Knock sensor Дилема
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Knock sensor Дилема
Колата е е36. Двигателя е от е34 м50б20 без ванос с компютър 0 261 200 405 зелен етикет. Той изгоря. Сега е с компютър от същия двигател пак е34 но компютъра е 0 261 200 402 червено кафяв етикет. Стария комп нямаше ламбда сонда по дефаут. Новия си търси сондата и кнок сензора. Виждал съм е36 м50в20 без ванос с кнок сензор, обаче никъде никаква информация за двойка без ванос с детонационни датчици. Та се чуствам объркан.
Идеята ми е да направя тоя двигател с детонационни датчици и ламбда та да заработи по-коректно и да се настрои по-добре на гас.
Компютъра има пинове и за детонационния и за ламбдата. Дори и да се окаже че никой не е чувал за двойка без ванос с детонационни, какви да търся точно и как да ги вържа, че от диаграмата не става много ясно. На компютъра 69,70,71 пин ги дава за детонационните а от самите датчици битрябвало да има 4 пина общо, по два на датчик. Но след самите датчици посока компютара има някакъв shield(щит), който не ми е ясен.
Ако някой може да помогне евала, ако не ще суапвам ms41 и това е!
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Идеята ми е да направя тоя двигател с детонационни датчици и ламбда та да заработи по-коректно и да се настрои по-добре на гас.
Компютъра има пинове и за детонационния и за ламбдата. Дори и да се окаже че никой не е чувал за двойка без ванос с детонационни, какви да търся точно и как да ги вържа, че от диаграмата не става много ясно. На компютъра 69,70,71 пин ги дава за детонационните а от самите датчици битрябвало да има 4 пина общо, по два на датчик. Но след самите датчици посока компютара има някакъв shield(щит), който не ми е ясен.
Ако някой може да помогне евала, ако не ще суапвам ms41 и това е!
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Knock sensor Дилема
Shield е ширмовката/екранировката (металната оплетка) на кабела от датчиците! Предполагам е свързана на "маса"! Предполагам също,че единия кабел е общ за двата датчика,а другите два са съответно "сигналните" от двата датчика!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: Knock sensor Дилема
И аз така си мислех но не бях сигурен, благодаря! Утре ще кача снимка на диаграмата.ildivvy написа:Shield е ширмовката/екранировката (металната оплетка) на кабела от датчиците! Предполагам е свързана на "маса"! Предполагам също,че единия кабел е общ за двата датчика,а другите два са съответно "сигналните" от двата датчика!
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Knock sensor Дилема
Сега погледнах схемата,която имам,която е за М52 и там датчиците са два с по два проводника,като снопа е с ширмовка! При М52 пиновете са 57,58,59 и 63!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Knock sensor Дилема
Доколкото виждам, на кола с окабеляване на буксата към компа за М3.1 искаш да сложиш М3.3 Прегледай подробно и сравни разпиновката на М3.1 /92 схемите/ и М3.3.1 /93 схемите/. Обърни внимание на пиновете за контрол на дюзите и бобините по номерацията на цилиндрите, климатика и още.............Мисля че въпроса не опира само до нок-сензорите.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: Knock sensor Дилема
Попринцип бях много скептичен че колата въобще ще заработи с 402 компа, но заработи нямаше никакви ядове. До днес не я бях закачал на диагностика, но видях че оборотите са забили на 2900 и нещо и няма инжекторно време, такаче може и да си прав. Уикенда ще провера кабелажа подробно. Имали някакви надежди да стане каго хората ако навържа всичко както трябва да е?The Heartlistener написа:Доколкото виждам, на кола с окабеляване на буксата към компа за М3.1 искаш да сложиш М3.3 Прегледай подробно и сравни разпиновката на М3.1 /92 схемите/ и М3.3.1 /93 схемите/. Обърни внимание на пиновете за контрол на дюзите и бобините по номерацията на цилиндрите, климатика и още.............Мисля че въпроса не опира само до нок-сензорите.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: Knock sensor Дилема
Някой може ли да ми даде точна схема на пиновете на компютъра за този Бош на 402 по номера на рамата който е описан на компютъра проверих че колата е е34 520 m50 b20 произведена не помня точно кой месец 91-ва година по realoem схемата на пиновете на компютъра която аз имам е взаимствана от аутодата благодаря
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Knock sensor Дилема
Ето ти схеми от 92/М3.1/, какъвто е 0 260 200 405, М50 без ванос и без нок-сензори. Наличието на ламбда се определя от версията на чипа, демек има 405 и с ламбда. Гледай на Digital engine electronics DME M3.1 6-cyl.M50. Сравни с това което имаш ти.
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/e34_92.pdf
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/e34_92.pdf
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: Knock sensor Дилема
Голямо благодаря колега!The Heartlistener написа:Ето ти схеми от 92/М3.1/, какъвто е 0 260 200 405, М50 без ванос и без нок-сензори. Наличието на ламбда се определя от версията на чипа, демек има 405 и с ламбда. Гледай на Digital engine electronics DME M3.1 6-cyl.M50. Сравни с това което имаш ти.
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/e34_92.pdf
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: Knock sensor Дилема
Сега обаче като се поразрових видях че има два вида 402ки. На едните пише Motronic, а на другите DME. Да ли са едно и също нещо? Качвам снимки и на мойте компютри зеления(стария) и кафявия(сегашния)
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: Knock sensor Дилема
След още малко ровичкане установих че 402 до 92 година е motronic 3.1 а motronic 3.3.1 се слага само на ваносови. И вече много со обърках на мойта 402ка като провера вина ми дава че е 91 година пък си търси детонационния но не и ваноса . Намерих пинажите и на двата модела уикенда ще ги разбъркам и ще видим какво ще стане.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Knock sensor Дилема
Според мен липсата на ламбда-сонда, по-скоро помага за по-добра настройка на газ. Може и да бъркам?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: Knock sensor Дилема
Няма как без сонда да стане добра настройка. При по-старите коли даже все едно настройвах на слухkikko написа:Според мен липсата на ламбда-сонда, по-скоро помага за по-добра настройка на газ. Може и да бъркам?
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани