Кормилна Рейка Е65-745i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Кормилна Рейка Е65-745i
Айде колеги дойде и моя час на язвата с рейката дайте съвет който е минал по тази пътека кой къде я е давал за рециклиране и е останал доволен димек е забравил за проблема с лопането:))
- optimist
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Първо ако караш 745 нямаш кормилна рейка А "кормилна" кутия
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Искам да си малко по сериозен
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Колеги помагайте защо положението не е добре от фирмата за рециклиране не дават гаранция дали нещо ще се получи изобщо варянта за рециклиране бил червячето вътре да се превърти за да дойдат здрави зъби но не се знаело какво ще се получи и дали ще е надеждно нещата отиват на нова рейка та питането ми е според вас ако ми свалят червяка и да го дам на една фирма да ми направят ново закалено всичко и да се сложи дали ще се получи ако ли не ако някой е слагал нова рейка да даде съвет коя е добра и изгодна ценово ще се радвам ако някой помогне
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Цената на тази рейка е 4660лв / клиент и то рециклирана от ЗФ... а не нова... на 3600 може да се вземе, но пак не са малко.
Моят съвет е да си търсиш читава втора ръка. Пробвал съм 2 места за рециклиране, като единият е най-силният уж в София и нещата се влошават след това.
Моят съвет е да си търсиш читава втора ръка. Пробвал съм 2 места за рециклиране, като единият е най-силният уж в София и нещата се влошават след това.
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Да колега точно това казаха хората че може да излезят проблеми в завиването и като цяло не се знае какво ще се получи демек като я сложим след тях дали ще направя и 100км днес гледах нова на рейка на Бош 2048лв може да се вземе какво мислиш за тази марка...
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Колега,не ми стана много ясно тече ли рейката или тропа?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Колега няма грам течове. Лопа и като вдигна примерно 100 120 като я залюлеля и усещам нещо в волана като луфт се едно немога да го опиша точно но лопането го усещам само в шофьорското колело имах разбит шарнир преден ляв долен смених го с носача но пак лопа..
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Рециклирането при тежки автомобили като Е65,не е толкова успешно както при по малките модели. Интересувал съм се конкретно за Е65 и повечето мнения са,че положението след рециклиране се подобрява,но не става перфектно. Много зависи от сегашното положение на рейката. Ако не чак толкова зле,аз бих пробвал с рециклиране.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Благодаря колега за съвета ще я пусна за рециклиране и да видим какво ще се получи в крайна сметка нищо не губя поне ако се получи ще пиша да споделя за да е от помощ на някой друг с този проблем...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Аз съм давал за рециклиране рейка на Е65, заради същия проблем - като вдигнеш колата на стенд и разклатиш лявото колело се вижда как целият прът се мести вътре... почти всички БМВ-та са така... като запалиш двигателя, помпата вдига налягане и го пооплътнява, но при неравности си лопа... течове няма. След рециклирането , рейката протече на 2-рата седмица... 2литра масло за 80лв отиде по дяволите... парите за смяната, която при автомобил с динамик си е трудоемка и 3 дни без автомобил .... върнах я обратно... после пак наново.. след 10-сетина дни се разхлопа по-зле от преди това... естествено отново звъннах и започнаха да ми се карат , че 95% заради неправилен монтаж е повредена и ако е така, няма да си покрят ремонта... отново сваляне - изпращане... върнаха съвсем друга рейка, не която им изпратих... след 2-3 месеца пак започна да чука нещо в нея... но така си и остана там, защото повече нямах нерви тогава да се занимавам. Резултата накрая беше - 3-4 пъти свляне, 15 дни без автомобил и към 700-800 лв тотал, накрая хлопане имаше. След време на друга Е65 изпращах в друга фирма и пак никакъв резултат...
Успешно рециклират рейки на леки кочини, които просто със смяна на тефлоновите втулки, после карат... и смяна на семери ако е протекла.. това е, никаква философия.. но на автомобил 2 тона, нещата не стават така лесно. При тези рейки се Усукват и износват самите зъби на гребена. Това означава, че истински ремонт ще е успешен само с подмяната на самия гребен с нов. Уж имало някакви румънци ли.. поляци ли.. които произвеждали, но не съм запознат...
Успешно рециклират рейки на леки кочини, които просто със смяна на тефлоновите втулки, после карат... и смяна на семери ако е протекла.. това е, никаква философия.. но на автомобил 2 тона, нещата не стават така лесно. При тези рейки се Усукват и износват самите зъби на гребена. Това означава, че истински ремонт ще е успешен само с подмяната на самия гребен с нов. Уж имало някакви румънци ли.. поляци ли.. които произвеждали, но не съм запознат...
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Колега това ми казаха и на мен от фирмата която рециклира аз им предложих точно това незнам дали под гребена имаш в предвид червяка но те казват че е червяк и му се износват зъбите аз им предложих защото се занимавам с такива неща и що годе разбирам.. Та предложих им да ми свалят червяка и да го занеса на един човек казва се Иван Помукчиев в село сенник и да ми изработи нов червяк по модел от стария и те вдигнаха ръце да съм го правил на моя отговорност или те не вярват че ще се получи или ще правят такова нещо за първи път но този човек ми е правил доста по сериозно детайли и възли и се е получавало на100% ти какво мислиш...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Аз ти говоря за гребена, не за червяка... но ако твоят човек може да ти изработи червяка.. то гребена ще му е в пъти по-лесно! Гребена е нарязан на вала в който навиваш вътрешните кормилни накрайници ... там е дерта на тези рейки.
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Ясно колега благодаря ти за инфото ще се пробвам да направя нов гребен ще пиша какво е станало..
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Кормилна Рейка Е65-745i
Това с рециклирането на рейките само тук го има, но и само тук хора вярват, че за няколко стотин лева ще имат нова рейка...
Така известното "рециклиране на рейки" не нищо повече от смяна на няколко маслени уплътнителя! Ако им я занесеш, те ще сменят здравите уплътнения и ще я натегнат малко (регулиране на хлабината между гребена и червяка). Всяка рейка си има определен момент на затягане, но нашите "ГОЛЕМИ реставратори на рейки" даже и това не знаят! Общо взето ако мине номера и като гледам доста често минава... Търсиш втора употреба без луфт или си купуваш нова. Това е решението...
Така известното "рециклиране на рейки" не нищо повече от смяна на няколко маслени уплътнителя! Ако им я занесеш, те ще сменят здравите уплътнения и ще я натегнат малко (регулиране на хлабината между гребена и червяка). Всяка рейка си има определен момент на затягане, но нашите "ГОЛЕМИ реставратори на рейки" даже и това не знаят! Общо взето ако мине номера и като гледам доста често минава... Търсиш втора употреба без луфт или си купуваш нова. Това е решението...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани