Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Модератор: Общи модератори
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Бестселърът на BMW и абсолютен бенчмарк в сегмента (всички други премиум марки се мерят по него), перфектния компактен седан, удобно комби, спортно усещане и хубава визия на купето и гъзарско изглеждащо кабрио - за всеки по нещо! Няма как да отрека, че съм фен на 3er, просто винаги мога да се огледам в някой от моделите им на пазара, всички мои нужди може да ги покрие.
Отделно 90% от цялата фенбаза на марката е изградена около 3та серия и това ще продължи за напред.
Отделно 90% от цялата фенбаза на марката е изградена около 3та серия и това ще продължи за напред.
Последна промяна b00st на 19 Сеп 2018, 12:50, променена общо 1 път
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
kolp написа:Декстуаре, само те чакам да кацнеш на ф10 и да чуя "аа, да" и на лично може
ше ми кацне на салама да го премери и ще каже ооо да Той си е бот и го знае Преди да си взема Ф10 карах чат пат на брат ми Ф10-ката и после като се качвах обратно на Е92 335д - красиво, ниско и бързо, ми се налагаше един ден да се адаптирам. Викам си абе голямото е кола или малкото не е кола? Успокоявах се, че купето беше много по-бързо и доста красиво...Трудно беше, но пък и двата автомобила дават много, поне за мен. В общи линиии за мен 5-цата е най-доброто от двата свята - комфорт много, динамика не малко. Ааа верно бе имах и Е46 330Cd 3 години. Хмм, там няма да забравя след като взех Е92 и минах с цялата газ по един и същи завой по който минавах 3 години и си казах - ебаси "вехторията" съм карал досега Така си и казах като се качих от Сеат Леон ФР ТДИ на 6 цилиндров дизел на задно...Карал съм и Лада 21053 7 години, накарал съм се на истински вехтории
Тройките са най-важният модел на БМВ. Имал съм 2 броя и ме спечелиха за каузата. Най-новата тройка, която още се тества се говори, че е някакво чудо откъм динамика. Журналистите са впечатлени от тестовете на pre-production версията. Така, че има надежда след Ф30...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Хубава е колата, спор няма, ама е за чичаци като бАй илия, той си го знае За къв чеп ми е Ф10-ка, като карам 90% градско, пък не е като да е много компактна кола Пък и Ф30 без рънфлат си вози доволно комфортно. НО НЯКОЙ ДЕН ще дойда на вашата, ама няма да е скороkolp написа:Декстуаре, само те чакам да кацнеш на ф10 и да чуя "аа, да" и на лично може
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
бай Илия пътува по спомен София-Пловдив твърде често ...
За такава употреба с две ръце за петицата, а па ф10ката даже е красива
Колата е нормално да следва нуждите, а не възраст и некви други софт фактори
За такава употреба с две ръце за петицата, а па ф10ката даже е красива
Колата е нормално да следва нуждите, а не възраст и некви други софт фактори
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
От дете харесвам 3ките, признавам когато дойде време да си взема бмв за кратко имах колебания дали да е е90 или е60. Бързо отхвърлих 5цата защото ако трябва да съм честен екстериора хич не ми допада. Даже май е90ката за мен е едно от най-красивите модели на марката. Имах мераци следващата да е е63 645/650i, караше ми се атмосферно V8, обаче междувременно си купих къща и мераците се изпариха...или поне парите. Следващата обаче май ще е ф10ка, едно на ръка че комфорта почва все повече да ме влече, а и надявам се вече да ми трябва семейна кола към момента на смяната. Основното обаче да мина от 3 на 5 е, че ф30 ми е изключително грозна от към интериор. Ф-ката е последната с красиво вписана навигация в таблото, не мога да ги гледам тия таблети дето са ги забучили в новите
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
K_Ilkov написа:Явно ще продължавам с трета серия да се мъча
Принципно положение - най-големия постижим мотор в най-лекото шаси.
YES!!! Аз лично предпочитам по-малки коли, но 1-чката не е удачен вариант, а за 2-ка все още ми миришат краката
b00st написа:Няма как да отрека, че съм фен на 3er, просто винаги мога да се огледам в някой от моделите им на пазара, всички мои нужди може да ги покрие.
за 13 години минах през доста е30, е36, е46, е92 ... ПРОДЪЛЖАВАМ НАПРЕД!!!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
3ката е до 95кг, След това по-голяма. под 75 и 1.75 височина направо единичка.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Стига с тия шаблони ... 112кг на 1.83 съм бил гА имах е46 ... не съм си помислял за 5ца
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
expl0de написа:3ката е до 95кг, След това по-голяма. под 75 и 1.75 височина направо единичка.
Аз съм 73кг на 171см,но 1-цата ми се струва малка,поне според моите разбирания! Всъщност,миналата година,на салона във Франкфурт,когато седнах в М2-ката,всичко сякаш беше "правено по мен" ! Незнам доколко се различава от 1-цата...? Харесвам и 3-ки,харесвам и 5-ци! Всичко е до настрение и моментни предпочитания! Всичките им "плюсове" и "минуси" една спрямо друга са само от гледната точка на преценящия! Може би ако имаше нормално купе на база 5-та серия ...
По темата: По-малки на габарити,без да са "малки коли",по-леки,по-спортно усещане...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Аз лично съм имал е46 купе 3 години, а в момента имам е92 335i от вече над 3 години, таа карал съм и доста е39-тки, е60 и веднъж Ф10 и не, че са лоши коли, но не са моите и не бих се качил на 5-ца, поне не и преди да стана чиче. В момента на темперамента ми, на годините и на вижданията ми съм си за купета, затова и имам такава кола.
Специално кое ми харесва в E92 - първо че е 35i(хехе) и гоня към 440 коня. За мен това е ултимативна кола - красива, сравнително бърза, обратната връзка от самата кола е много добра, прекрасното разгръщане на двигателя, звукът, глезотиите в нея и общо взето няма нещо, което да ме дразни, освен CCC-то, ама ще го разкараме някой ден. Засега не бих я продал, може би някой ден бих я сменил за М4, но има време.
Специално кое ми харесва в E92 - първо че е 35i(хехе) и гоня към 440 коня. За мен това е ултимативна кола - красива, сравнително бърза, обратната връзка от самата кола е много добра, прекрасното разгръщане на двигателя, звукът, глезотиите в нея и общо взето няма нещо, което да ме дразни, освен CCC-то, ама ще го разкараме някой ден. Засега не бих я продал, може би някой ден бих я сменил за М4, но има време.
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Няма да забравя като се наложи да си тръгна по спешност със самолет към Германия и после баща ми да ми докара е90-тката до там. Слиза след 1600 км и първите му думи бяха : В по-гадна,неудобна и тясня кола не се бях качвал никога. А кара пасати от 15 години, като е минал през 4,6, а сега 7
Аз пък съм точно за темата първите ми 2 коли бяха е36, следващите 2 бяха е46 и последните ми 2 бяха е90 Честно казано е46 ми допадаше най-много като возия и шофиране , е90 ми допада на екстри,комфорт и разход. Карал съм доста БМВ-та, е60 определено не ми допада, но карах една постна 520i, което може би е голям фактор. Като че ли х5 е53 е най-доброто което съм карал и съм се возил. Адски динамично беше и много комфортно. Също се управляваше много лесно. Задължително следващата кола след всичките 3-ки ще е някое лачено и запазено е53.
Аз пък съм точно за темата първите ми 2 коли бяха е36, следващите 2 бяха е46 и последните ми 2 бяха е90 Честно казано е46 ми допадаше най-много като возия и шофиране , е90 ми допада на екстри,комфорт и разход. Карал съм доста БМВ-та, е60 определено не ми допада, но карах една постна 520i, което може би е голям фактор. Като че ли х5 е53 е най-доброто което съм карал и съм се возил. Адски динамично беше и много комфортно. Също се управляваше много лесно. Задължително следващата кола след всичките 3-ки ще е някое лачено и запазено е53.
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
В общи линии, тройкаджиите винаги ще защитават тройките, петоркаджийте петиците, и тн. всичко в реда на нещата.
Като изключим базика в началото, тройките наистина са много добре балансиран автомобил, особено ценово, и това ги прави логичния избор за масата хора, особено пък на вторичен и третичен пазар в БГ.
Лично за мен обаче 5ицата е златната среда, и като динамика, и като практичност, става и за ергенлък, и за семейство с 2 деца. Довода за динамиката на тройката не важи при мен, аз петица под 3.0 бензин не съм карал размера и габаритите са ми точно, багажника също събира каквото трявба за 2+2, така че не виждам какво ще ме накара да изляза от сегмента.
Сумата от 25к която посочих не е случайна, гледам че това горе долу е точката в която 5ица от предното поколение обикновено става поносима за масите и повече хора почват сериозно да се оглеждат. над 30г което посочих, човек вече става +1, +2 и тн, и логично се ориентира към по-голям автомобил и така. Всичко в реда на нещата
Като изключим базика в началото, тройките наистина са много добре балансиран автомобил, особено ценово, и това ги прави логичния избор за масата хора, особено пък на вторичен и третичен пазар в БГ.
Лично за мен обаче 5ицата е златната среда, и като динамика, и като практичност, става и за ергенлък, и за семейство с 2 деца. Довода за динамиката на тройката не важи при мен, аз петица под 3.0 бензин не съм карал размера и габаритите са ми точно, багажника също събира каквото трявба за 2+2, така че не виждам какво ще ме накара да изляза от сегмента.
Сумата от 25к която посочих не е случайна, гледам че това горе долу е точката в която 5ица от предното поколение обикновено става поносима за масите и повече хора почват сериозно да се оглеждат. над 30г което посочих, човек вече става +1, +2 и тн, и логично се ориентира към по-голям автомобил и така. Всичко в реда на нещата
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Като взех книжка един авер ми даде кръгче с Е36цата му, 316ка на газ . И тогава ми допадна много позицията на седене, а това се случва трудно, поради скромните ми 1.96м, допадна ми и усещането във волана, задното. Няколко години по-късно карах на един колега Е46 323 и получих общо взето същото усещане, но мощността беше много по-изразена. Сега гледам да си взема първата лична кола, и гледам предимно Е46 купе от 2.5 нагоре. Може би е от годините, но 5ците според мен са за по-улегнали хора. А и на мен толкова голяма кола в момента не ми трябва.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Спортна кола с най-малко компромиси от достъпните. Задно предаване, добра ергономия и динамика.
От там нататък следва Порше и нагоре. Не можеш да биеш физиката.
За това и М3/4 е по-бързо на ринга от М5... ако е и да е една конюшна по-малко коне.
НЕ МОЖЕШ ДА БИЕШ ЗАКОНИТЕ НА ФИЗИКАТА.
За това някой като седне да се оплаква, че нямало комфорт или ектри в 3та серия... а ми не е тва целта на тази кола изобщо.
Или поне не беше. Сега вече мисля да се насочвам към други марки и дори се чудя дали да имам още едно БМВ, което ще е последно за доста време или не.
Американските почват да запълват тази ниша доста агресивно, която БМВ освободиха последните години.
От там нататък следва Порше и нагоре. Не можеш да биеш физиката.
За това и М3/4 е по-бързо на ринга от М5... ако е и да е една конюшна по-малко коне.
НЕ МОЖЕШ ДА БИЕШ ЗАКОНИТЕ НА ФИЗИКАТА.
За това някой като седне да се оплаква, че нямало комфорт или ектри в 3та серия... а ми не е тва целта на тази кола изобщо.
Или поне не беше. Сега вече мисля да се насочвам към други марки и дори се чудя дали да имам още едно БМВ, което ще е последно за доста време или не.
Американските почват да запълват тази ниша доста агресивно, която БМВ освободиха последните години.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Аз пък съм много доволен от чичарската Е39ка дори в градски условия ако не броим керамичния съединител, който не е от най приятните неща в задръстване и по нанагорнища, но се свиква Не я заглеждат много пред Биад и няма шанс да пикъпнеш, освен ако не качиш рЕзко оборотите и просто защото никой не го очаква от среден клас седан с почти сток вид Голям кеф също правят насраните физиономии на шофьори със "спортни" 3ки
Не виждам с какво може да е по-удобна 3-та серия в града, освен ако не си кофти шофьор и ти пречат някакви минимални разлики във външните размери. Извън града също не намирам никакви плюсове на 3-та серия освен по някакви много тесни и криви планински пътища. Особено по нашата пътна мрежа с множество неравности колата с по-голямо междуосово разстояние и маса се чувства много по-добре.
П.С. Повечето с 3та серия ми изглеждате все едно всеки уикенд сте на Нюрбургринг и сте се усъвършенствали до такава степен като пилоти, че +200 кг. в 5та серия ви пречат да бутнете някоя друга секунда. Просто е смешно, огледайте се къде живеем
Не виждам с какво може да е по-удобна 3-та серия в града, освен ако не си кофти шофьор и ти пречат някакви минимални разлики във външните размери. Извън града също не намирам никакви плюсове на 3-та серия освен по някакви много тесни и криви планински пътища. Особено по нашата пътна мрежа с множество неравности колата с по-голямо междуосово разстояние и маса се чувства много по-добре.
П.С. Повечето с 3та серия ми изглеждате все едно всеки уикенд сте на Нюрбургринг и сте се усъвършенствали до такава степен като пилоти, че +200 кг. в 5та серия ви пречат да бутнете някоя друга секунда. Просто е смешно, огледайте се къде живеем
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани