликата е в бутала,биели,кол.вал,инжектори и др малки работи.
М50Б25 за някой е последния истински шестак и е чугунен блок което го прави подходящ и за турбинитане.Разликата между него и б28 освен 1 конче повече за втория е и въртящия момент. М52Б28 (328)е по пъргав,приятен и икономичен от всички.
Общо взето тва е с няколко изречения.
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Търси направо читав 2,8 м52б28, върви повече от м52б25 - 2,3. Правиш му едно освежаване и си ти. Моята оригинално беше с м52б25, но мина през основен ремонт и го направихме на 2,8, но удоволствието излиза +/- 2,000к
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Искрено ви благодаря за изчерпателната ви информация. Значи М52Б28 (328 ед ванос) до колко разбрах е така са се каже най добрия варянт
Цена качество издръжливост и икономичност.
Другия въпрос и тема.
Ако садя такъв мотор в купе от 1,8примеено
Какво е нужно да се направи за да нямам проблеми с кат и да не стане така че кеф цена нема ама в един прекрасен ден ме спират и свалят номерата....?
И начина да се води примерно 1,8 малък данък а да си караш 2и8мака и да нямаш проблем с кат как е а у.. Не знам
Цена качество издръжливост и икономичност.
Другия въпрос и тема.
Ако садя такъв мотор в купе от 1,8примеено
Какво е нужно да се направи за да нямам проблеми с кат и да не стане така че кеф цена нема ама в един прекрасен ден ме спират и свалят номерата....?
И начина да се води примерно 1,8 малък данък а да си караш 2и8мака и да нямаш проблем с кат как е а у.. Не знам
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Трудна работа от 4 на 6 цилиндъра...което и ченге да ти отвори капака ще се усети.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Добре от 320примерно
Ако на нови мотор му се заличи кода и да го пишат в талона не се личи примерно.... Ддз имаше нещо който знае моля да сподели...
Че ако не се намери 328 заводско.. Редки са то поне двигател от някой ще се и е се слага.. Но трябва и документално да е що годе пред полицията изправно
ПЪК са какъв мотор пише в талона дали изобщо пише и код.. А в действителност какъв е е друга боза.
Който знае какво точно се прави да сподели...
Щото съм чувал и за пренабиване на номера ама не съм на ясно...
Ако на нови мотор му се заличи кода и да го пишат в талона не се личи примерно.... Ддз имаше нещо който знае моля да сподели...
Че ако не се намери 328 заводско.. Редки са то поне двигател от някой ще се и е се слага.. Но трябва и документално да е що годе пред полицията изправно
ПЪК са какъв мотор пише в талона дали изобщо пише и код.. А в действителност какъв е е друга боза.
Който знае какво точно се прави да сподели...
Щото съм чувал и за пренабиване на номера ама не съм на ясно...
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
От 6 на 6 е друга бира,там няма кво да го мислиш-слагаш и газ.Моторите на външен вид са абсолютно еднакви.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
От 4->6 цилиндъра да сменяш може и да стигнеш цената на читаво заводско 2,8. Мотор кутия, кардан, диф, полуоски, спирачки, пружините отпред са други на 6таците. Генрация, 2.8 е с 2 тръби след колекторите. Отделно като му смениш гарнитури и семеринги докато е на земята са си пари, ако не го правиш сам още повече. За да нямаш проблеми с кат отиваш на декра или технотест, от там пак си на голям данък. Вече ако набуташ 2.8 с 4 цилиндрово окачване, кутия, спирачки и све, без да смениш нито една гарнитура е по-евтино, но е все едно да се изкъпеш и да си обуеш мръсните гащи...
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Значи като цяло
Или търся читаво заводско 328
Или взимам нещо от 320 нагоре за да нямам ядове като му набутам 2,8
2.8 - носи ли на газ ?
И самият двигател за обслужване скъп ли е спрямо 320ката.. (говорим обичайното масло филтри ремъци.... )
Или търся читаво заводско 328
Или взимам нещо от 320 нагоре за да нямам ядове като му набутам 2,8
2.8 - носи ли на газ ?
И самият двигател за обслужване скъп ли е спрямо 320ката.. (говорим обичайното масло филтри ремъци.... )
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
На газ носи обслужването, трябва да е същото като на 20ка. 2.8 събира същото количество масло, филтъра е като на 20ка ремъците и те. Не се сещам за нещо, което да е по-скъпо (поне не и от консумативите). А за да нямаш ядове си трябва декра, заеби че моторите са видимо еднакви недай си боже при птп и експертизи след него пак могат да докажат и тогава вече свят ще ти се вие. И като метнеш в 20ката 2.8 пак си за диф, кардан, кутия и полуоски. По-добре вземи заводско м50 и го строуквай. Хем ще караш заводски мотор, хем ще падат 99% от 2.8те. Ако те е страх от строук отваряш м50то хонинг, сегменти, основни и биелни лагери, пълна ревизия и портване на глава, валове "по-остри" мап и карай.BMW.VIPERA написа:Значи като цяло
Или търся читаво заводско 328
Или взимам нещо от 320 нагоре за да нямам ядове като му набутам 2,8
2.8 - носи ли на газ ?
И самият двигател за обслужване скъп ли е спрямо 320ката.. (говорим обичайното масло филтри ремъци.... )
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36 323,325,328 Запитване относно мотор и цена!
Ти нещо не разбра. Търси се нещо мощно ама с малък разход. Здраво, а пък евтино. С кубатура 2.8, но с данък за 1.8.
Оставяйки глупостите на страна мисля, че към момента едва ли може да се намери 28-ца, която е над 160-70 коня за по-малко от 7-8к.
Оставяйки глупостите на страна мисля, че към момента едва ли може да се намери 28-ца, която е над 160-70 коня за по-малко от 7-8к.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани