Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Momo82
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 1.04.2018
- Местоположение: Bischofswiesen
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd lci
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги нов съм и много неща не са ми ясни.
Въпросите ми са свързани с филтъра за картерни газове Автомобила ми е е61 530xd фейс
Някой може ли да даде номер на този филтър, всичко което намирам в интернет е за прифейс или 218 кс.
Съвместими ли са
Чел съм че уж бил вечен и не се сменял но то вечно няма.
Въпросите ми са свързани с филтъра за картерни газове Автомобила ми е е61 530xd фейс
Някой може ли да даде номер на този филтър, всичко което намирам в интернет е за прифейс или 218 кс.
Съвместими ли са
Чел съм че уж бил вечен и не се сменял но то вечно няма.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Еднакви са колега, напиши си вин-а и ще ти извадим номер по него за частта.
- Momo82
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 1.04.2018
- Местоположение: Bischofswiesen
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd lci
Re: Бързи въпроси и отговори
Win WBAPY71020CU13743
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Целия детайл се нарича маслен сепаратор или маслоотделител. Самият детайл в годините е търпял промени. В предните му версии е имало филтър, който по-късно е сменен с нещо като лабиринт за маслените изпарения и в последния му вид всичко това е премахнато. Отделението за филтъра остава празно, но това не значи, че масления сепаратор е вечен, в другото отделение има мембрана и пружина (клапан), който пряко отговаря за отделянето и пропускането на подкартерните газове под капака на клапаните, и този клапан има живот, дори мембраната да е здрава, идва момент когато пружината омеква.
Това е за твоя мотор, за някои мотори частта с лабиринта остава.
Номера за твоята кола е: 11 12 7 794 597 и струва около 100лв оригинален.
Това е за твоя мотор, за някои мотори частта с лабиринта остава.
Номера за твоята кола е: 11 12 7 794 597 и струва около 100лв оригинален.
- Momo82
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 1.04.2018
- Местоположение: Bischofswiesen
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd lci
Re: Бързи въпроси и отговори
bokouser написа:Целия детайл се нарича маслен сепаратор или маслоотделител. Самият детайл в годините е търпял промени. В предните му версии е имало филтър, който по-късно е сменен с нещо като лабиринт за маслените изпарения и в последния му вид всичко това е премахнато. Отделението за филтъра остава празно, но това не значи, че масления сепаратор е вечен, в другото отделение има мембрана и пружина (клапан), който пряко отговаря за отделянето и пропускането на подкартерните газове под капака на клапаните, и този клапан има живот, дори мембраната да е здрава, идва момент когато пружината омеква.
Това е за твоя мотор, за някои мотори частта с лабиринта остава.
Номера за твоята кола е: 11 12 7 794 597 и струва около 100лв оригинален.
Благодаря Колега много полезна информация сядам да го търся
Re: Бързи въпроси и отговори
530d 218hp без dpf фабрично. Трета година карам колата и ми се струва, че преди пушеше по-рядко. По цяла седмица градско център София, уикендите насам-натам.
Преди на първият кик изкарваше черно и после за цялото каране нямаше следи. Сега при същата експлоатация, пак така, но след няколко минути като има рязко газ - пак се вижда доста малък облак отзад. Гледам от време на време извънградско да карам поне 10км в 3-4000 об/мин. Дюзите са в норми (според ДаруКар перфектни), всяка година декарбонизация, чистил съм колектор с ултразвук, егр - чист, свети и работи. От турбината има минимален теч, според майстора. Каква може да е причината (дюзи, турбина, друго) и какво бих могъл да погледна още?
Преди на първият кик изкарваше черно и после за цялото каране нямаше следи. Сега при същата експлоатация, пак така, но след няколко минути като има рязко газ - пак се вижда доста малък облак отзад. Гледам от време на време извънградско да карам поне 10км в 3-4000 об/мин. Дюзите са в норми (според ДаруКар перфектни), всяка година декарбонизация, чистил съм колектор с ултразвук, егр - чист, свети и работи. От турбината има минимален теч, според майстора. Каква може да е причината (дюзи, турбина, друго) и какво бих могъл да погледна още?
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет колеги.
Малко тъп въпрос, но все пак:
Интериорните лайсни в дървесен цвят, дали са от дърво или от пластмаса
Малко тъп въпрос, но все пак:
Интериорните лайсни в дървесен цвят, дали са от дърво или от пластмаса
- PolandBall
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Бързи въпроси и отговори
Kakamakov написа:Привет колеги.
Малко тъп въпрос, но все пак:
Интериорните лайсни в дървесен цвят, дали са от дърво или от пластмаса
До колкото знам са дървени.
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Пушека при мен беше от ЕГР. Щом си фабрично без дпф, те съветвам да го изключиш софтуерно.nikolae написа:530d 218hp без dpf фабрично. Трета година карам колата и ми се струва, че преди пушеше по-рядко. По цяла седмица градско център София, уикендите насам-натам.
Преди на първият кик изкарваше черно и после за цялото каране нямаше следи. Сега при същата експлоатация, пак така, но след няколко минути като има рязко газ - пак се вижда доста малък облак отзад. Гледам от време на време извънградско да карам поне 10км в 3-4000 об/мин. Дюзите са в норми (според ДаруКар перфектни), всяка година декарбонизация, чистил съм колектор с ултразвук, егр - чист, свети и работи. От турбината има минимален теч, според майстора. Каква може да е причината (дюзи, турбина, друго) и какво бих могъл да погледна още?
Възможно е да пуши от дюзи и турбокомпресор, но те съветвам да започнеш с егр, защото е най лесно и евтино да се елиминира като евентуален проблем и ще спре да ти цапа колектора. Ще живне и в ниските.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Anton0764
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 21.11.2017
- Местоположение: Finspång Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i facelift.
Re: Бързи въпроси и отговори
. Може и филтрите да погледнеш. горивен,въздушенvvasilev1 написа:Пушека при мен беше от ЕГР. Щом си фабрично без дпф, те съветвам да го изключиш софтуерно.nikolae написа:530d 218hp без dpf фабрично. Трета година карам колата и ми се струва, че преди пушеше по-рядко. По цяла седмица градско център София, уикендите насам-натам.
Преди на първият кик изкарваше черно и после за цялото каране нямаше следи. Сега при същата експлоатация, пак така, но след няколко минути като има рязко газ - пак се вижда доста малък облак отзад. Гледам от време на време извънградско да карам поне 10км в 3-4000 об/мин. Дюзите са в норми (според ДаруКар перфектни), всяка година декарбонизация, чистил съм колектор с ултразвук, егр - чист, свети и работи. От турбината има минимален теч, според майстора. Каква може да е причината (дюзи, турбина, друго) и какво бих могъл да погледна още?
Възможно е да пуши от дюзи и турбокомпресор, но те съветвам да започнеш с егр, защото е най лесно и евтино да се елиминира като евентуален проблем и ще спре да ти цапа колектора. Ще живне и в ниските.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Anton0764 написа:vvasilev1 написа:Възможно е да пуши от дюзи и турбокомпресор, но те съветвам да започнеш с егр, защото е най лесно и евтино да се елиминира като евентуален проблем и ще спре да ти цапа колектора. Ще живне и в ниските.
Може и филтрите да погледнеш. горивен,въздушен
Всичко е сменено преди 3-4 месеца - горивен, въздушен, маслен с хубави такива (Mahle, Man каквото препоръчат майсторите)
В момента карам с друг ЕГР (опитвам се да монтирам дросел, който да работи само при гасене на автомобила) и пак е същият ефект.
Колата върви по същия начин, както и със стария ЕГР. Двата съм ги чистил, светят като нови, на празен хъркат и пружинката им се мести,
както показват в youtube видеата. ЕГР не ми се иска да го изключвам софтуерно, защото според мен е сложен там да върши работа, не е само
за екология. Отделно си направих един щуцер (тръбичка в маркуча), който като сложа преди ЕГР реално до него не достига вакум и той не работи.
Мога да го изключа за една седмица (преди съм карал така за проби, грешки не набива), но ме съмнява.
Турбото от друга страна има и леко свирене, може би е време да се замисля за ремонт.
При дюзите само обратната нафта ли има значение за пушенето или и самият инжектор?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolae написа:Anton0764 написа:vvasilev1 написа:Възможно е да пуши от дюзи и турбокомпресор, но те съветвам да започнеш с егр, защото е най лесно и евтино да се елиминира като евентуален проблем и ще спре да ти цапа колектора. Ще живне и в ниските.
Може и филтрите да погледнеш. горивен,въздушен
Всичко е сменено преди 3-4 месеца - горивен, въздушен, маслен с хубави такива (Mahle, Man каквото препоръчат майсторите)
В момента карам с друг ЕГР (опитвам се да монтирам дросел, който да работи само при гасене на автомобила) и пак е същият ефект.
Колата върви по същия начин, както и със стария ЕГР. Двата съм ги чистил, светят като нови, на празен хъркат и пружинката им се мести,
както показват в youtube видеата. ЕГР не ми се иска да го изключвам софтуерно, защото според мен е сложен там да върши работа, не е само
за екология. Отделно си направих един щуцер (тръбичка в маркуча), който като сложа преди ЕГР реално до него не достига вакум и той не работи.
Мога да го изключа за една седмица (преди съм карал така за проби, грешки не набива), но ме съмнява.
Турбото от друга страна има и леко свирене, може би е време да се замисля за ремонт.
При дюзите само обратната нафта ли има значение за пушенето или и самият инжектор?
Дюзите не са причина за изпушване при рязко подаване на газ.
За пушека при дизела има значение на сместа която влиза в цилиндъра, тоест колко нафта и колко въздух, колкото по малко въздух, толкова по черно.
Ако имаш загуба на налягане по маркучите интеркулера О пръстен на входящата тръба на колектора се получва това повечко чернилка.
Виж с ИСТА какво налягане прави турбината в движение, дали е по ниско от референтните стойности.
Отделно можеш да огледаш турбобътищата за омасляване, обикновенно където еима пропуск има и масло така най лесно се хваща.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:За пушека при дизела има значение на сместа която влиза в цилиндъра, тоест колко нафта и колко въздух, колкото по малко въздух, толкова по черно.
Ако имаш загуба на налягане по маркучите интеркулера О пръстен на входящата тръба на колектора се получва това повечко чернилка.
Виж с ИСТА какво налягане прави турбината в движение, дали е по ниско от референтните стойности.
Отделно можеш да огледаш турбобътищата за омасляване, обикновенно където еима пропуск има и масло така най лесно се хваща.
Има омасляване на една тръба под турбината, но казват, че маслото е от турбото, не от тръбата/маркуча.
Скоро не съм, но преди я гледахме, че ако иска 1000 единици, получава 1050 или 950, не си спомням, но беше нещо много близко до
поисканото количество въздух и според майсторите беше ок.
Ще прегледам наново нещата, Благодаря !
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
mitiwww написа:sssssl написа:mitiwww написа:sssssl написа:Моторче за чистачки Part number 7193995, дали ще стане за бимата от профила? Питам, защото търговецът е от Острова и не споменава нищо за лява или дясна дирекция.
П.П. Търговецът бързо ми отговори, че е само за дясна дирекция.
Това дали ще стане? https://www.ebay.com/itm/NEW-BMW-E60-E6 ... Sw-89ZQpBv
Колега първо свали твоето и добре гледай,че аз в Германия уцелих на третия път като първите два все бяха различни !Отново в Ибей ги поръчвах !Поздрави !
Каква е била причината? Не са били за е60, или има разлика между едно и друго е60?
По обява си бяха за Е60 .Приликата по снимки огромна,но
не съвпаднаха буксите !Едното го разглобих за да сменя зъбчатката евентуално вътре с моята,но и там различия !
Стана моторчето, днес го монтирахме
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, предстои ми смяна на гарнитура на картера и буксата на скоростите, съответно и маслото на скоростите ще бъде сменено, та питането ми е след смяната на маслото на скоростите, необходимо ли е да се правят някакви адаптации на торка ? Каква е адекватната цена за този ремонт, на едно място ми обявиха 500лв на друго 680лв ?
Благодаря
пс колата е е60 525d LCI
Благодаря
пс колата е е60 525d LCI
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани