E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Зарядно за акумулатор != външно захранване за флаш
Иначе теоретично при здрав акумулатор АГМ не би трябвало да е проблем, но той няма как да направи повече от 12.7V, а БМВ силно препоръчва над 13V при всякакви процедури по електрониката на колата, не случайно ISTA-P отказва да работи под този волтаж.
Спирам да ви спамя
Иначе теоретично при здрав акумулатор АГМ не би трябвало да е проблем, но той няма как да направи повече от 12.7V, а БМВ силно препоръчва над 13V при всякакви процедури по електрониката на колата, не случайно ISTA-P отказва да работи под този волтаж.
Спирам да ви спамя
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Точно това си върши перфектна работа и е по-добро от повечето по сервизите (кварталните) мога да ти гарантирам аз
Отделно 7А-вото, за разликата от по-евтиният модел (5А) има и функция да бачка като изправител.
https://www.ctek.com/products/vehicle/mxs-7-0 -> The MXS 7.0 can even be used as a power supply source for 12V equipment up to 7A. (според мен и по-евтиният модел ще стане, но той няма функцията на изправител принципно).
Та това зарядно == външно захранване за флаш
Отделно 7А-вото, за разликата от по-евтиният модел (5А) има и функция да бачка като изправител.
https://www.ctek.com/products/vehicle/mxs-7-0 -> The MXS 7.0 can even be used as a power supply source for 12V equipment up to 7A. (според мен и по-евтиният модел ще стане, но той няма функцията на изправител принципно).
Та това зарядно == външно захранване за флаш
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Тези 7А стигат точно за нищо, още по-малко пък и на 12V. Пробвал съм и знам. От БМВ препоръчват минимум 30А за Е9х на 13.7V.
Нямам идея как е по сервизите, не ми се налага да ходя, оправям се сам
От CTEK ти трябва нещо такова, за да ти върши работа, ама цената няма да ти хареса.
https://www.ctek.com/products/professional/mxts-70-50
Нямам идея как е по сервизите, не ми се налага да ходя, оправям се сам
От CTEK ти трябва нещо такова, за да ти върши работа, ама цената няма да ти хареса.
https://www.ctek.com/products/professional/mxts-70-50
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Това ще върши работа 100%, то има зарядни и като шкафове, но това са зарядни, с които да може да махнеш акумулатора и да бачка всичко, докато ти трябва, ако искаш и с дни...
Пълен overkill и пак гарантирам, че почти никой от сервизите нямат такива, какво остава за хора... (Повечето, в който съм ходил аз, част от тях форумни сервизи, дори нямат и за СТЕК... виждал съм да си ползват Лидл-ско за 30 лева, 3.5 А или самоделки, които не са 50 ампера ).
Та за флаша ти гарантирам, че ще ти свърши работа, освен ако акумулатора ти не е пред умиране. Препоръчвам преди това да се зареди напълно и после докато си е на зарядното си действаш
А и твоето зарядно с тези 50А е почти достатъчно (сега ако следваме логиката, че съм с 95А АГМ акумулатор и то не е достатъчно )да ти работи всичко в колата едновременно само на него, теб ти трябва само за флаша -> всичко друго спираш (енджъли, музики, плафони и консумацията ще е мноооого далеч от тези 50 Ампера...).
P.S.: Сега погледнах и по време на флаш трябва да дърпа 12-14 до 25 А според зависи какво се прави точно и от колата, та определено и моите 7А не са достатъчни за дълъг период, но за MHD 99% гарантирам, че ще си ОК ако първо е зареден (принципно новите акумулатори на теория ако са 90А трябва да изкарат поне 3-4 часа преди да падне под 13 волта и да си прецакан, ама... ) и не е бил пред умиране.
Пълен overkill и пак гарантирам, че почти никой от сервизите нямат такива, какво остава за хора... (Повечето, в който съм ходил аз, част от тях форумни сервизи, дори нямат и за СТЕК... виждал съм да си ползват Лидл-ско за 30 лева, 3.5 А или самоделки, които не са 50 ампера ).
Та за флаша ти гарантирам, че ще ти свърши работа, освен ако акумулатора ти не е пред умиране. Препоръчвам преди това да се зареди напълно и после докато си е на зарядното си действаш
А и твоето зарядно с тези 50А е почти достатъчно (сега ако следваме логиката, че съм с 95А АГМ акумулатор и то не е достатъчно )да ти работи всичко в колата едновременно само на него, теб ти трябва само за флаша -> всичко друго спираш (енджъли, музики, плафони и консумацията ще е мноооого далеч от тези 50 Ампера...).
P.S.: Сега погледнах и по време на флаш трябва да дърпа 12-14 до 25 А според зависи какво се прави точно и от колата, та определено и моите 7А не са достатъчни за дълъг период, но за MHD 99% гарантирам, че ще си ОК ако първо е зареден (принципно новите акумулатори на теория ако са 90А трябва да изкарат поне 3-4 часа преди да падне под 13 волта и да си прецакан, ама... ) и не е бил пред умиране.
Последна промяна Rainbow на 14 Сеп 2018, 15:05, променена общо 1 път
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Идея ми е, че не може да ти направи и поддържа над 13V, което се води safety за програмиране
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги,какви октанови бустери ползвате,ползвате ли въобще? Нещо друго наливате ли за подобряване ,спирт,нещо друго...има ли смисъл въобще?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Bardahl BSF ползвам аз. Има положителен резултат, но не е каквото пише на опаковката
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Bardahl BSF ползвам аз. Има положителен резултат, но не е каквото пише на опаковката
Пробвал съм я,то ако всичко беше както пише на опаковката ехеее ,благодаря
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:nero_ написа:в моите очи (и опит) положението е следното:
100% бензин:
- частичен FBO - няма смисъл (не си заслужава рефлаш, пари за лиценз)
- FBO - може и да има минимална полза - ако ти се дават пари и ти се префлашва ECU - защо не
- FBO + (инлети, аутлети) - не е лоша идея да се инвестира в BEF
- FBO + HT/ST - задължително BEF
Етанолови смеси, или WMI (без особено значение другите модове):
- според мен задължително BEF - ползите са много.
Не винаги е точно така
Аз съм към 3-тата категория (аутлети само нямам) и в един момент имах бедна или богата смес, и всяко 2-3-то настъпване на макс ми влизаше в авариен режим и ме мяташе на Мап 4.
След BEF-a трим-овете заспаха на 25 и всичко се доизглади и е точно сега, та си има ползи
Процедурата е до 40 минути, при мен стана за 15 някъде, но е силно желателно колата да е на стабилно зарядно все пак, че после става мазаляк
След първият флаш, ако се набиват други с MHD-то става за 1-2 минути и тогава може и без зарядно.
П.С.: Ползвах на СТЕК зарядните, в случая 7А.
Колега,кой ти качва картите ако не е тайна,принципно кой би могъл да свърши това?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз си ги качвах сам
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Аз си ги качвах сам
Мен си ме е шубе да пипам там
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги,днес моят кош ми сви едно номерче,та както кротко си тествах на 2 ра карта, изведнъж примигнаха аварийките, колата намали мощноста осезаемо и си продължи да се движи....когато спрях и проверих беше ме изхвърлило на 4 та карта...сега знам,че трябва логове но кабела още не ми е дпшъл...откъде да започна и как да карам колата за момента?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Може да е нещо инцидентно - пробвай както си караш до сега, ако те е страх или пак стане така -> мап 4 или 0, докато дойдат логовете - без тях котка в чувал
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Тъкмо заредих освен нещо с бензина да е гаден...ще пробвам на 5 та ако пак ме изфърли ще чакам кабела...четох че по това колко пъти ти мигнели аварийките се разбирало каква ти е грешката( когато те изхвърли на мап 4) товс вярно ли е?
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани