ЕГР при Е46 330д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
ЕГР при Е46 330д
Здравейте,какви са симптомите за неработещ ЕГР при 330д,автомат, 184к.с.? Как да се провери дали изъбщо работи,излиза ли на диагностика? Смяната му с нов или затапване - /+? Каква е приблизително цената на нов? При мен при рязко набиране на скорост пуши яко черно до нормализиране на оборотите...
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: ЕГР при Е46 330д
Изолирай го та да не ти прави мизерии и си смени вакуум маркучите.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: ЕГР при Е46 330д
Спри го софтуерно и сложи тапа на блока. Плюса е, че става една идея по жива в ниските обороти и не ти цапа смукателния колектор. Край на пушека след тебе.nikolaymitov написа:Здравейте,какви са симптомите за неработещ ЕГР при 330д,автомат, 184к.с.? Как да се провери дали изъбщо работи,излиза ли на диагностика? Смяната му с нов или затапване - /+? Каква е приблизително цената на нов? При мен при рязко набиране на скорост пуши яко черно до нормализиране на оборотите...
Минуса е, че зимата загрява 5 минути по бавно.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: ЕГР при Е46 330д
Благодаря за отговорите.Ще пиша като оправя колата.
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: ЕГР при Е46 330д
nikolaymitov написа:Благодаря за отговорите.Ще пиша като оправя колата.
След изолиране на ЕГР наистина колата спря да пуши и има значителна промяна във вървенето-сякаш дърпа повече
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: ЕГР при Е46 330д
Kurtov написа:Къде го изолира софтуерно ?
Ами нищо не съм правил освен,че запуших вакуума,който влиза в ЕГР
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: ЕГР при Е46 330д
Kurtov написа:А с какво го запуши ?
Не ти ли записва грешки, или да свети чека ?
Навих болтче в маркуча.Не ми свети нищо по таблото,а на комп не съм я закачал
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: ЕГР при Е46 330д
Колеги за да не пускам нова тема.
При излоиране на ЕГР-а (с премахване на вакуум маркуча) нормално ли е турбото да се чува при много ниски обороти?
При включен ЕГР, когато подавам малко газ на колата турбото не се чува как върти. При премахване на ЕГР - имам чувството, че турбото се чува значително повече.
Другото което забелязах е, че без ЕГР колата надува още от 1000-1200 оборота, спрямо 1400+ при включен ЕГР.
А и доста теми намерих по връпроса, но всички са противоречиви - по-добре с ЕГР или БЕЗ? Какви рискове има за турбото при изключен ЕГР?
При излоиране на ЕГР-а (с премахване на вакуум маркуча) нормално ли е турбото да се чува при много ниски обороти?
При включен ЕГР, когато подавам малко газ на колата турбото не се чува как върти. При премахване на ЕГР - имам чувството, че турбото се чува значително повече.
Другото което забелязах е, че без ЕГР колата надува още от 1000-1200 оборота, спрямо 1400+ при включен ЕГР.
А и доста теми намерих по връпроса, но всички са противоречиви - по-добре с ЕГР или БЕЗ? Какви рискове има за турбото при изключен ЕГР?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: ЕГР при Е46 330д
Аз карах около година с изключен ЕГР (затапен и ми светеше лампата на таблото) и плюса беше, че нямаше никакви пушаци и колата вървеше по-добре. След това се скапаха дюзите и майстора ми се накара, че карам с изключен ЕГР (вредило на турбото и мотора) и ми го активира. Сега карам с включен и при перфектни дюзи колата пуши черно при настъпване, както и след 120 км/h сякаш дърпа по-слабо.. Чел съм по всякакви форуми за този ЕГР и навсякъде много различни мнения..някъде пишеше, че като е изключен се повишавала температурата в горивната камера и това било проблема, но дали е така, ако някой може да каже, ще съм супер благодарен и аз...
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: ЕГР при Е46 330д
Повишава се температурата, защото има по-голямо количество кислород.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ЕГР при Е46 330д
VladiE написа:Повишава се температурата, защото има по-голямо количество кислород.
+1
Изолирай си го пак тоя ЕГР - само мизерии прави.
Si non confectus, non reficiat.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани