Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Ferdi_mruvkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2008
- Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i
Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
Здравейте,
От скоро съм собственик на една петичка с горепосочение мотор. мотора е в доста сетегнато състояние. по сервизна история в официалните сервизи е на 130 000км
та от 2600 оборота почва да дърпа много добре. към 3100 има една зона до към 3700 в която сякаш е малко "спънат". ускорява, ама не както го очакваш. и после от 3700 до 6000 пак дърпа много.
На един колега съшия мотор има съвсем сходно поведение. Четох и по разни чужди форуми за такива наблюдения.
Има ли колеги да споделят как е при тях и евентуално ако се знае за някакъв подобен проблем да споделите
Мерси
От скоро съм собственик на една петичка с горепосочение мотор. мотора е в доста сетегнато състояние. по сервизна история в официалните сервизи е на 130 000км
та от 2600 оборота почва да дърпа много добре. към 3100 има една зона до към 3700 в която сякаш е малко "спънат". ускорява, ама не както го очакваш. и после от 3700 до 6000 пак дърпа много.
На един колега съшия мотор има съвсем сходно поведение. Четох и по разни чужди форуми за такива наблюдения.
Има ли колеги да споделят как е при тях и евентуално ако се знае за някакъв подобен проблем да споделите
Мерси
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
Здрасти колега, ако имаш дупки в ускорението провери на диагностика Диса клапите или виж дали имаш misfire на някой от цилиндрите, обикновенно са бубини.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
DISA клапите в колектора. Едната от двете със сигурност е сдала багажа.
- Ferdi_mruvkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2008
- Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
уж я водих в дарукар като я взех ... нищо не споменаха.. дали изобщо са гледали нещо ?! Ще я заведа на още един преглед явно.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
Ferdi_mruvkata написа:уж я водих в дарукар като я взех ... нищо не споменаха.. дали изобщо са гледали нещо ?! Ще я заведа на още един преглед явно.
Колега те в Дару няма да ти разглобят колектора и да ги тестват, като си завел колата за диагностика. Клапите като започнат да се скапват не винаги излизат, на диагностика, чак като откаже тотално да работи дава грешка. Най-сигурния метод е сваляш колектора, самата клапа перката ако играе и има луфт е заминала. Тя пак работи, но просто не е ефективна и има загуби на мощност и торк в някакъв диапазон.
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
Може да ги тестваш и през ИНПА, дали отварят и затварят.
- Ferdi_mruvkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2008
- Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
Ходих на още едно място. Казаха ми, че абсолютно всичко с мотора е наред. Живи данни и прочие, в движение, на място и т.н. Клапите работят, и другото работи.
Възможно е и да си въобразявам в крайна сметка ...
Възможно е и да си въобразявам в крайна сметка ...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
lupu написа:Може да ги тестваш и през ИНПА, дали отварят и затварят.
Мойте отварят и затварят и двете на теста, въпреки това дава грешка на DISA 2 отскоро и колата в ниските до 3500 оборота - няма никой. Преди да почне да дава грешката имаше моменти, когати си върви нормално, имаше и когато по същия начин умира в ниските, връзвал съм я 100 пъти и не даваше грешка за диса-та. Както казах ако го има тоя луфт, е заминала.
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
Онсовния проблем им е, че оста е пластмасова и се износва. Новите са с метална ос и много по трудно може да дефектира.
- Ferdi_mruvkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2008
- Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
А при положение, че дава нормални живи данни? Тя ако нещо прави проблем, няма ли да променя показания ?
за сега ще покарам така,
иначе не знам къде да я закарам да я погледнат. аз сам не се наемам да пипам, щото обикновено чупя повече от колкото да ремонтирам.
Някакви предложения при кой да отида сервиз/човек да направи тоя преглед на клапата?
за сега ще покарам така,
иначе не знам къде да я закарам да я погледнат. аз сам не се наемам да пипам, щото обикновено чупя повече от колкото да ремонтирам.
Някакви предложения при кой да отида сервиз/човек да направи тоя преглед на клапата?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
lupu написа:Онсовния проблем им е, че оста е пластмасова и се износва. Новите са с метална ос и много по трудно може да дефектира.
Това е вярно, другия проблем е като влезне масло в клапата и тогава замине сервомотора. Обикновено излиза грешка тогава, която не пали чека и се вижда само на диагностика - 2AAC Variable intake system 2, self-diagnosis.
- Ferdi_mruvkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2008
- Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
при мен може би проблема да е в мен Е сега укенда направих 500км включително доста каране по родопските пътища и завои... Ускорява си добре, изпреварвам си бързо и стегнато. Няма "дупки" в дърпането, няма прекъсване и подобни.
Понеже смених возилото от 3ка Н42Б20 и сега едва ли не си мисля че съм се качил на боен изтребител, пък то не е баш така :-D Ta за сега нещатата остават така Ще карам и ще наблюдавам
Понеже смених возилото от 3ка Н42Б20 и сега едва ли не си мисля че съм се качил на боен изтребител, пък то не е баш така :-D Ta за сега нещатата остават така Ще карам и ще наблюдавам
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
сходни усещания носят и свещи които са за сменяне , хвърли им едно око или в някой сервиз направо да ти ги сменят - не казвам, че от това ама и при по-прости мотори понякога се усеща така замисляне от свещи
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Ускорение при N52B25 - проблем или фийчър
Всичко е относително, докато не се проверят. С напълно изправни DISA клапи, тоя мотор е способен да превърти гумите от 2ра като му подадеш цялата гас от 2000 оборота в Е92. Изпробвано е мнозина пъти по пътя за студентски редовно го правеше след омв-то и легналия.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани