отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
и при мен на е90-то бяха от една кожа седалките:
Иначе да ви питам буксите за подгрявнето и надуването общо 3 на брай, как се закрепват отдолу на седалката, аз не можах да открия къде. Намерих една неясна снимка в нета и не знам това закрепване ОЕМ ли е или нещо афтермаркет:
П.С:имам и два комлекта нови универсални подгрявания за продаване, ако някой има интерес да пише л.с./ за вейдър не стават /.
Иначе да ви питам буксите за подгрявнето и надуването общо 3 на брай, как се закрепват отдолу на седалката, аз не можах да открия къде. Намерих една неясна снимка в нета и не знам това закрепване ОЕМ ли е или нещо афтермаркет:
П.С:имам и два комлекта нови универсални подгрявания за продаване, ако някой има интерес да пише л.с./ за вейдър не стават /.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
След цяла седмца бачкане, при първата почивка в този хубав слънчев съботен ден дойде време да изкараме е36-та и да поработим малко. Денят започна с голфу, но всичко е точно
След като ударих греда с някой от частите който чаках, реших днес да сменим долните уплътнения на задните прозорци, да сложа стойката за триъгълника и да поизчистим малко. В сервиза купуваме общо взето хубави инструменти, но честно казано в събота ако няма коли за правене не ми се занимава да спирам сот-а да прибирам кучето и т.н и предпочитаме за по дребни неща да работим пред къщи и съм си накупил евтини инструменти който да са ми подръка .
Разбира се и един от кашоните от Дару:
Още не мога да свикна че имам две садалки отпред, така бях свикнал само с една хах:
И подготовката:
/ виждате в какво състояние са уплътненията не знам мишки ли са ги гризали, кучета ли
И новите:
Не знаех, че вътрешното уплътнение си има каналче във външното:
И готова:
За съжаление получих в наследство от предишния собственик и олято със силикон и скъсани шумоизолаци за задните кори, грозна история:
Но затова пък, интериора вече се получава добре / таблото още го хибридизирам с това от М3 хах/:
Така и най-после да сложим и стойката за триъгелника аварийния, докато набутам този белия пластмасов болт до дупката без да махам кората малко се поозорихме:
Добре че бях запазил от старото ми е36 мисля, болта пластмасовия за завиване, че вече е спрян от производство, чист късмет че и го намерих наскоро и го бях прибрал в кутията с дребните неща:
Парктроник, хи-фи усиловател, понапълни се багажника:
Общо взето, трябва да купя нови шумо изолации и за зад задните кори и още няколко дреболии от Дару.
Ако някой може да ми даде схема или снимка къде точно се залепва стойката на която се държат шипките за задните кори, трябва ми разтояние от единия от двата края на кората. Че при мен корите новите за Вейдъра са перфектни, но са разлепени държачите и не знам точно къде да ги залепя:
Благодаря предварително.
След като ударих греда с някой от частите който чаках, реших днес да сменим долните уплътнения на задните прозорци, да сложа стойката за триъгълника и да поизчистим малко. В сервиза купуваме общо взето хубави инструменти, но честно казано в събота ако няма коли за правене не ми се занимава да спирам сот-а да прибирам кучето и т.н и предпочитаме за по дребни неща да работим пред къщи и съм си накупил евтини инструменти който да са ми подръка .
Разбира се и един от кашоните от Дару:
Още не мога да свикна че имам две садалки отпред, така бях свикнал само с една хах:
И подготовката:
/ виждате в какво състояние са уплътненията не знам мишки ли са ги гризали, кучета ли
И новите:
Не знаех, че вътрешното уплътнение си има каналче във външното:
И готова:
За съжаление получих в наследство от предишния собственик и олято със силикон и скъсани шумоизолаци за задните кори, грозна история:
Но затова пък, интериора вече се получава добре / таблото още го хибридизирам с това от М3 хах/:
Така и най-после да сложим и стойката за триъгелника аварийния, докато набутам този белия пластмасов болт до дупката без да махам кората малко се поозорихме:
Добре че бях запазил от старото ми е36 мисля, болта пластмасовия за завиване, че вече е спрян от производство, чист късмет че и го намерих наскоро и го бях прибрал в кутията с дребните неща:
Парктроник, хи-фи усиловател, понапълни се багажника:
Общо взето, трябва да купя нови шумо изолации и за зад задните кори и още няколко дреболии от Дару.
Ако някой може да ми даде схема или снимка къде точно се залепва стойката на която се държат шипките за задните кори, трябва ми разтояние от единия от двата края на кората. Че при мен корите новите за Вейдъра са перфектни, но са разлепени държачите и не знам точно къде да ги залепя:
Благодаря предварително.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
bum_bum написа:Само от първото нещо, дето си купил няма много полза.
Има как, знайш ли как плашим хората като ме видят хах
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Поредният weekend и да споделя с вас колеги напредъка по колата. Колектора вече е даден за покриване с керамика и до 10 дена ще е готов и ще пътува към БГ заедно с помпата и сервото от м3 ево, всеки момент трябва да пристигне и карето за кормилният прът, докато чакаме да се събере всичко се занимавах с по дребните неща.
Реших да си намеря цд холдер за жапката и да си направя касетник да имам по някоя касетка за Бекера:
Докато е разглобен багажника се заех и с повръхностни ръжди имаше на 2-3 места, търкане, ръждопреобразовател и на другия ден почистване боя и лак, не претендирам да е професионално, но за мента е важно да спрем бъдещи по големи проблеми:
Последва и малко работа по интериора. Задните кори им бяха разлепени лайсните със щипките, и се наложи малко мерене и полиуретаново лепило:
Оказа се че единия колан липсва, но мой приятел ми подари перфектен и съм изключително благодарен:
Искам да ви покажа старите кори и как все едно мишки са ги гризали така са отрязани за задните ел стъкла. А там по принцип има две декоративни пластмаси, който стоят на кората и около жилото. Не мога да разбера добре решил си да слагаш задни ел. стъкла, е защо ще си спестиш 5лв и ще нарежеш грозно корите и ще ги сложиш така, нали уж сме ентусясти в този форум.
Както и да е, вече не се ядосвам така или иначе старите кори са с увиснал плат хванат с телбод, пластмасите пристигнаха с още няколко дребни нещица:
И резултата:
Направо съм отвикнал да имам седалки в тази кола хах. Най-после завърших и кабелите за вратите, хифи-то работи и имам осветление за дръжките:
При задните ел.стъкла липсваше и тази пластмаса и нея я поставихме, защо липсваше не знам:
И малко разни снимки от колата за финал, чакам пасажерската дръжка от гравиране другата седмица, трябва да нарежа и корите за малките колонки и съм готов да завършвам и вратите, налични са и всички уплътнения.
Задната броня е вече 2-ри месец при бояджията:
Таблото дано имам време утре да го довърша да го сложа и него:
Реших да си намеря цд холдер за жапката и да си направя касетник да имам по някоя касетка за Бекера:
Докато е разглобен багажника се заех и с повръхностни ръжди имаше на 2-3 места, търкане, ръждопреобразовател и на другия ден почистване боя и лак, не претендирам да е професионално, но за мента е важно да спрем бъдещи по големи проблеми:
Последва и малко работа по интериора. Задните кори им бяха разлепени лайсните със щипките, и се наложи малко мерене и полиуретаново лепило:
Оказа се че единия колан липсва, но мой приятел ми подари перфектен и съм изключително благодарен:
Искам да ви покажа старите кори и как все едно мишки са ги гризали така са отрязани за задните ел стъкла. А там по принцип има две декоративни пластмаси, който стоят на кората и около жилото. Не мога да разбера добре решил си да слагаш задни ел. стъкла, е защо ще си спестиш 5лв и ще нарежеш грозно корите и ще ги сложиш така, нали уж сме ентусясти в този форум.
Както и да е, вече не се ядосвам така или иначе старите кори са с увиснал плат хванат с телбод, пластмасите пристигнаха с още няколко дребни нещица:
И резултата:
Направо съм отвикнал да имам седалки в тази кола хах. Най-после завърших и кабелите за вратите, хифи-то работи и имам осветление за дръжките:
При задните ел.стъкла липсваше и тази пластмаса и нея я поставихме, защо липсваше не знам:
И малко разни снимки от колата за финал, чакам пасажерската дръжка от гравиране другата седмица, трябва да нарежа и корите за малките колонки и съм готов да завършвам и вратите, налични са и всички уплътнения.
Задната броня е вече 2-ри месец при бояджията:
Таблото дано имам време утре да го довърша да го сложа и него:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: отново с е36 :)
Само един въпрос че не следя редовно темата, с какъв мотор е в момента колата?
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
добрата стара 4 цилиндрова М44-ка.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: отново с е36 :)
Мисля, че преди всичкия останал тунинг е добре да сложиш нещо по така под капака, та да имаш пълния кеф от шофирането
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
товя ще е следващото нещо, до края на месеца ще е готова и слагам покривалото и ще я вадя напролет. Вече лятото ще вземем един кит от англия механичен компресор и маслен охладител.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: отново с е36 :)
Защо се занимаваш с глупости, взимай направо някой М54 3,0 и да се знае, като почне да ти омръзва взимай Тея китове
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
аз искам е36-та да си е с М44, и да направим нещо по различно. Знам ли може пък и след време да си променя мнението. Пък и съм взел темпомат за М44-та и чисто ново жило, че на старото му беше паднала изолацията и беше поръждясало.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- edimen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: отново с е36 :)
Евала на Nukem, за проекта направо ме хваща яд, че си разкарах Е36ците. Напълно подкрепям избора на двигател и билда, защото е нещо различно и интересно. Пък и ако сложи едно голо М54 няма да е мното спецялно или невероятно вървящо. Ако иска да е легално ще трябва технотестове и разправии.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
edimen написа:Евала на Nukem, за проекта направо ме хваща яд, че си разкарах Е36ците. Напълно подкрепям избора на двигател и билда, защото е нещо различно и интересно. Пък и ако сложи едно голо М54 няма да е мното спецялно или невероятно вървящо. Ако иска да е легално ще трябва технотестове и разправии.
Благодаря, благодаря. Напълно съм съгласен, нито ще е спецялно нито кой знае колко върящо едно м54. Искам и да има малко автентичност, да не е поредния саденяк. Днес се прибрах по рано от работа и се заех да направя подготовка за поредния работен weekend. Пасажерската дръжка е гравирана и я занесох на ключаря да и пренареди патрона за моя ключ. Най-после е готова задната броня и утре сутирин отивам да си я взема и да я монтираме.
После остана да разпробия предните кори за пищялките от хи-фи пакета и започва филма с предните врати. Имам долното и горното уплътнение на дръжката, който е сменял знае как се пада зад стъклото и е шибания смяната. Общо взето монтиране на новите гравирани дръжки с новите уплътнения, поставянето на върешните светещи дръжки / който трябва да довърша тази вечер /, поставянето на новите шумоизолации с който ме снабдиха Дару, ще пробвам тези залепящи ленти който ми пратиха и след това разпробитите кори с монтираните колонки, установих че имам щипки с гумички само за една врата явно ще се монтира другата с обикновенни щипки. Ще се опитам и да понаредя багажника ако остане време ако не в неделя ще го мъчим и него, имам разни проблеми с мокетите и ще го мисля на място. Общо взето това е плана за weekend-a.
Имам един въпрос към вас колеги, свързан е с темпомата, къде стои модула за темпомата, идеята ми е че имам да сменя бравата на жапката и да напасна всичко и искам да не разглобявам вече от страната на жапката, че ми омръзна. Има ли нещо при монтажа на темпомата което да налага сваляне на жапката?
И последно за днес, една снимка на една от последните щтрихи по интериора:
П.С: В голям филм се вкарах с тези поставки за ксетки в жапката, но вече почти има резултат / между другото рамката за жапка при е36 на Фишер е мислена основно за касетки и магазина за дискове е малко по универсално закрепване /:
П.С2: Благодаря на колегата maxoyn за интересната придобивка, чисто нов с оригиналната кутиика:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Почти бях отвикнал да виждам колата със задна броня, днес вече е готова и установих защо в дясно беше ръждясало легото където ляга бронята от към купето. Липсва едно гумено уплътнение, не знам тази кола каквото разглобя все някакви липси откривам. Няма и седмица без да се поръчват разни части, ето за това уплътнение говоря:
И с вече кадърно боядисаната броня, без лющеща се и прозираща отдолу зелена боя.
И с нови щипчици:
С това сутринта привърши и трънах към нашият сервиз да продължим задачите за деня:
Амбицирал съм се да затворя вратите предните с изолации, кори и всичко останало този weekend и започнах с дръжките.
В двора на сервиза наш приятел има цех за мебели и помогна малко с корите:
По напред в темата бях писал за шофьорската врата и драмите с водачите и релсите и тук не бяха много по различни нещата. Отново счупени водачи и клеясали релси, нови водачи, почистване на релсите, гресиране и т.н нямаше как да се мине без това отново:
Самата смяна на дръките не съм снимал, нито напасването на релси и т.н. който се е занимавал знае колко нерви отиват за смяната на дръжки и водачи и другите крантий. Хубавото е че вече почти всичко е готово имам работа само по светещите дръжки и да почистя едната врата, да сменя щипките на едната лайстна и съм готов да слагам корите.
И финал за днес:
И с вече кадърно боядисаната броня, без лющеща се и прозираща отдолу зелена боя.
И с нови щипчици:
С това сутринта привърши и трънах към нашият сервиз да продължим задачите за деня:
Амбицирал съм се да затворя вратите предните с изолации, кори и всичко останало този weekend и започнах с дръжките.
В двора на сервиза наш приятел има цех за мебели и помогна малко с корите:
По напред в темата бях писал за шофьорската врата и драмите с водачите и релсите и тук не бяха много по различни нещата. Отново счупени водачи и клеясали релси, нови водачи, почистване на релсите, гресиране и т.н нямаше как да се мине без това отново:
Самата смяна на дръките не съм снимал, нито напасването на релси и т.н. който се е занимавал знае колко нерви отиват за смяната на дръжки и водачи и другите крантий. Хубавото е че вече почти всичко е готово имам работа само по светещите дръжки и да почистя едната врата, да сменя щипките на едната лайстна и съм готов да слагам корите.
И финал за днес:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Приключи и съботния ден, за днес плана беше завършване на интериора. Направих най-после светещите дръжки, осветлението свалих от тези който бях снимал по назад в темата от е38 и купих и един комплект с никелирани палчета за отварянето. Първо пробвах на една от мойте с пластмасовите плачета и после на никелираната, обаче ми направи впечатление пореднатал липса по колата. Гледам новите дръжки имат пружинки отдолу а мойте от колата нямаха, има ли фабрично е36 без пружинки на дръжките?
Ето за това говоря:
И вече готови:
Следва и филма с корите, преди 2 години едния от майсторите ми я счупи на коляно кората като видя в какво състояние е и как е лепена и я хвърлихме в контеинера и от тогава карам без шофьорска кора, хах не ставаше за нищо просто пълен боклук.
Смених и всички щипки с такива с гумички / на снимката е точно преди смяната /:
Купих и уплътнението което е между стъклото и кората и се хваща за металните скоби и то беше хванало крака като взех колата:
Ето за това говоря:
И вече готови:
Следва и филма с корите, преди 2 години едния от майсторите ми я счупи на коляно кората като видя в какво състояние е и как е лепена и я хвърлихме в контеинера и от тогава карам без шофьорска кора, хах не ставаше за нищо просто пълен боклук.
Смених и всички щипки с такива с гумички / на снимката е точно преди смяната /:
Купих и уплътнението което е между стъклото и кората и се хваща за металните скоби и то беше хванало крака като взех колата:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани