Защо Е30 е толкова специален модел?
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Те хората дето са доказано смислени се изказаха
Останахте разни фенове като теб, дето нямаш БМВ, ачката дето му е банално да си купи БМВ и Врачанина дето сега гледа порно с бабички и го бОли фара за 30ките
А да, и разни пълнежи дето са карали веднъж некоя е30 скрап и понеже не вози като С класа са се напрегнали
Останахте разни фенове като теб, дето нямаш БМВ, ачката дето му е банално да си купи БМВ и Врачанина дето сега гледа порно с бабички и го бОли фара за 30ките
А да, и разни пълнежи дето са карали веднъж некоя е30 скрап и понеже не вози като С класа са се напрегнали
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Ама вярно в тоя форум няма един който да отговори като хората на въпроса....?
Ако мога да правя съпоставки и сравнения , то Е30 е като Майкъл Джордан , Марадона , Майкъл Джексън , Мадона .....
Какво е общото между тези хора горе и Е30 ...?
- Показват неща които хората до момента никога не са виждали и няма как пак да видят за първи път.
Е тва е
Ако мога да правя съпоставки и сравнения , то Е30 е като Майкъл Джордан , Марадона , Майкъл Джексън , Мадона .....
Какво е общото между тези хора горе и Е30 ...?
- Показват неща които хората до момента никога не са виждали и няма как пак да видят за първи път.
Е тва е
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
K_Ilkov написа:Те хората дето са доказано смислени се изказаха
Останахте разни фенове като теб, дето нямаш БМВ, ачката дето му е банално да си купи БМВ и Врачанина дето сега гледа порно с бабички и го бОли фара за 30ките
А да, и разни пълнежи дето са карали веднъж некоя е30 скрап и понеже не вози като С класа са се напрегнали
Дишай бе, баче. От толкова избесняеане не видя какво сме написали - Е30 има култов статус защото е директна ,има пълна обратна връзка и със 6так е готина за шофиране. Натам и ти си се на гледал на кандидат "ценители" на модела и знаеш, че М10 е смех. А и доколкото си спомням си доста над 100кила, та не се прави че не ти е тясно хах
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Прав е michev, четири пъти започвам, трия и после пак..
Просто ще напиша какво ми харесва, може би така ще добиете представа какво съм търсил, когато съм я купувал.
Като голям процент от собствениците на този автомобил търсех достъпно и леко купе със задно предаване, податливо на ремонти без специализирни инструменти и сравнително евтино за поддръжка. Вариантите бяха Кадет Ц, Аскона А, Тойтота Корола, Нисан С12 и С13 и Е30. Кадета и Асконата бяха сложни за намиране и по онова време, споделянето/намирането на информация не беше така лесно, а все повече хора около мен имаха 30-ки. Изброените до тук и факта, че прекарахме едно лято с 320is на кумовете на родителите ми, наклони везните в полза на БМВ-то. Не съм особено висок, нито претенциозен за возия/комфорт и отлично се събирам в спортните седла на 30-ката. Колата е приятна за управление, лесна за маневриране и податлива към презавиване с минимални усилия, а понякога и без. Без съмнение има страшно много недостатъци, но очакванията ми никога не са били причина те да изпъкват.
Разликата в поведението й спрямо Е36 и всички следващи модели е огромна, като най-осезаеми фактори допринасящи за това са масата и системите, които вече са неизменна част от един автомобил.
Без да искам да обидя някого - към момента болшинството от собствениците на тунинговани автомобили са позьори, като това грам не ми пречи, но е далеч от "The ultimate DRIVING machine..." и идеята за шофирането, а не висенето по сбирки с "модове", които по никакъв начин не подобряват нито поведението на пътя, нито аеродинамиката, но пък естетически погледнато може би на някого се харесват.
В крайна сметка всеки може да прави с колата си каквото си поиска, за да я чувства специална.
П.П Съвсем хаотично написах от всичко което си мисля по 1-2 изречения и вероятно написаното се е превърнало в страшен бълвоч.
Просто ще напиша какво ми харесва, може би така ще добиете представа какво съм търсил, когато съм я купувал.
Като голям процент от собствениците на този автомобил търсех достъпно и леко купе със задно предаване, податливо на ремонти без специализирни инструменти и сравнително евтино за поддръжка. Вариантите бяха Кадет Ц, Аскона А, Тойтота Корола, Нисан С12 и С13 и Е30. Кадета и Асконата бяха сложни за намиране и по онова време, споделянето/намирането на информация не беше така лесно, а все повече хора около мен имаха 30-ки. Изброените до тук и факта, че прекарахме едно лято с 320is на кумовете на родителите ми, наклони везните в полза на БМВ-то. Не съм особено висок, нито претенциозен за возия/комфорт и отлично се събирам в спортните седла на 30-ката. Колата е приятна за управление, лесна за маневриране и податлива към презавиване с минимални усилия, а понякога и без. Без съмнение има страшно много недостатъци, но очакванията ми никога не са били причина те да изпъкват.
Разликата в поведението й спрямо Е36 и всички следващи модели е огромна, като най-осезаеми фактори допринасящи за това са масата и системите, които вече са неизменна част от един автомобил.
Без да искам да обидя някого - към момента болшинството от собствениците на тунинговани автомобили са позьори, като това грам не ми пречи, но е далеч от "The ultimate DRIVING machine..." и идеята за шофирането, а не висенето по сбирки с "модове", които по никакъв начин не подобряват нито поведението на пътя, нито аеродинамиката, но пък естетически погледнато може би на някого се харесват.
В крайна сметка всеки може да прави с колата си каквото си поиска, за да я чувства специална.
П.П Съвсем хаотично написах от всичко което си мисля по 1-2 изречения и вероятно написаното се е превърнало в страшен бълвоч.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
acho.rs написа:А и доколкото си спомням си доста над 100кила, та не се прави че не ти е тясно хах
Грешно помниш пък и минах на диета заради 30ката
Рекарото на е30 ми е по-удобно от това на е46.
Знаеш, че имах 2 бр с рекаро преди 30ката.
ivaylo.k написа:масата
Едно от най-важните неща в е30, което трудно се компенсира.
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
не просто "sports seats" опциите в 3ките след е30 до е90 бяха трагични, при е90 вече "спортния" салон е доста по-адекватен
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
host написа:не просто "sports seats" опциите в 3ките след е30 до е90 бяха трагични, при е90 вече "спортния" салон е доста по-адекватен
Тъкмо започнах да си мисля, че аз съм много дебел, защото рекарото в Е46 ми е бая тясно. Но явно, че трябва и аз, като Илков да мина на диета
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
b00st написа:Единственото смислено Е30 (без М3) е 325i
Бе да ти кажа едно безсмислено 320ис не бих отказал
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
bum_bum написа:b00st написа:Единственото смислено Е30 (без М3) е 325i
Бе да ти кажа едно безсмислено 320ис не бих отказал
А бе и тия със М50/М52 не стават лошо. Що е казано, че трябва да е с оригиналния двигател.
Top Gun Maverick написа:Хулиганът на пътищата е Е34, а БМВ се купува колкото от нефенове, толкова и от фенове.
Е34 е най-неуместно прехваления модел на БМВ. БМВ са известни с това, че са измислили компактния спортен седан - 2002. С него пробиват като марка. Е30 е наследник. Е34 е някаква мутренска мечта за мен останала от черните БМВ-та през 90те То цените на старо го показват...
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Уважавам е30, само защото компактът ми е с еквивалентно задно окачване. То какво друго да харесва човек в тия стари и грозни мази?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
steeN написа:
Е34 е най-неуместно прехваления модел на БМВ. БМВ са известни с това, че са измислили компактния спортен седан - 2002. С него пробиват като марка. Е30 е наследник. Е34 е някаква мутренска мечта за мен останала от черните БМВ-та през 90те То цените на старо го показват...
ШОК!!! Няма да коментирам даже, смешното ти изказване за най-култовата 5ца
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Тия крайните мнения като на Стийн никога не съм ги разбирал. Какви мутри и т.н. сякаш Е34 е бил произвеждан за България и някога от завода са решили да се съобразяват с тенденциите тук.
Сега остава да чуем само как М5 Е34 не прави за смях по пътя повечето коли и в днешно време. Просто не виждам как може да умаловажиш така една икона на марката като изтъкнеш как са пробили с 2002. И сякаш масовите продажби значат, че една кола е много по-по от друга. Е30 е едно, а Е34 съвсем друго. И двете коли са хубави, килограмите както казах не могат да се наваксат и предимството на Е30 тук е неоспоримо като това е голям плюс да е толкова харесван. От друга страна Е34 има много предимства спрямо Е30 като се възползва от "недостатъците" си, най-вече от голямото тегло.
Като казах прави за смях, Немо да каже нещо повече за онова чудовище Опел Омега Лотус, което наистина е ебати колата в началото на 90-те. Това нещо дори в наши дни(откъм динамика) е нещо страхотно. Турбо, 6 предавки, 550 и отгоре нютона в началото на 90-те и 377 коня мисля някъде бяха и всичко това на няма и 1700 килограма...мечта. Жалко, че цената малко е спряла успеха на тая кола. Продават ли се изобщо в днешно време такива?
Сега остава да чуем само как М5 Е34 не прави за смях по пътя повечето коли и в днешно време. Просто не виждам как може да умаловажиш така една икона на марката като изтъкнеш как са пробили с 2002. И сякаш масовите продажби значат, че една кола е много по-по от друга. Е30 е едно, а Е34 съвсем друго. И двете коли са хубави, килограмите както казах не могат да се наваксат и предимството на Е30 тук е неоспоримо като това е голям плюс да е толкова харесван. От друга страна Е34 има много предимства спрямо Е30 като се възползва от "недостатъците" си, най-вече от голямото тегло.
Като казах прави за смях, Немо да каже нещо повече за онова чудовище Опел Омега Лотус, което наистина е ебати колата в началото на 90-те. Това нещо дори в наши дни(откъм динамика) е нещо страхотно. Турбо, 6 предавки, 550 и отгоре нютона в началото на 90-те и 377 коня мисля някъде бяха и всичко това на няма и 1700 килограма...мечта. Жалко, че цената малко е спряла успеха на тая кола. Продават ли се изобщо в днешно време такива?
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Е30 е уникално и специално единствено във варианта си М3 . Всичко надолу лежи на славата и имиджа на М3 и колкото да се надъхва човек няма за какво да се хване освен някакви дребни детайли които могат да се намерят в куп други автомобили . Карал съм доста Е30 с М10 мотор , кош за пилене на гуми , нищо особено като технология комфорт или нещо уникално . Просто за мен са си прескочили времето с доста тия автомобили .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Top Gun Maverick написа:Немо да каже нещо повече за онова чудовище Опел Омега Лотус, което наистина е ебати колата в началото на 90-те.
Ебем ти и чудовището. Дори ми е бедна мисълта да си представя каква сума са били 50к паунда в началото на 90-те. За подобна сума вероятно е можело да се вземе нещо далееч по-добро.