Как да въведем на ВИН в модул SBRS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Как да въведем на ВИН в модул SBRS
Привет колеги
BMW отказа да запали отказа се въпросният модул sat b pillar
такаа установи се това сменихме го с един втора употреба и готово всичко е точно, нооо светят airbag в червено предполагам, че и не работят
inpa си засича грешката:
Date: 28.05.2018 20:25:00
ECU: SBSR
JobStatus: OKAY
Variant: SBSR ------------------------------------------------------------
RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------
98AB incorrect body number
Error counter: 31
Mileage 278600 km System time begin of error 9862.51 hours System time end of error 10439.16 hours
No matching error symptom Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up
Error code: 98 AB 60 00 1F 88 09 00 21 11 0F 00 23 00 00
Как да вкараменашият вин, че нещо не се получава по точно winFKP не открива въпросният модул..
имаме inpa,winfkp,tool32 i ncsexpert i dummyto
Благодаря за помоща
BMW отказа да запали отказа се въпросният модул sat b pillar
такаа установи се това сменихме го с един втора употреба и готово всичко е точно, нооо светят airbag в червено предполагам, че и не работят
inpa си засича грешката:
Date: 28.05.2018 20:25:00
ECU: SBSR
JobStatus: OKAY
Variant: SBSR ------------------------------------------------------------
RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------
98AB incorrect body number
Error counter: 31
Mileage 278600 km System time begin of error 9862.51 hours System time end of error 10439.16 hours
No matching error symptom Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up
Error code: 98 AB 60 00 1F 88 09 00 21 11 0F 00 23 00 00
Как да вкараменашият вин, че нещо не се получава по точно winFKP не открива въпросният модул..
имаме inpa,winfkp,tool32 i ncsexpert i dummyto
Благодаря за помоща
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
Проверяваш с инпа, номера на "новият" ти модул, нали... не пробваш със стария в тоол32...
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
Погледни тази тема: viewtopic.php?f=124&t=426561
Лично аз препоръчвам да си ремонтирате стария модул. Работа за 5 минути. Иначе загубих доста време да го кодирам модула и не успях, в крайна сметка се отказах.
С инпа се гледа ZUSB номера.
После с winkfp се слага новия вин.
След това с NCSexpert се кодира за колата
след това с tool32 трябва да се подкара system time-а ако не е тръгнал след кодирането.
Ако системното време в този модул е по-голямо от това в цялата система няма да тръгне.
Аз лично Се отказах да си играя. Дали модула не става или трябва да е нов неактивиран (според бмв) не мога да кажа.
Съща ако модулът е от кола с гръмнали айрбеци няма да стане, поне без да му се изтрие вътрешната памет.
Това е процедурата по кодиране на модула:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 285&page=2
Лично аз препоръчвам да си ремонтирате стария модул. Работа за 5 минути. Иначе загубих доста време да го кодирам модула и не успях, в крайна сметка се отказах.
С инпа се гледа ZUSB номера.
После с winkfp се слага новия вин.
След това с NCSexpert се кодира за колата
след това с tool32 трябва да се подкара system time-а ако не е тръгнал след кодирането.
Ако системното време в този модул е по-голямо от това в цялата система няма да тръгне.
Аз лично Се отказах да си играя. Дали модула не става или трябва да е нов неактивиран (според бмв) не мога да кажа.
Съща ако модулът е от кола с гръмнали айрбеци няма да стане, поне без да му се изтрие вътрешната памет.
Това е процедурата по кодиране на модула:
INPA: UIF (User Information Field) Report
1-Open INPA>select your car model (E60)>Functional Jobs>F3 UIF
2-You'll see a list of all control units with their ZUSB number and VIN
3-Print to PDF the report.
4-Identify the ZUSB numbers without your VIN and copy from the PDF and close INPA
WinKFP: Edit VIN and Flash Module
5-Open WinKFP (Load SPDaten files google it)
6-Select comfort mode
7-Then click find ZUSB
8-Paste the number you copied
9-this will go straight to the right ZUSB
10-Then enter your full VIN and then click on done
11-Double check that the module your going to flash it's safe to flash with your cable and the battery needs to be connect to another power source
12-Click on update ZUSB (this will flash the module with SPDaten files and re-write the VIN)
NCExpert: Code to Default
13- Open NCExpert
14-Load profile -> Expertmode -> F1 -> F3 -> choose E60 from the list -> choose any module you want from this list -> now click F6 Back -> select F4 Process ECU -> choose Module -> now click ReadECU -> close the notepad window that showed up after the module was read.
15-Press F5 for basic functions -> Select "coapiReadSgGetFswPsw" and click Ok -> Select F2 "job" select SG_CODIEREN and press ok -> Press F3 Execute job and wait for the buttons to become active, when active it's all done.
INPA: Identification Report and Clear Errors
16-Open INPA>select your car model (E60)>Functional Jobs>Identification
17-Print the report to PDF.
18-Look in the SGBD column the module you replace
19-Clear (EM, IM and HM) Errors and Close INPA
Ediabas Tool32: Start System Time
20-Start Tool32
21-Select File->Load SGBD, Group file
22-Browse to the EDIABAS\ECU folder, and search for the file name based on the listed SGBD column. Can be more than 1 file.
23-In the Left of the window select systemzeit_lesen (write)
24-In the middle of the window Argument (value of) type 1 in the dropdown menu
25-double click systemzeit_lesen and done.
26-double click systemzeit_starten. (no arguments) too to restart the time
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 285&page=2
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
мерси за инфото ще пробвам да видя какво ще се получи и ще пиша да се знае има ли файда
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
ето резултата от инпата за UIF
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
Колеги, евала за уменията и ентусиазма ви, но модулите свързани със сигурността на колата, като еърбег централите и в случая SBRS се коридат само с фирмена диагностична система - за по-старите модели ДИС или ИСТА, за по-новите с ИСТА. Всякакви други еквилибристики, колкото и да са работещи са ненадежни, да не говорим, че я стане, я не.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
Не съм напълно съгласен.. аз лично съм кодирал с 32... после само се наложи системното време в модула да се коригира .. направих го с ИСта Д.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
Ненко Вранков написа:Не съм напълно съгласен.. аз лично съм кодирал с 32... после само се наложи системното време в модула да се коригира .. направих го с ИСта Д.
Всеки иам право на мнение, съгласие или несъгласие. Фактът, че в крайна сметка си закачил Иста само потвърждава моето твърдение. Предполагам, че БМВ не са чак толкова глупави да имат ИСТА (ДИС вече не използват) в сервизите си вместо десетина различни програми.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
е ще пробваме да видим като има време за губене
ако не ще ползваме па тая иста и така
ако не ще ползваме па тая иста и така
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
stony1 написа:Ненко Вранков написа:Не съм напълно съгласен.. аз лично съм кодирал с 32... после само се наложи системното време в модула да се коригира .. направих го с ИСта Д.
Всеки иам право на мнение, съгласие или несъгласие. Фактът, че в крайна сметка си закачил Иста само потвърждава моето твърдение. Предполагам, че БМВ не са чак толкова глупави да имат ИСТА (ДИС вече не използват) в сервизите си вместо десетина различни програми.
Да прав си, обаче ако има правен ретрофит иста -р отказва да програмира докато не сложиш правилния модул.
"Тънките" неща при кодиране и програмиране не се правят с иста или /дис/.!!!!!!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Как да въведем на ВИН в модул SBRS
Отдавна не остана нищо “тънко” по Е сериитеoci написа:stony1 написа:Ненко Вранков написа:Не съм напълно съгласен.. аз лично съм кодирал с 32... после само се наложи системното време в модула да се коригира .. направих го с ИСта Д.
Всеки иам право на мнение, съгласие или несъгласие. Фактът, че в крайна сметка си закачил Иста само потвърждава моето твърдение. Предполагам, че БМВ не са чак толкова глупави да имат ИСТА (ДИС вече не използват) в сервизите си вместо десетина различни програми.
Да прав си, обаче ако има правен ретрофит иста -р отказва да програмира докато не сложиш правилния модул.
"Тънките" неща при кодиране и програмиране не се правят с иста или /дис/.!!!!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани