Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Здравейте колеги,
наскоро на моята кола Е90 320д 163 к.с смених двата ремъка, големият и малкият. Купих на Контитек, големият е произведен в Италия, а малкият е също Контитек, но е произведен в Румъния.
Сега при всяко пален присвирва, но само при стартиране! Сутрин когато е студено не присвирва! Само като се стопли го прави.
Въпроса ми е кой от двата ремъка прави това? И как е възможно чисто нови ремъци на Контитек да издават такъв звук???
Моето съмнение е за малкият, който е произведен в Румъния, но вие ще кажете дали там е проблема?
Обтяжната ролка с тенсионера е сменена, също така и паразитната!
Има ли вариант да присвирва от ролка?
Още веднъж казвам, че това е само при стартиране на двигателя, т.е като тръгне да се завърта демпфернта шайба и присвирва за секунда.
Много е дразнещо.
Демпферната шайба също е сменена с оригинална!
Днес даже обърнах обратно малкият ремък, по съвет на приемчик в БМВ, но резултата е същият, присвирва при палене!
Да не трябва да са оригинални? Проучих, че и оригиналните ремъци са на Контитек!!!Само не знам къде са прозведени!
наскоро на моята кола Е90 320д 163 к.с смених двата ремъка, големият и малкият. Купих на Контитек, големият е произведен в Италия, а малкият е също Контитек, но е произведен в Румъния.
Сега при всяко пален присвирва, но само при стартиране! Сутрин когато е студено не присвирва! Само като се стопли го прави.
Въпроса ми е кой от двата ремъка прави това? И как е възможно чисто нови ремъци на Контитек да издават такъв звук???
Моето съмнение е за малкият, който е произведен в Румъния, но вие ще кажете дали там е проблема?
Обтяжната ролка с тенсионера е сменена, също така и паразитната!
Има ли вариант да присвирва от ролка?
Още веднъж казвам, че това е само при стартиране на двигателя, т.е като тръгне да се завърта демпфернта шайба и присвирва за секунда.
Много е дразнещо.
Демпферната шайба също е сменена с оригинална!
Днес даже обърнах обратно малкият ремък, по съвет на приемчик в БМВ, но резултата е същият, присвирва при палене!
Да не трябва да са оригинални? Проучих, че и оригиналните ремъци са на Контитек!!!Само не знам къде са прозведени!
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
И моята прави така, с конти ремъци.Оригиналните са по-различни и всички казват, че с тях ще се оправи.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Същия проблем и при мен преди години, при палене пресвиарва, след смяна на големия ремък като и малкия със оргинален забравих за това пресвирване, просто при този модел кола си трябва оем ремък и за предпочитане оем дъмпферна шаиба.
Оргиналния ремък макар че е правен от конти няма нищо общо едния със другия които конти си продават. Като го купиш ще видиш сам разликата
Оргиналния ремък макар че е правен от конти няма нищо общо едния със другия които конти си продават. Като го купиш ще видиш сам разликата
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Явно колата си иска оригинални ремъци
Благодаря ви колеги!
Благодаря ви колеги!
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Свиркай си...буквално.Следващият път оригинален, но според мен, няма смисъл да сменяш този преждевременно.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Аз съм с Конти и съм доволен никога не съм имал проблеми със виренеи вече 40 хил. км. не знам защо са така набедени, явно е срещан проблем. Скоро пак им идва времето и обмислям да взема оригинални - за спорта и да сравня дали ще има каквато и да е разлика.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Може би голяма част от контитата на пазара изобщо не са контита и ти просто си целнал истинско такова. Аз не мога да се сетя друга причина как такава сериозна фирма ще се издъни така яко.
Нещо като част от прехвалените заксове и лемфьордери, дето са много хубави, ама ако може да не са по колата ти....
Нещо като част от прехвалените заксове и лемфьордери, дето са много хубави, ама ако може да не са по колата ти....
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Явно затова е най-сигурно с Genuine части, но според мен ако човек има сигурен доставчик на части спокойно може да мине и с OEM/афтърмаркет.
Както казах ще пробвам с Genuine ремъци аз - най-вече ми е интересно да видя дали ще има разлика във вибрациите, в някоя тема се обясняваше, че има разлика в слоя, който обира вибрациите.
Абсолютно съм съгласен - има сполучливи бройки, но явно по разни линии минават и разни некачествени бройки ментаци. Аз до сега с OEM части (не оригинални, а такива от производителите, които правят оригиналните) не съм имал оплаквания - било то Lemfoerder, Behr или Conti.
Както казах ще пробвам с Genuine ремъци аз - най-вече ми е интересно да видя дали ще има разлика във вибрациите, в някоя тема се обясняваше, че има разлика в слоя, който обира вибрациите.
Абсолютно съм съгласен - има сполучливи бройки, но явно по разни линии минават и разни некачествени бройки ментаци. Аз до сега с OEM части (не оригинални, а такива от производителите, които правят оригиналните) не съм имал оплаквания - било то Lemfoerder, Behr или Conti.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Ако пазиш старите ремъци, ги върни за проба. Ако не свири с тях е ясно.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Като сменях пистовият ремък миналата година сложих на Континентал и при всяко палене и гасене на двигателя просвирваше.Това ме дразнеше и си купих оригинален към 100лв беше и свиренето спря.Оригиналния от вътрешната страна има някакъв мъх малко по-различен е и затова не свири.
Интересното е,че преди месец и половина сменях отново пистовият ремък пак взех Континентал и нямам свирене..... явно съм бил попаднал тогава на лоша партида.
Интересното е,че преди месец и половина сменях отново пистовият ремък пак взех Континентал и нямам свирене..... явно съм бил попаднал тогава на лоша партида.
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Здравейте колеги, днес смених големият ремък с оригинален!
Веднага след смяната се видя разликата! Няма вече присвирване при палене!!!
Проблема в присвирването при палене е в големият пистов ремък, малкият какъвто и да сложите, няма да има проблеми, важно да си е точният размер, няма значение марката.
Големият трябва да е ОРИГИНАЛЕН и няма да присвирва!
Разликата е в материалите от които се изработват ремъците, оригиналният е с един мъхест слой отдолу и явно това не му дава да присвирва!
Веднага след смяната се видя разликата! Няма вече присвирване при палене!!!
Проблема в присвирването при палене е в големият пистов ремък, малкият какъвто и да сложите, няма да има проблеми, важно да си е точният размер, няма значение марката.
Големият трябва да е ОРИГИНАЛЕН и няма да присвирва!
Разликата е в материалите от които се изработват ремъците, оригиналният е с един мъхест слой отдолу и явно това не му дава да присвирва!
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Fulgrum написа:Здравейте колеги, днес смених големият ремък с оригинален!
Веднага след смяната се видя разликата! Няма вече присвирване при палене!!!
Проблема в присвирването при палене е в големият пистов ремък, малкият какъвто и да сложите, няма да има проблеми, важно да си е точният размер, няма значение марката.
Големият трябва да е ОРИГИНАЛЕН и няма да присвирва!
Разликата е в материалите от които се изработват ремъците, оригиналният е с един мъхест слой отдолу и явно това не му дава да присвирва!
Ми да казахме ти го това още във началото, ремък Оргинален и приключва проблема
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Цената на оригиналният пистов е много апетитна... имат ли някакви нормални отстъпки или си е 135 лева както излиза по каталог в Дару? Струва ми се доста скандално на фона на 30 лева за конти
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Само за сведение, на предишното ми е46, бяха сменени, всички ролки + оригинална демпферна шайба, оригинална шайба на Алтернатора, оптегачи и нов оригинален ремък и пак просвирваше при палене. На сегашната е46, я купих с фраулайф ролка на Алтернатора и няма грам свирене.awful написа:Fulgrum написа:Здравейте колеги, днес смених големият ремък с оригинален!
Веднага след смяната се видя разликата! Няма вече присвирване при палене!!!
Проблема в присвирването при палене е в големият пистов ремък, малкият какъвто и да сложите, няма да има проблеми, важно да си е точният размер, няма значение марката.
Големият трябва да е ОРИГИНАЛЕН и няма да присвирва!
Разликата е в материалите от които се изработват ремъците, оригиналният е с един мъхест слой отдолу и явно това не му дава да присвирва!
Ми да казахме ти го това още във началото, ремък Оргинален и приключва проблема
Ето го номера F-236591.05
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Присвирване на ремък Е90 320д 163к.с!
Като се замисля - имаш право и най-вероятно фрайлауфа влияе за намаляване на свиренето.
И аз сега съм с фрайлауф и също нямам грижа, но и преди да сложа фрайлауф Контито не свиреше (това към 40,000км с Conti от 27 лева). При 100 лева разлика се замислям дали си заслужава.
П.П. Факторите за свиренето всъщност са много, като един от тях е монтажът.
И аз сега съм с фрайлауф и също нямам грижа, но и преди да сложа фрайлауф Контито не свиреше (това към 40,000км с Conti от 27 лева). При 100 лева разлика се замислям дали си заслужава.
П.П. Факторите за свиренето всъщност са много, като един от тях е монтажът.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани