Разход на масло
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Разход на масло
Здравейте колеги,
тъй като от сравнително скоро, карам едно Е90 и все още не съм много наясно с неговите проблеми, та да си дойдем на думата... Двигателя е N52, 325i , 218 кс.
За около 2500 км изсмука към 1 л масло, Мотул 5W40, това което си с BMW сертификация и прочие. Не че съм я вкарвал в лютеницата, последно я карах с 200 ама за кратко по магистралата, но подобен мотор не би трябвало да му е проблем това. Не пуши през аспуха и не мирише на масло отзад... но е с катализаторите си. Сменена гарнитура на капака и не се виждат никъде течове на масло. Карана е основно на газ, така че е възможно гумичките на клапаните да са се опекли...
На първо време смятам да сменя сепаратора и тръбата, вече съм ги поръчал.
Питането ми е ако не се оправи разхода със подмяната на сепаратора, това с гумичките голяма хамалогия ли е? Сваля ли се главата, за да се сменят, колко време отнема и много ли товари джоба тази интервенция? Горе долу колко излиза като пари тази работа по смяна на гумички, та да знам какво ме чака?
тъй като от сравнително скоро, карам едно Е90 и все още не съм много наясно с неговите проблеми, та да си дойдем на думата... Двигателя е N52, 325i , 218 кс.
За около 2500 км изсмука към 1 л масло, Мотул 5W40, това което си с BMW сертификация и прочие. Не че съм я вкарвал в лютеницата, последно я карах с 200 ама за кратко по магистралата, но подобен мотор не би трябвало да му е проблем това. Не пуши през аспуха и не мирише на масло отзад... но е с катализаторите си. Сменена гарнитура на капака и не се виждат никъде течове на масло. Карана е основно на газ, така че е възможно гумичките на клапаните да са се опекли...
На първо време смятам да сменя сепаратора и тръбата, вече съм ги поръчал.
Питането ми е ако не се оправи разхода със подмяната на сепаратора, това с гумичките голяма хамалогия ли е? Сваля ли се главата, за да се сменят, колко време отнема и много ли товари джоба тази интервенция? Горе долу колко излиза като пари тази работа по смяна на гумички, та да знам какво ме чака?
BMW 325i M3 look.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разход на масло
Колега разгледай закачените теми в раздела и ще намери цял ферман по тоя въпрос.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Разход на масло
Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
тъй като от сравнително скоро, карам едно Е90 и все още не съм много наясно с неговите проблеми, та да си дойдем на думата... Двигателя е N52, 325i , 218 кс.
За около 2500 км изсмука към 1 л масло, Мотул 5W40, това което си с BMW сертификация и прочие. Не че съм я вкарвал в лютеницата, последно я карах с 200 ама за кратко по магистралата, но подобен мотор не би трябвало да му е проблем това. Не пуши през аспуха и не мирише на масло отзад... но е с катализаторите си. Сменена гарнитура на капака и не се виждат никъде течове на масло. Карана е основно на газ, така че е възможно гумичките на клапаните да са се опекли...
На първо време смятам да сменя сепаратора и тръбата, вече съм ги поръчал.
Питането ми е ако не се оправи разхода със подмяната на сепаратора, това с гумичките голяма хамалогия ли е? Сваля ли се главата, за да се сменят, колко време отнема и много ли товари джоба тази интервенция? Горе долу колко излиза като пари тази работа по смяна на гумички, та да знам какво ме чака?
По принцип гори масло, но тия с газовото са много зле с разхода и от към изпечени гумички, прегорели клапани и т.н.
Има си специална тема за 325i.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Разход на масло
b00st написа:Infinity_bg написа:Здравейте колеги,
тъй като от сравнително скоро, карам едно Е90 и все още не съм много наясно с неговите проблеми, та да си дойдем на думата... Двигателя е N52, 325i , 218 кс.
За около 2500 км изсмука към 1 л масло, Мотул 5W40, това което си с BMW сертификация и прочие. Не че съм я вкарвал в лютеницата, последно я карах с 200 ама за кратко по магистралата, но подобен мотор не би трябвало да му е проблем това. Не пуши през аспуха и не мирише на масло отзад... но е с катализаторите си. Сменена гарнитура на капака и не се виждат никъде течове на масло. Карана е основно на газ, така че е възможно гумичките на клапаните да са се опекли...
На първо време смятам да сменя сепаратора и тръбата, вече съм ги поръчал.
Питането ми е ако не се оправи разхода със подмяната на сепаратора, това с гумичките голяма хамалогия ли е? Сваля ли се главата, за да се сменят, колко време отнема и много ли товари джоба тази интервенция? Горе долу колко излиза като пари тази работа по смяна на гумички, та да знам какво ме чака?
По принцип гори масло, но тия с газовото са много зле с разхода и от към изпечени гумички, прегорели клапани и т.н.
Има си специална тема за 325i.
Тази от линка по-долу или друга тема?
viewtopic.php?f=112&t=273827
BMW 325i M3 look.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани