Защо Е30 е толкова специален модел?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Аз да влезна с един тъп въпрос.
Каква е разликата между е30 м3 и е30 320is ?
Не са ли с един и същ двигател s14 ?
Само в двигателя е приликата предполагам ?
Каква е разликата между е30 м3 и е30 320is ?
Не са ли с един и същ двигател s14 ?
Само в двигателя е приликата предполагам ?
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
До Боримечката:
Първото Е30 го продадох тъй като заминах да работя в чужбина, по корабите.
Второто Е30 го продадох тъй като 2 пъти ме удариха челно и колата не приличаше на нищо а в този момент мой приятел пожела да го купи и така останах без Е30.
След това последваха 2 Е36, Е39...
Първото Е30 го продадох тъй като заминах да работя в чужбина, по корабите.
Второто Е30 го продадох тъй като 2 пъти ме удариха челно и колата не приличаше на нищо а в този момент мой приятел пожела да го купи и така останах без Е30.
След това последваха 2 Е36, Е39...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
320ис известно като италианското м3
Създаден заради разни данъчни ограничения.
Двигателя е s14 , но 2.0, а не 2,3 или 2,5.
Отделно е на 4х100, а не 5х120 и тн.
Демек е30 със s14 2.0
Създаден заради разни данъчни ограничения.
Двигателя е s14 , но 2.0, а не 2,3 или 2,5.
Отделно е на 4х100, а не 5х120 и тн.
Демек е30 със s14 2.0
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- fancooler
- младши ентусиаст
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Благодаря на колегите, които описаха поведението на е30-ката и дадоха полезно инфо за такива като мен, които не са карали никога този УНИКАЛЕН и КУЛТОВ модел!!!
Аз пък 16 г. карах е28, точно с "куция" М10, че и с карбуратор беше - баш от тия трошливите...
Е, нямаше такава машина!
Няма и да има, освен ако не намеря едни 20к излишни и не си купя отново същата кола! Уникална стойка на пътя, страхотни спирачки, директна... абе!!!
Предполагам, че и е30-ката е твърде подобна и разбирам тези, които си умират за нея!
Аз пък 16 г. карах е28, точно с "куция" М10, че и с карбуратор беше - баш от тия трошливите...
Е, нямаше такава машина!
Няма и да има, освен ако не намеря едни 20к излишни и не си купя отново същата кола! Уникална стойка на пътя, страхотни спирачки, директна... абе!!!
Предполагам, че и е30-ката е твърде подобна и разбирам тези, които си умират за нея!
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
fancooler написа:Благодаря на колегите, които описаха поведението на е30-ката и дадоха полезно инфо за такива като мен, които не са карали никога този УНИКАЛЕН и КУЛТОВ модел!!!
Аз пък 16 г. карах е28, точно с "куция" М10, че и с карбуратор беше - баш от тия трошливите...
Е, нямаше такава машина!
Няма и да има, освен ако не намеря едни 20к излишни и не си купя отново същата кола! Уникална стойка на пътя, страхотни спирачки, директна... абе!!!
Предполагам, че и е30-ката е твърде подобна и разбирам тези, които си умират за нея!
За мен са на кантар и двата модела, като превес има тройката като повратлива, а петицата като стабилна с комфортна возия, която става за евридей кар, ако има мотор и за всичко останало. признавам си ако ми падне едно е30 комби ета го отнасям и си оставаме завинаги заедно.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- kokignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 535 xd, e28 520i
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Време е да се успокоите малко, защото ако ги нямаше тези автомобили (е30, е28 и тн ) нямаше ги има модерните ви е60-ки и ф10-ки. Дали след 30-40 години ще има такива дискусии за ф30 ? Ами не ... защо ли ?...
КЛАСИЧЕСКИ -( Бг тълковен речник) прилагателно За постижения и произведения , които има общопризната непреходна стойност, служи за образец, за правило.
Sent from my iPhone using Tapatalk
КЛАСИЧЕСКИ -( Бг тълковен речник) прилагателно За постижения и произведения , които има общопризната непреходна стойност, служи за образец, за правило.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Вижте какво прави тази самоделка
https://www.youtube.com/user/bawareca/videos
Погледнах му профила:
....
https://www.youtube.com/user/bawareca/videos
Погледнах му профила:
Последно посещение:17 Дек 2013, 3:21
....
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
"Защо Е30 е толкова специален модел?" - Защото по онова време колите са се правили Бааш как си требе
И пак опираме до това:
То просто си идва отвътре още от ранна детска възраст
И пак опираме до това:
То просто си идва отвътре още от ранна детска възраст
ATR-42/72
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Ся аз съм бил малък (погледнато от днешна дата) когато си купихме 318-ка (двоен стоп). Имах книжка де. Колата я взехме почти нова (около 40 000 км по спомен). Всяка седмица бръмчеше Банско- Солун. И лете и зиме. Зиме по Предел във време , когато снега падаше ноември и се стопяваше март (тва за колегите дето викат, че не можело се кара зимата). Поддържаше се само в Гърция, защото тук нямаше кой. Направили сме и 200 000 км без особени проблеми. Продадохме я щото с това каране на бащата си му трябваше сигурна кола (разбирай чисто нова, от магазина). Да сме знаяли, че ще стане култува да я държим, ма нейсе.Но,
Беше вишнево червена и ужасно красива. Еле па за онова време беше извънземна направо. И все още смятам, че е изключително красива кола.
Сядайки вътре, кокпита те обгръщаше като любовница и те подканяше да караш.
Някакви особени проблеми не знам да е правила.
Имаше си, как да кажа, собствена атмосфера,дух, излъчване, послание ако щете.
Винаги съм искал да имам такава , ма кабрио ))
И за мен най-красивите баварки са е30 и е46.
ПП Бе мааму едно време у 1 метър снег как сме карали москвичи и лади с вида спорт не знам. Треа сме се претрепали сичките. Ъ? Некой знае ли какво е 30 км да мръднеш 200 м, да слезеш да търсиш пясък или клони, да буташ, па да мръднеш 200 м и така от Симитли до Разлог /без нанадолното де/. И това е било сека зима по няколко пъти.
Беше вишнево червена и ужасно красива. Еле па за онова време беше извънземна направо. И все още смятам, че е изключително красива кола.
Сядайки вътре, кокпита те обгръщаше като любовница и те подканяше да караш.
Някакви особени проблеми не знам да е правила.
Имаше си, как да кажа, собствена атмосфера,дух, излъчване, послание ако щете.
Винаги съм искал да имам такава , ма кабрио ))
И за мен най-красивите баварки са е30 и е46.
ПП Бе мааму едно време у 1 метър снег как сме карали москвичи и лади с вида спорт не знам. Треа сме се претрепали сичките. Ъ? Некой знае ли какво е 30 км да мръднеш 200 м, да слезеш да търсиш пясък или клони, да буташ, па да мръднеш 200 м и така от Симитли до Разлог /без нанадолното де/. И това е било сека зима по няколко пъти.
Хм,хм...
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
K_Ilkov написа:320ис известно като италианското м3
Създаден заради разни данъчни ограничения.
Двигателя е s14 , но 2.0, а не 2,3 или 2,5.
Отделно е на 4х100, а не 5х120 и тн.
Демек е30 със s14 2.0
и 320is не е с wide body
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
lowrider написа:K_Ilkov написа:320ис известно като италианското м3
Създаден заради разни данъчни ограничения.
Двигателя е s14 , но 2.0, а не 2,3 или 2,5.
Отделно е на 4х100, а не 5х120 и тн.
Демек е30 със s14 2.0
и 320is не е с wide body
Мислех, че с горното се пояснява достатъчно, но си прав, че е една от съществените и най-видими разлики
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
kokignatov написа:Дали след 30-40 години ще има такива дискусии за ф30 ? Ами не ... защо ли ?...
Ето това е интересен въпрос... Кои от днешните евридейки ще станат "култови", "икони", "емблеми" и т.н.? А кои ще потънат в забрава? И кога ще стане това - след колко години? Кога (и дали) Е46 ще бъде обявен за класика? А Е90?
Като гледаме напред във времето, можем да хвърлим поглед и назад, в миналото. Както писах, имал съм 324d "тройния стоп" преди 20 години, колата беше на 6 години и много запазена. Тогава никой не смяташе Е30 за култов модел или "икона", беше си нормална кола за каране и се срещаха доста често. Сещам се поне за 4 - 5 мои познати, които тогава караха такива, предимно 318 и 320. Точно тогава (около 1995-та) започнаха да се вкарват масово коли от Европа и улиците бяха пълни с БМВ (Е30, E28 и Е34), Кадети и Вектри, МВ (190 и 124), Голф-2, Джети и Пасати... Пак казвам, преди 20 години никой не благоговееше пред тези коли, бяха си нормални евридейки. Между другото, единици от всички тези модели си вървят и до ден-днешен.
Excellent! Steven is my name!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Ще станат, но не всички ще имат стойност. Примерно 318d, 320d, като 324td няма да представлява никакъв интерес за ентусиастите. Но например 6 цилиндровия атмосферен бензин, който се очертава да бъдат последните такива двигатели в Е9x за BMW, ще се търси от ентусиасти след време. Това си е края на една ера.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Според мен е46 неминуемо ще стане класика като последната 3-ка преди ерата Бенгъл и размиването с 1000 модела.
Всички Бенгълски дизайни според мен ще се загубят много повече от всички преди и след тях поради спорният си дизайн.
От е90 аз залагам, че 335и ще остане емблема и търсен поради сериозния потенциал за тунинг, за атмосферките не съм сигурен
Всички Бенгълски дизайни според мен ще се загубят много повече от всички преди и след тях поради спорният си дизайн.
b00st написа:Ще станат, но не всички ще имат стойност. Примерно 318d, 320d, като 324td няма да представлява никакъв интерес за ентусиастите. Но например 6 цилиндровия атмосферен бензин, който се очертава да бъдат последните такива двигатели в Е9x за BMW, ще се търси от ентусиасти след време.
От е90 аз залагам, че 335и ще остане емблема и търсен поради сериозния потенциал за тунинг, за атмосферките не съм сигурен
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8326
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
K_Ilkov написа:От е90 аз залагам, че 335и ще остане емблема и търсен поради сериозния потенциал за тунинг, за атмосферките не съм сигурен
то 35i и 35d вече са легенди...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани