Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Няма да стане, не се мъчи. Тоя филм съм го играл, сменях напрежения, настройки - нищо. Просто така са проектирани фаровете и ринговете. При мен става въпрос за фейс халогенни монтирани на префейс кола, но и за ксенон преди фейса се отнася. При купетата и LCI самите рингове са проектирани да са дневни светлини(при ксенон система) и са много по-плътни. Освен това, мисля, че заводските им крушки са 35 вата.
От тази интервенция, която искаш да напрвиш, най-много да стопиш нещо по фаровете.
От тази интервенция, която искаш да напрвиш, най-много да стопиш нещо по фаровете.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Именно. Коментирано е много пъти в Е90 секцията, преди фейса "хардуера", разбирай фаровете не го позволяват
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Колеги, може ли да ударите едно рамо за едно Е90. Опитваме се тук с един приятел да сменим VIN-a на сензора на волана, прочитаме колата, но нищо не можем за запишем. Пробвахме с NCS, ISTA+, Tool32, INPA, не и не. Кабела K+DCAN, датените са ъпдейтнати до последната версия, обаче като стигмен до запис, грешки и от NCS и от ISTA и от Tool32. Даже в NCS е можем да прочетем модула, както се вижда от грешката, в случая, DSC модула.
NCS
ISTA
Tool32
Дали проблема е в кабела, вече се питам.
NCS
ISTA
Tool32
Дали проблема е в кабела, вече се питам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Диагностика и кодиране при E9x
exc написа:Няма да стане, не се мъчи. Тоя филм съм го играл, сменях напрежения, настройки - нищо. Просто така са проектирани фаровете и ринговете. При мен става въпрос за фейс халогенни монтирани на префейс кола, но и за ксенон преди фейса се отнася. При купетата и LCI самите рингове са проектирани да са дневни светлини(при ксенон система) и са много по-плътни. Освен това, мисля, че заводските им крушки са 35 вата.
От тази интервенция, която искаш да напрвиш, най-много да стопиш нещо по фаровете.
Доколкото четох в нашият форум разбрах, че не става, но защо по другите форуми пише, че става. Също така има и видеоклипчета в youtube...
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Какво по-интересно освен диагностика може да се направи по нашите е90 с Иста Д ?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Много ме дразнеше когато няправя service reset и броячът за маслото да се рестартира със стандартният интервал за смяна на масло от 30 хил. км. Това дразнение е породено, разбира се, от факътът че по-скоро сменям на около 12 хиляди маслото (както и повечето колеги), та интервалът от 30 беше безполезен.
Зачетох се в една тема: https://www.1addicts.com/forums/showthr ... p=20686485
Доста е полезна и много лесно може да се смени интервалът на по-малък с помощта на tool32, който идва по подразбиране в стандартните средстава за диагностика при кабелите като INPA. Аз си го сложих на 15 хил. (по подразбиране намалява и времевият интервал от 2 години на 1 година)
Зачетох се в една тема: https://www.1addicts.com/forums/showthr ... p=20686485
Доста е полезна и много лесно може да се смени интервалът на по-малък с помощта на tool32, който идва по подразбиране в стандартните средстава за диагностика при кабелите като INPA. Аз си го сложих на 15 хил. (по подразбиране намалява и времевият интервал от 2 години на 1 година)
Последна промяна drago9205 на 21 Юли 2018, 11:06, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
drago9205 написа:Много ме дразнеше когато няправя service reset и броячът за маслото да се рестартира със стандартният интервал за смяна на масло (OCI) от 30 хил. км. Това дразнение е породено, разбира се, от факътът че по-скоро сменям на около 12 хиляди маслото (както и повечето колеги), та интервалът от 30 беше безполезен.
Зачетох се в една тема: https://www.1addicts.com/forums/showthr ... p=20686485
Доста е полезна и много лесно може да се смени интервалът на по-малък с помощта на tool32, който идва по подразбиране в стандартните средстава за диагностика при кабелите като INPA. Аз си го сложих на 15 хил. (по подразбиране намалява и времевият интервал от 2 години на 1 година)
Аз го правя с NCS, сложил съм си моето на 10к, за пробата бях го направил и на 1000км и наистина след около 1000км ми светна в червено, а на около 800 в жълто.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Предполагах, че може и с NCS, но намерих темата за tool32. Там къде точно се сменя в NCS?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Трябва да погледна къде се пипаше, че го правих преди години, та спомените са ми бегли, но може да се настрои на каквито километри си искаш и след това се ресетва съвсем нормално през таблото и помни новите, през тулсета май не помнеше и трябва наново всичко да се прави.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Диагностика и кодиране при E9x
И аз имам съмнение, че през тулсета просто си нулираш текущият сървис, така че от NCS опцията ще е полезна
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
kiky_7 написа:exc написа:Няма да стане, не се мъчи. Тоя филм съм го играл, сменях напрежения, настройки - нищо. Просто така са проектирани фаровете и ринговете. При мен става въпрос за фейс халогенни монтирани на префейс кола, но и за ксенон преди фейса се отнася. При купетата и LCI самите рингове са проектирани да са дневни светлини(при ксенон система) и са много по-плътни. Освен това, мисля, че заводските им крушки са 35 вата.
От тази интервенция, която искаш да напрвиш, най-много да стопиш нещо по фаровете.
Доколкото четох в нашият форум разбрах, че не става, но защо по другите форуми пише, че става. Също така има и видеоклипчета в youtube...
На преди фейс 320 D 2006 г с FRM3 може ли да се пуснат дневни светлини DRL -дългите на процент и American Style мигачи и кои опции трябва да се активират в NCS?
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Къде да търся проблема с NCS - при опит да влезна още в началото в Е91 2006 г не ми разчита колата , кабела е К+Dcan и успешно с Inpa се диагностицира колата.успешно кодирам Е46 и 39. Прилагам снимка с проблема, дали трябва да се ъпдейтнат daten файловете?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Привет. Става дума за е90 преди фейса. Активирал съм му дневни свелини (дългите на някакъв процент) проблема е следния, много ме дразни че когато колата е запалена и я остава на габарит дневните продължават да светят заедно с ангелските очи. Накой знае ли как да ги спра
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Колеги има ли как да кодирам проверката за нивото на маслото през iDrive менюто - Колата е 325d 197hp, също така да променя интервала за смяна, че в момента е на 30к.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани